czwartek, 13 grudnia 2012

13/12/12 : Paznokcie-pielęgnacja

Mam nieoparte wrażenie, że mijający tydzień to mój szczęśliwy czas. Najpierw wygrana, potem możliwość spełnienia jednego z marzeń, następnie nowe nawiązane współprace(o tym wkrótce), same dobre oceny. Czego można chcieć więcej ?! Mam tylko nadzieję, że  wszystko pójdzie po mojej myśli, za cztery dni się okaże, czy rzeczywiście uda mi się to, co ma się udać, oby !
Kiedyś [bardzo dawno temu] obiecałam, że zacznę dodawać posty odnośnie pielęgnacji ciała, twarzy, włosów i paznokci, ale jakoś ciężko mi było się z tym zebrać. Teraz, kiedy zimno na zewnątrz mnie odstrasza, by robić stylizacje musicie przetrwać właśnie czas takich postów.  Zaczniemy więc od paznokci.
         W moim wypadku jest to temat rzeka. Mam niedobór kilku witamin w organizmie, więc moje paznokcie są bardzo kruche, rozdwajają się i w dodatku bardzo nieładnie wyglądają skórki dookoła nich. Jakiś czas temu zaczęłam jednak stosować odżywkę i zaczynam widzieć poprawę. 
1.
Lakiery -H&M

zwykły kosmetyczny

2.

H&M

zwykły kosmetyczny

moja cudowna odżywka szwajcarska, do kupienia w sklepach kosmetycznych :)


paznokcie w trakcie stosowania odżywki
Jakiś czas temu również zgodziłam się udzielić "wywiadu" dla stronki polish blogger, który możecie zanelźć TU . Może znajdziecie tam odpowiedź na nurtujące was pytania :)

A teraz chciałam was prosić w imieniu firmy ROMWE o polubienie TEGO ZDJĘCIA, ponieważ firma stara się pobić rekord w reklamie i sprzedaży i poprosiła mnie o pomoc. Potrzebuję zebrać jeszcze ok. 20 lajków pod tym zdjęciem.Mam nadzieję, że mi pomożecie  :) Z góry dziękuję !

xoxo,
K I N G A

65 komentarzy:

  1. ale masz ładne paznokcie ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też używam odżywki z Eveline ale tej 8w1

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę zacząć dbać o paznokcie :/ są w coraz gorszym stanie !

    OdpowiedzUsuń
  4. duży efekt daje ta odżywka? :)
    proszę o odpowiedź, bo moje paznokcie proszą się aż o jakieś ' witaminy'
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio mam manię na kolorki. :P Ale tę odżywkę z Eveline muszę zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi t odżywka tez przez dluższy okres czasu pomagała. Niestety paznokcie się do niej przyzwyczaily i teraz sa okropne.

    OdpowiedzUsuń
  7. co zrobisz z wygrana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie mówię, aby nie zapeszyć :)

      Usuń
    2. aparat? :>>

      Usuń
  8. z kim nawiazalas wspolprace?;-) chyba mozesz podac sklepy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudmoda.pl / romwe.com / dalsza część współpracy z czasnabuty.pl / e-lady.pl

      Usuń
    2. bielizna? hahahhaa

      Usuń
    3. bielizna bielizną ale sklep oferuje również ubrania i to właśnie ta część leży w mojej współpracy ;)

      Usuń
  9. Moja ulubiona odżywka do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o co chodzi z polubieniem tej reklamy, bo widzę ją już kolejny raz ?

    OdpowiedzUsuń
  11. o ja nie używam odżywki
    ale chyba powinnam :|

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też powinnam zacząć odżywiać swoje paznokcie ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku te skórki są najgorsze ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Miętowy lakier mega, a paznokcie masz idealne!Dołączam do obserwujących:))

    OdpowiedzUsuń
  15. to super, że wszystko się układa u Ciebie! uśmiech i zadowolenie najważniejsze w ten zimny czas

    OdpowiedzUsuń
  16. TA odżywka jest super. Mam ją i dzięki nie mam długie paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. co wygrałaś gdzie ile za co ?

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne kolory lakierów^^
    Mam zamiar kupić sobie tę odżywkę;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ps. Kinia jak już zmieniłaś test na nagłówki z LILLE na Kinga i w podpisach pod postem to też zmień nazwę wyświetlaną na karcie w przeglądarce, bo wciąż jest LILLE fashion. Taka mała sugestia, no chyba że tak miało zostać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham wszystko co związane z paznokciami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam słabe paznokcie ;c

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tą piosenkę:P Co sądzisz o tych lakierach z dor? Według mnie są świetne:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Alez miałaś udany tydzień :)
    Eveline ja również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta odżywka jest rewelacyjna!
    używam systematycznie!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne lakiery, ładne paznokcie :D
    Zapraszam na nową notkę, liczę na komentarz od Ciebie! <3
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten pierwszy, kolorowy lakier jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten lakier na 2 zdjęciu jest ładny;d Mam podobny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podoba mi się ten srebrny z H&M. ;)
    nbyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham malować sobie paznokcie :) Właściwie może sobie w ten weekend pomaluje na jakiś kolor. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny post, dzięki za dodanie <3

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny blog :)
    Obserwujemy ?
    dziękuje za komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  32. nie cierpię malowania paznokci, może dlatego że wszystkie lakiery i tak mi schodzą już na następny dzień... :P

    OdpowiedzUsuń
  33. pokazesz swoja kolekcje lakierow?

    OdpowiedzUsuń
  34. no już nie. xD czekamy na powrót słońca :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Na jakich stronach szukasz konkursów fotograficznych? Gratuluję 2 msc'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lakiery z H&M bardzo bardzo fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. hahah, wlasnie wczoraj kupilam te lakiery w h&m :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta lakier z odżywką na ostatnim zdjęciu jest świetny!
    i ten na przedostatnim kocham te lakiery sa bardzo trwałe ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne lakiery! najbardziej mi się podoba ten srebrny, metaliczny :3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)