wtorek, 11 grudnia 2012

11/12/12 : I love shoes

Już długo się zbierałam z tym postem, ale w końcu udało mi się zebrać i zrobić  zdjęcie większość moich butów. Piszę większość, ponieważ część (tych letnich) została pochowana gdzieś głęboko w szafach przez moją mamę i nie bardzo chciało mi się z tym męczyć. Otóż, każdy z nas ma swoją ulubioną część garderoby. U niektórych są to sukienki, spodnie, czapki, biżuteria, a u mnie są to buty. To właśnie ich mam najwięcej w swojej "garderobie" , więc postanowiłam pokazać wam część mojego dobytku :) 
 Od lewej: niebieskie koturny-http://www.czasnabuty.pl/ / lity-Ptak/ NN(prawie identyczne można zakupi w DeeZee)/ czółenka-Ptak / botki -Zara
 1 zdjęcie od lewej strony: Reebok/ Nike-Sh/ Reebok / Nike Air Max- Sh
 Zdjęcie u góry, liczone od lewej strony: trampki w panterkę-ccc/ converse/ Vans-sh/krótkie trampki-NY/ converse-allegro.pl
 balerinki-Step/ balerinki-sh
Górne zdjęcie, od lewej strony: Creepersy- DeeZee/ trepy-nn/ workery-sh/ botki- Step/ botki-New Look/ workery-allegro.pl

A teraz chciałam was prosić w imieniu firmy ROMWE o polubienie TEGO ZDJĘCIA, ponieważ firma stara się pobić rekord w reklamie i sprzedaży i poprosiła mnie o pomoc. Potrzebuję zebrać przynajmniej 60 lajków pod tym zdjęciem.Mam nadzieję, że mi pomożecie  :) Z góry dziękuję !


Dzisiaj zostały również ogłoszone wyniki pewnego konkursu, w którym wzięłam udział 4 tyg. temu i jak się okazało, zajęłam II miejsce ! Jestem bardzo szczęśliwa, bo jest to dla mnie z pewnością duża motywacja do dalszego brania udziału w takich konkursach i prowadzenia bloga. Wyniki możecie zobaczyć TU


xoxo,
K I N G A

68 komentarzy:

  1. 2000 zł wygrałaś? :o zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. gartuluję !
    ale masz dużo butów też tak chce .. ale niestety szybko niszczę buty ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie adki z lompka? wow :D
    i congrats :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Kiniaa ! ;*
    + Dużoo świetnych butów *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooooooooo aż bym sama tyle chciała ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! :) Boooska kolekcjoza <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i powodzenia w dalszych konkursach!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kolekcja :)) Też mam słabość do butów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaźna kolekcja ;) Wiem, że masz ;D Widziałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. buty! <3 zapraszam na konkurs na moim blogu, do wygrania śliczna koronkowa bluzka (baskinka) w dowolnym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No kochana,niezła kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dużo tych butów^^
    Gratuluje wygranej!;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ile pięknych butów... <3
    różnorodnie jest, masz z czego wybierać :3

    OdpowiedzUsuń
  14. kliknęłam `lubię to` :D
    faktycznie masz ich sporo !:)
    wszystkie mi się chyba podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello, congratulations on your blog!
    If you can visit this blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Thank you for your attention

    OdpowiedzUsuń
  16. Też kocham buty!ciekawa kolekcja;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. AAAA creepersy ! Uwielbiam creepersy chciałam kupić ale teraz w sklepach internetowych nie ma już rozmiarów ;c reszta bucików też bardzo w moim stylu ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. w którym sh kupiłaś vansy?:o

    OdpowiedzUsuń
  19. też chcę mieć tyle butów, workery <3

    OdpowiedzUsuń
  20. super! i ja mam dużo butów, tylko jak to jest, że chodzę na zmianę tylko w dwóch parach?
    :))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  21. Mieć tyle butów to tylko marzenie;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje tak licznej kolekcji butów ! Pewnie w takie zimowe dni jak dzis nie musisz się zastanawiać długo które ubrać :P
    skoro masz w czym wybierać .

    wpadnij do mnie
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  23. No to zazdroszczę tak świetnego sh! U mnie nie znalazłabym ani jednej pary markowych butów :/

    OdpowiedzUsuń
  24. thats a WHOLE LOT of shoes you have! WOW

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo masz tych kapcioszków :D Ja to nawet nie liczę, ale muszę zrobić przegląd swoich butów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękna kolekcja! też bym tyle chciała. ;D
    planuję sobie właśnie zamówić kiedyś creepersy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie ty te buty trzymasz? W ODDZIELNYM DOMU ?
    Wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo masz tych butów^^
    Są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś jak moja przyjaciółka. Ona też ma bzika na pkt. butów :D Odziedziczyła to po swojej mamie ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. a te brazowe z adidasa?:P rozowe balerinki?:P w jakims poscie mialas tez taie jasne szpiki z odkrytym palcem, i takie czarne koturny? nie ma ich tu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brązowe z adidasa- sprzedane
      różowe balerinki -w praniu :)
      czarne koturny- zostawiłam u koleżanki, więc muszę je dopiero odebrać
      jasne z odkrytym palcem-schowane i nie mogłam ich znaleźć :3

      Usuń
  31. woow. ile ty masz butów. ja jestem wierna converse :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale ich dużoo, wszystkie fajne^^

    OdpowiedzUsuń
  33. ale dużo ;o
    Wszystkie świetne :D
    Podoba mi się Twój blog dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Creepersy masz zajebiste, oczywiście jak wszystkie inne twoje buty. Świetne są też różowe Converse

    OdpowiedzUsuń
  35. ooo.. vansy i converse ♥♥!

    OdpowiedzUsuń
  36. ale dużo bucików :) najlepsze: niebieskie koturny :D

    OdpowiedzUsuń
  37. O prosze, jaka piękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja kolekcja wygląda podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. pokaźna kolekcja! lity i creepersy *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale masz dużo butów. I wszystkie takie piękne *_*

    OdpowiedzUsuń
  41. ajjajajajajajaja, ile świetnych butów <3<3<3 zakochałam się ;> Zapraszam na nowy post z dużą ilością zdjęć ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. ojej !!! jakie cudneee buutyy *_* ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. mega kolekcja na każdą okazję
    ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
    pozdrowienia,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Trochę masz tych butów *.*
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. masz bardzo dużo naprawde fajnych ubrań i butów;)
    ile dostajesz kieszonkowego,że masz na to kase/????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kieszonkowe mam tylko na jedzenie do szkoły, autobus i tego typu rzeczy:) Zbieram sobie pieniążki z urodzin, świąt itp. i kupuję, ale wiele rzeczy ma po parę lat, bądź jest z sh lub dostaję je na zasadzie barterowej :)

      Usuń
  46. jeeeejku! ile tego masz! super <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam zwłaszcza te trzecie z pierwszego zdjęcia.No bo o creepersach i conversach to chyba już nie muszę wspominać:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nike biało niebieskie . takie same miał mój chłopak :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)