poniedziałek, 10 grudnia 2012

10/12/12 : New in..

Zaczyna robić się coraz zimniej, więc ja zaczynam gromadzić w swojej szafie coraz więcej ciepłych rzeczy. Im więcej swetrów tym lepiej ! W sobotę jak się uda wybiorę się również w końcu po zakup nowych butów na zimę, bo moje workery prawdopodobnie jej już nie przetrwają. Mimo tego, że  jest już śnieg za oknem, a w tomaszowskim rossmanie już od miesiąca wiszą ozdoby  świąteczne, to ja świąt zdecydowanie nie czuję. A jak wy z tym stoicie ?

 spódniczka- NY(10 zł %) / prezent mikołajkowy od Olci 
 spodnie dresowe w panterke - NY
 1. Przód/ 2. Tył / Sweter -Zara 

xoxo,
K I N G A

87 komentarzy:

  1. Też nie czuje tego klimatu tegorocznych świąt..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo masz nauki na ten tydzień?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jakoś jeszcze nic nie czuję świąt, poczekamy zobaczymy :) a te spodnie w panterkę są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa dresy <3
    N

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna spódniczka! :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jakoś czuje :) U mnie bardzo dużo śniegu napadało i na etykietkach coli jest już mikołaj więc idą święta jak i ich klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja od dawna nie czuję klimatu świąt,ale może się to zmieni;3
    Fajne nowości^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo widzę ciekawe spodnie w panterkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy ;D
    Ja też jeszcze nie czuje świąt xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Co sądzisz, o nominowanych blogach? Przyciągają Twoją uwagę? A może to TY zasługujesz na miano najlepszej bloggerki 2012? SPRAWDŹ! www.hoe-e.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. panterka <3
    zresztą wszystkie rzeczy sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są te spodnie <3333
    ja czuję klimat, będąc na jarmarku świątecznym bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne spodnie, w sumie też bym musiała sobie jakieś kupić, bo chcę zacząć biegać ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie czuję świąt, a dekoracja na Rossmannie denerwuje mnie już jak ją ujrzałam w listopadzie. ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Feeenmenalny, Zarowy sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz już pomysły na prezenty dla rodziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamie kupię piżamę, bo chciała, a co do reszty to nie mam bladego pojęcia..

      Usuń
  17. co dostalas od tej oli na mikolaja?:) i co dostalas od innych dziewczyn, czy to byl prezent klasowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to były mikołajki klasowe i Ola mnie wylosowała, a ja ją więc kupiłyśmy sobie bielizne ;)

      Usuń
  18. a w jakim programie zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  19. Śmieszne spodnie :) Ogólnie podobają mi się motywy w panterkę.
    Ja uwielbiam święta~ ciepłych rzeczy przybywa~ ale tak jak ty, jak na razie nie czuję atmosfery świąt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek jest super :*
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również nie czuję jeszcze świąt, chociaż nie powiem- przez ten padający śnieg coraz bardziej sobie przypominam, że to już tuż tuż :)
    Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. twoja mama, bądź Rafał czytają Twojego bloga? Albo Twój brat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedzą, że prowadzę, kiedyś przeczytali kilka postów, a teraz to nie wiem, a odnośnie mojego rbata to wiem, że jego znajomi czytają ale czy on to nie mam zielonego pojęcia :)

      Usuń
  23. Piękne zakupy :D Najbardziej mi się podobał ten ostatni z Zary! Piękny, cudowny, niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie tylko ty gromadzisz takie ciepłe ubranka :) Śliczny ten sweterek z Zary.

    OdpowiedzUsuń
  25. niezłe ciuchy! dobre zakupy widzę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne spodnie :)
    Ja tylko czuje święta, jak jestem w galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  27. chcę zobaczyć te rzeczy w stylizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne nowości. szczególnie spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne spodnie dresowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile dziennie czasu spędzasz przed książkami?

    OdpowiedzUsuń
  31. spodnie w panterkę wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się w spodniach. *__*

    OdpowiedzUsuń
  33. ja kozaków nie kupuję. nie lubię. najwyżej nogi mi zamarzną. xD
    świetne spodnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Great post =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Skąd ten sweterek w partnerkę?
    U mnie znów spadło tyle śniegu, ze już chyba powoli zaczynam czuć święta, mam tylko nadzieje ze do 24 grudnia śnieg nie stopnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Panterka ♥♥ uwielbiam ten motyw!

    OdpowiedzUsuń
  38. jejku zgadzam się z tym że zimno już;c też zacznę gromadzić ciepłe rzeczy:P

    OdpowiedzUsuń
  39. też póki co świąt nie czuję :/
    świetnie ubranka ;d podoba mi się ten pomysł na sweter z zary ;d nie widziałam go ostatnio jak byłam na zakupach... o.o

    OdpowiedzUsuń
  40. ile zapłaciłaś za spódniczkę i czy były jakieś inne kolory? :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 zł :) Nie zwróciłam uwagi na to czy były inne kolory :P

      Usuń
  41. yay jakie fajneee ! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Domyślam się co prezentem mikołajkowym było ;) Trzeba było pokazać :D
    Spódnica cud ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam swetry kiedy nadchodzi okres jesienno zimowy w mojej szafie jest zaledwie kilka bluzek zato cała kolekcja sweterków które uwielbiam! Szczególnie te wkładane przez głowę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaki nosisz rozmiar spodni ? 36 / 34 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooooo jak świetnie !! też tak chcę !

      Usuń
  45. Za ile te spodnie dresowe kupiłaś . ?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)