sobota, 22 grudnia 2012

22/12/2012 : cudmoda.pl

Skoro nieszczęścia idą trójkami to może szczęścia też ?:) Wczoraj wieczorem zobaczyłam komentarz u mnie na blogu odnośnie MTVstyle, weszłam na stronę i jak się okazało zobaczyłam tam post, który niesamowicie mnie ucieszył (klik) To właśnie takie rzeczy dają mi kopa w tyłek i motywacje do dalszego działania,dziękuję. 
Dzisiaj mam dla was w końcu post z nowym lookiem. Leginsy to prezent świąteczny od N, buty ostatni zakup zimowy, a sweterek dostałam od sklepu internetowego cudmoda, za co dziękuję, jest idealny !












sweterek-www.cudmoda.pl/leginsy-Bershka/buty-Ptak 




xoxo, 
L I L L E

79 komentarzy:

  1. Fajny strój.;) Świetne fotki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieszczęścia chodzą chyba parami, nie trójkami? ;d Podoba mi się jak wyglądasz mała :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Giffff jest świetny <3
    cudnie wyglądasz!

    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz. Najbardziej podobają mi się buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klaudia nosi aparat na zęby,na ostatnim zdjęciu na photoblogu tak wygląda,a nie mogę skomentować,bo nie mam konta,więc pytam Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Saw you on Lookbook!
    Really very cool style! I like your leather top, bottom and boots! Of course, those sunnies too=)

    I am following you now. Hope you can follow me back.:)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. i love the urban feel of the whole outfit...;)


    xx!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie CI w tej bluzce, legginsach i okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te legginsy są geenialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia *.*
    uwielbiam Twoje stylizacje ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Legginsy i buty, cudowne <3 Buziaki, dzięki za komentarz i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaką śliczną kurtkę masz<333. uwielbiam parki...strasznie ubolewam że mam tylko letnią;c

    OdpowiedzUsuń
  14. sweterek jest super! ogólnie lubię Twój styl bardzo :) + super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje !
    ślicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje^^
    świetnie wyglądasz*.*

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny look *.* jeden z lepszych jak do tej pory moim zdaniem :) <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nina ma świetny gust !

    OdpowiedzUsuń
  19. ile dałaś za buty ? cudne są *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. kurczę wszystko ok, tylko te leginsy cię pogrubiają, tzn. nie jesteś oczywiście gruba, ale tak ci ładnie w gładkich, klasycznych leginsach czy spodniach, że szkoda twojej realnej figury i subtelności na takie leginsy z wzorami :) tak tylko sugeruję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie tyle co pogrubiają ale buty mają niekorzystną dla mnie długość i skracają moje już wystarczająco krótkie nogi :P

      Usuń
  21. uwielbiam twoje stylizacje ♥ ta jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcie numer 2 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ! gratuluję Top Style Bloggers Of The Week :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjnie wyglądasz :) świetne leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję ;)

    Zapraszam: two-woorlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba. Leggi i bluzka świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytam twojego bloga od dawna, kiedyś komentowałam prawię każdą notkę, ale jakoś tak później przestałam, nie wiem czemu, po prostu uznałam, że nie potrzebny ci setny komentarz na temat tego jak uwielbiam i podziwiam twój styl, a na sklecenie paru ambitniejszych zdań jakoś nie miałam nigdy chęci. Zmierzając do sedna chciałabym ci podziękować za to, że prowadzisz tego bloga, że mimo nauki i tego wszystkiego co się dzieje znajdujesz jeszcze czas dla bloga, a nie jak niektórzy blogerzy wiecznie się wykręcasz brakiem czasu i chęci. Jesteś jedną z niewielu bloggerek, która naprawdę wkłada w bloga całe swoje serce i ma szacunek dla swoich czytelników i pokazuje prawdziwą siebie, a nie stara się wykreować jakiś swój wirtualny idealny wizerunek. Dziękuję Ci za to, że jesteś normalną nastolatką, która pisze tu o swoich normalnych problemach, i za to, że twoje notki prawie zawsze dają mi do myślenia. Trzymaj się ciepło i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję Ci za takie słowa, nawet nie wiesz ile dla mnie znaczą :)

      Usuń
  27. ale masz ładne butki, zajebista stylówa ! :3

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne buty i legginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny outfit :D grzywka sama się uklada czy na lakier? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale cudowne buty:) mam ostatnio na takie ogromną ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. też by mnie ucieszył taki post ;) świetna stylizacja, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo mi się podoba, :)Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterek jest genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super outfit :) Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie :33

    Zapraszam nowa notatka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie, wesołych świąt
    Polecam http://thevickyexperience.bloog.pl/ Nie mój blog, ale rewelacja, mile widziane komentarze

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie, wesołych świąt
    Polecam http://thevickyexperience.bloog.pl/ Nie mój blog, ale rewelacja, mile widziane komentarze

    OdpowiedzUsuń
  38. Sweterek jest przecudowny!
    Prześlicznie ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  39. Sweterek i buty najlepsze <3
    Wesołych Świąt ! ;*


    + gratuluje wyróżnienia twojej stylizacji ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. najlepszy outfit! cudowny! więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  41. boże za.ebisty outfit !
    buty mega, legginsy mega, a bluzka to już nie mówie
    wow !!


    joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ale super, ale super *.* zakochałam się ^^

    lila-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)