wtorek, 18 grudnia 2012

18/12/2012: Kosmetyki

Dziś jestem tu tylko na chwilę. Zaraz czeka mnie sprzątanie pokoju na święta, ponieważ w weekend mam bardzo dużo rzeczy do załatwienia i zdecydowanie się nie wyrobię. Obiecuję, że po świętach mój blog wystartuje w nowej, mam nadzieję lepszej odsłonie ! 

Dzisiaj chciałam wam napisać o kosmetykach, które używam, gdyż pytania o nie pojawiają się dosyć często:)
Jeśli chodzi o perfumy to jeszcze nie znalazłam takich, które spodobałyby mi się na tyle, aby zostać przy nich na dłużej. Obecnie używam tych powyżej, ale średnio jestem z nich zadowolona, ponieważ zapach mimo tego, że ładny to jest nietrwały..

Puder i fluid to była od zawsze moja zmora ! Z racji tego, że moja twarz świeci się na ogół w każdym możliwym miejscu to nigdy nie mogłam znaleźć dla siebie idealnych kosmetyków, a eksperymentowałam od tych najtańszych do najdroższych. Jakiś czas temu jednak podjęłam współpracę z firmą Mariza i zamówiłam matujący podkład, matujący puder oraz puder ryżowy i jestem zachwycona! Kosmetyki dają trwały efekt i nie tworzą "tapety" dlatego też gorąco polecam !:) 


Do mojego typu urody nie bardzo pasują kolorowe szminki, bądź błyszczyki, dlatego zazwyczaj ograniczam się do bezbarwnych pomadek. Mimo to udało mi się znaleźć kilka produktów, z których jestem zadowolona. Pierwsza jest to neonowa różowa szminka z Rossmana, którą miałam na moje turnieje taneczne, ale okazało się, że idealnie pasuje również na imprezy. Malinową szminkę zamówiłam już kiedyś w Avonie i od czasu do czasu z niej korzystam. Różowy błyszczyk oraz cukrowy (biały) mała kupiła w sklepie kosmetycznym i oba również sprawują się całkiem nieźle :)

Na dzisiaj to tyle, a wkrótce dalsza część tego typu postów. 

xoxo,
K I N G A


48 komentarzy:

  1. ja UŻYWAM Z adidasa zielonych perfum a tych jeszcze nie wąchałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do zapachu. Mówisz że nie jest trwały. Ty się do niego przyzwyczajasz po 2 , 3 minutach jak mocniej się sztachniesz to dalej przez 1h go czujesz potem jak (np. nadgarstek) przyłożysz do nosa ale to nie znaczy, że osoba która przechodzi obok go nie czuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kolorowe szminki, ale do szkoły to nie pasuje i rzadko się maluję moją czerwoną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jamaica ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przepadam za perfumami z PUMY xd

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w ogóle nie używam pomadek ,ani błyszczyków, nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie mam swojego ulubieńca w perfumach. każdy ma jakiś minus ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadki pasują do cb idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pryskać się pumą w Rossmanie :) Tylko Ci ochroniarze, jak ja ich nie lubię! A jeśli chodzi o moje to zazwyczaj używam playboya (damskiego oczywiście) i Caroliny Herrery, ale one niestety już są na dnie :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, miałam kiedyś te perfumy! Świetne są. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz tłustą skórę?
    Na zdjęciach nigdy nie widziałam efektu ,,świecenia się''. Mi się wydawało, że masz bardzo matową cerę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od Pumy odszedłem parę lat temu na rzecz Nike :) w między czasie były jakieś jeszcze inne marki. Nike ma teraz świetne zapachy dla facetów, a to się ceni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam tych kosmetyków Mariza, jestem ciekawa jak spisywałyby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten zapach z pumy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam te same 3 z marizy, najbardziej jestem zadowolona z tych sypkich - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam takie perfumy tylko różowe, faktycznie nie zbyt trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  17. nice blog :) j'aime bien ton vernie ^^
    Bisous Maya
    New post :

    hermesetmaya.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam perfum z adidasa niebieskich lub różowych :)
    i uwielbiam błyszczyki :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Puma <3

    Mogłabyś zdradzić kto zrobił Ci poprzedni nagłówek? ;> Pamiętam, że to był napis galaxy czy coś w tym stylu.. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. moja buka, stworzyłam ją w wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super~
    Skoro tak chwalisz sobie podkład i pudry, chętnie wypróbuję~

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely blog dear!

    Wanna follow each other?

    Follow me on GFC or like my facebook fanpage And i Will follow you back ;)

    http://www.facebook.com/pages/Juicy-Confashions/450396928311999

    Much love from Amsterdam!

    Http://juicyconfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. o tak!!! puma jamajca rządzi!
    ♥ ✼ świąteczne pozdrowienia;*

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję zajęcia 2 miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo mialam produkty z marizy + gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję 2 miejsca! :D
    Skoro zachwalasz tak ten puder to muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ten zapach z pumy jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ogólnie żyję na moim ulubionym błyszczyku i sprejach. Fluidu używam od czasu do czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja lubię różowe Puma, ale przez nietrwałość przestałam używać :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Te szminki z ostatniego zdjęcia fajne są. :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)