piątek, 21 grudnia 2012

20/12/12 : Mix

Wielkimi krokami zbliżają się święta i z tej okazji mam coraz więcej obowiązków i mniej czasu na pisanie tutaj. Tak jak obiecałam po świętach wszystko powróci do normy, musicie tylko uzbroić się w cierpliwość. Ten weekend będzie dla mnie strasznie pracowity. Nadszedł czas, by kupić resztę prezentów, pojechać do Warszawy, posprzątać cały dom i zająć się Niną, która przyjeżdża do nas na święta ! W końcu spędzimy ze sobą troszkę więcej czasu :) Czas do Sylwestra zapowiada się bardzo intensywnie. A jak to u was wygląda? 
Nina/Ada

Moja cudowna sylwestrowa sukienka-Ptak

 Photos by me.

smile !


 mój rysunek
 Moja klasa
 Klaudia, photo by me
 Olcia!
And the winner is..


Party ! Karolina, Emil, Kicia,Olga, Bartek

xoxo,
L I L L E







85 komentarzy:

  1. genialne zdjęcia ! :D
    Uwielbiam takie posty :3

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest cudownaa! u mnie ten weekend nazywa się "sprzątanie" -,-
    fajne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jak dużo fajnych zdjęć ! <3
    sukienka ptak - wystrzałowa ! *___*

    ja na sylwestra wybieram się do kolegi i jeszcze nie wiem w co się ubiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie idziesz na sylwestra? Cudowna sukienka<3

    OdpowiedzUsuń
  5. dla kogo juz masz prezenty?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz już dla wszystkich:P

      Usuń
    2. gdzie kupilas pizame dla mamy?

      Usuń
    3. nic takiego nie kupowałam?

      Usuń
    4. mowilas ze kupisz bo chciala :)

      Usuń
    5. Ja już sama nie pamiętam co mówiłam :P Znalazłam coś co spodoba jej się bardziej :)

      Usuń
  6. świetny mix ^^
    A ta sukiena o*o

    OdpowiedzUsuń
  7. Teeeż muszę zacząć sprzątać .

    Jejku jaka ładna ty . ! <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. ladne zdjecia i cudna sukienka *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie weekend to będzie jedna wielka masakra ;o Masz rację matma = zdecydowanie czarna magia (a może eszcze gorzej?). Sukienka świetna a zwłaszcza z tyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna sukienka, a tekst że nie praktykujesz magii genialny hahah ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie fotki! ;D
    cudowna sukienka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne zdj ;) lubie takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne fotki ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo podobną sukienkę na sylwestra :D Tylko tył się różni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka; naprawdę piękna :>>
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś ładna, fotogeniczna i jeszcze utalentowana artystycznie;)
    Śliczna sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia c:
    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ile dałaś za tą sukienkę? :d

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny mix! Masz piękna, sylwestrową kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia :)
    ja też mam dużo pracy, strach sie bać

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna sylwestrowa sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Sylwkowa sukienka boska <3 Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w ktorym sektorze kupilas ta sukienke?

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy to jest cała sukienka ? Czy osobno jest spódnica a osobno bluzka ? Bo ostatnio miałś w szkolę chyba tą spódnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała sukienka:) spódniczkę też mam, tylko, że osobno

      Usuń
    2. A gdzie kupiłaś spódnicę i ile dałaś ? Jest boskaa ;*

      Usuń
    3. tam gdzie sukienkę, 70 zł

      Usuń
  25. Jakoś tak jestem zabiegana bo ciągle coś się dzieje, ale jeszcze znajduje czas na pisanie na blogu. Święta coraz bliżej pewnie w te dni świąteczne nie będę miała zbytnio czasu by pisać i do sylwestra pojawi się mniej notek, ale zawsze się staram ;) Sukienka jest śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny post! Więcej takich! :)i sukienka śliczna, bardzo dobrze w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Klaudia ma ładną czapke ;)
    Pozytywne zdjęcia, uwielbiam takie Kinia !

    OdpowiedzUsuń
  28. klaudia sie przefarbowała na blond, dobrze słyszałam ?

    OdpowiedzUsuń
  29. spoko zdjęcia :> Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  30. ale świetne zdjęcia !:D
    wszyscy teraz jacyś zabiegani..;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcie ; )
    U mnie też przedświąteczny okres jest bardzo pracowity ; )
    Masz świetne włosy *.*
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  32. ktoś Cie zapraszał na studniówkę w tym roku ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak idziesz ? masz juz sukienkę ? pokażesz na blogu ?

      Usuń
  33. Wow! Prowadzisz ciekawego bloga, dodajesz ciekawe posty!
    Chętnie z Tb pokoresponduję. ♥
    Szczegóły na moim blogu: http://hoe-e.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Seems like you have so much fun! the black dress is so awesome! that sure would look good on you...:0



    xx!

    OdpowiedzUsuń
  35. o mój bosh! uwielbiam te mixy u ciebie, każde zdjęcie ma swoją duszę i historię, to jest super !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. HEJ KINGA GDZIE FARBUJESZ WŁOSY ? ILE TAK MNIEJ WIECEJ PLACISZ ZA FARBOWANIE ?










































    ANGELA

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka naprawdę piękna, a co do zdjęć, jaką czcionką pisałaś te teksty, w tych obrobionych zdjęciach?

    Pozdrawiam,
    http://liamelouise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. genilane zdjęcia i podbijam się do pytania Liame, co to za czcionka 'bad decisions make good stories' ? odpowiedz u mnie, jesli możesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakochałam się w tej sukience:)!

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoja sukienka jest cudowna!<3

    OdpowiedzUsuń
  41. cudna sukienka *.*
    śliczne zdjęcia :)
    super rysunek.

    OdpowiedzUsuń
  42. piękna sukienka i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)