sobota, 15 grudnia 2012

15/12/12: Snow is falling

W końcu zmobilizowałam siebie i moją przyjaciółkę do zdjęć na dworze. Co prawda nie są one jakieś genialne, ponieważ już o godzinie piętnastej zaczęło się ściemniać, ale nie ma co narzekać :) 
Dziś nie wchodzę w moje życie prywatne,  odniosę się tylko do zdjęć, natomiast w niedzielę zrobię jakieś mini podsumowanie weekendu [no przynajmniej postaram się]

Tym razem outift nie należy do tych eleganckich. W takim wydaniu lubię siebie chyba najbardziej. Panterkowe leginsy, które swoją drogą pojawiły się tu nie raz i moja najcieplejsza bluza idealnie ze sobą współgrają. Dobrałam do tego koszulę, której kołnierzyk wystaje spod bluzy oraz kolię. 










czapka-bumbum/bluza,buty-allegro.pl/legi-H&M/koszula-cubus/kolia -jubileno.pl






xoxo, 
K I N G A

108 komentarzy:

  1. bardzo ładny outfit :)
    zapraszam na nowego bloga:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz, legginsy i bluza - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit:) jak zawsze:)uwielbiam twoje stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne legginsy:) super na Tobie leża:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Cię w prezentowanej wersji :3

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne <33
    śliczne zdjęcia i outfir :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne połączenie :3 a tak wgl to zarypista bluza! *o*

    OdpowiedzUsuń
  8. moja koleżanka ma taką bluzę uwielbiam ją *.*
    A leginsy genialne po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. przedostatnia fotka jest najlepsza


    świetna ta bluza i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Legginsy ♥! I 5 zdjęcie jest super;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ! I do tego śliczna modelka ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ogólnie nie przepadam za panterką ale w takim zestawieniu mi się podoba!
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że mimo iż nie lubisz śniegu to odważyłaś się wyjść :)
    Hah świetny sweterek, bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. MEGA bluza, świetna stylizacja, bardzo do Ciebie pasująca:)! Jest pantera jest ok:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w bluzie, jest masakryczna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog. Miło się czyta :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : www.stylowa-sophy.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  18. no, no, świetnie wyglądasz! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym jednak chyba zrezygnowała z koszuli pod spodem :) Ale legginsy mega!;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurde ! Totalnie w moim stylu:) Sama zastanawiam się nad kupnem tej bluzy:)
    Pozdrawiam + Obserwuję
    Alicja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. w jakich sh kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
  22. "bynajmniej" to nie to samo co "przynajmniej". Zapoznaj się z definicją, aby unikać w przyszłości wpadek w postach. Będzie się lepiej czytało:) Co do stylizacji, to jest ciekawa (połączenie bluzy i panterkowych legów). Mimo, że nie identyfikuję się do końca z Twoim stylem, to chętnie tu wpadam, bo masz ciekawe spojrzenie na ubieranie się:) Trzymaj się ciepło, Kingo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomoc i za miłe słowa ;)

      Usuń
  23. masz trochę krzywy nos czy mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  24. oddaj mi tą bluzę ! ;p
    pozdrawiam

    http://fly-farther.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny strój.. Legginsy i Bluza ♥
    Zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajna bluza i leginsy, ale Twoje włosy i oczy są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurdę , chyba ukradnę Ci tą bluzę :C !
    świetna stylizacja, jak zwykle :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na taką bluzę tylko chabrową <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Super!!! Zapraszam do siebie na fan page: https://www.facebook.com/MartaDymekBlog
    Organizuję konkurs z fajnymi nagrodami! Zasady są bardzo proste!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluza jest rewelacyjna, całośc bardzo inspirująca. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym taką bluzę:D

    Zapraszam na konkurs do mnie! :) http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/2012/12/konkurs-wygraj-bon-na-buty.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko idealnie!
    Ja też w takich zestawach czuje się najlepiej ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. to wszystko tak idealnie pasuje że szkoda gadać pomyłka kolia do takiej bluzy...... no ale niedoświadczonym się zdarza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem można wyjść poza margines, a nawet trzeba ;)

      Usuń
    2. Właśnie kolia jest najlepsza.

      Usuń
  34. Genialnie wyglądasz !! Możesz podać mi link do bluzy Kochana bo jest po prostu cudna !! Leginsy także - świetnie ze sobą wszystko połączyłaś.

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. przesadzasz już

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ilością dodatków, za bardzo kombinujesz

      Usuń
  36. Świetna stylizacja, sam a założyłabym w całości!

    OdpowiedzUsuń
  37. Super strój ; )
    Drugie zdjęcie najlepsze *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. robie zdjecia klatkowo a potem w programie photoscape ukladam je w zakladce 'anigif' jedno obok drugiego i robie male przejscia miedzy zdjeciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. sesja za sesją a potem narzekasz, że chora jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod bluzą miałam jeszcze ze 3 warstwy więc tym razem nie było mi aż tak zimno :D

      Usuń
  40. Jak ktoś ładny jest na zdjęciu to nie ważne jakie wykonanie i czy ciemne czy coś bo zdjęcia i tak robią wrażenie :> Obserwuję:)

    Pozdrawiam i zapraszam od siebie :>
    www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. http://nad-przepascia.blogspot.com/2012/11/08112012-indressme-e-clover.html#comment-form ile czekalas na te sukienke? bo chce zamowic na studniowke i nnie wiem, czy dojdzie :< bardzo prosze o odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok 2,5 tygodnia z tego co pamiętam :)

      Usuń
  42. You have such a fashion sense my dear! I love this edgy style of yours. Keep it up!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie.
    Świetnie połączyłaś ciuchy, gratuluję :>> stylu

    OdpowiedzUsuń
  44. w moim mieście kilka osób ma tę bluzę, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Już Ci kiedyś pisałam pewnie, bluza wygrywa wszystko <3 mega:D

    OdpowiedzUsuń
  46. boże jaka sliczna bluza legginsy i wgl cała ty!
    ano tak, mamie ;) też jestem w szoku, że się dała namówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. oj ślicznotko, śliczny look ! <3 no i śnieżek, ojej! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna bluza! gdzie ją nabyłas??

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudny look . :D A bluza jest świetna . :D

    OdpowiedzUsuń
  50. nie było Ci zimno w tyłek jak tam siedziałaś na śniegu ? :D
    obserwuję, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny komplet. Moja przyjaciółka jakiś czas temu miała na sobie coś podobnego. Moim zdaniem, fenomenalnie wygląda bluza i koszula!

    OdpowiedzUsuń
  52. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń
  53. genialna stylówa! a ta bluza, ach! *_*

    OdpowiedzUsuń
  54. Zestaw jak dla mnie idealny! Aż się napatrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. jaki jest rozmiar tej bluzy co masz na sobie???

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)