sobota, 8 grudnia 2012

08/12/12: Klasyczna czerń

Piątek minął mi całkiem sympatycznie. Spotkałam się ze znajomymi, potem wróciłam do domku i jak zwykle zasiadłam do ulubionych seriali. Dzisiaj posprzątałam i czekam na Ole. Żadnych konkretnych planów jeszcze nie mamy, ale pewnie zjemy coś dobrego, obejrzymy film. Oj, to jest ten jeden z leniwych weekendów jakich od dawna mi brakowało ! 
Tak jak obiecałam dodaję post z kolejnym outfitem. Tym razem padło na klasyczną czerń. Im temperatura jest niższa tym cieplej się ubieram. W końcu wyciągnęłam z szafy mój płaszczyk, który kupiłam w tamtym roku i dopiero teraz  zaczynam dostrzegać jego zalety :)





czapka-bumbum/płaszczyk-chińczyk/szalik-nn/torba-cropp/spodnie-kappAhl/botki-zara




xoxo, 
K I N G A

91 komentarzy:

  1. szczerze, to nigdy nie moge się w zupełności przekonać do czerni ale w tym wypadku mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny płaszczyk. :) Ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak śliczny płaszczyk <3

    Fajny zestaw !

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna jak zawsze *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny strój :D
    Ładnie wyglądasz .

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. :) Te buciory masz fajowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym chciała wyglądać tak ładnie w takich czapkach jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to jest nn- tam gdzie kupiłaś szalik??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nn - no name, czyli nie wie gdzie go kupiła

      Usuń
  9. świetny ten płaszczyk ;d
    podobny szalik dzisiaj widziałam w cayman'ie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. prezentujesz sie jak zawsze rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie ;)jak zawsze,najbardziej podoba mi się szalik;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne masz buty!:) Niby klasyczne ale mają coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie wyglądasz, czerń zawsze na plus. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. skąd jest szalik?

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna<3
    sama robiłaś nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
  16. jezu, jak ja bym chciała być taka piękna ! :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Poprzedni nagłówek jakoś bardziej do mnie przemawiał - wybacz, że odpowiedź do poprzedniego Twojego postu, dodaję tutaj, ale jakoś przypomniało mi się..:D

    OdpowiedzUsuń
  18. faaaajną masz capkę.;D

    Nagłówek masz świetny.;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten zestaw mi się podoba, na zimę w saaam raaaz! ;D :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie jak zawsze !
    Nagłówek Cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz :)
    cudowny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie dość ,że piękna to jeszcze taki dobry gust !
    szalik, buty <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się połączenie czerwieni z czernią :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie ci w czarnym :*
    Eleganckie buty :*
    Pozdrawiam i Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy kupowałaś czapke i za ile? + kto robił nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś 2 miesiące temu za 5 zł chyba :D Nagłówek robiłam ja:)

      Usuń
  27. Stara dobra czerń ;)
    Komin <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie wyglądasz ;*
    Kochana zapraszam na świąteczno-Sylwestrowe rozdanie na moim blogu ♥
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/12/giveaway-with-wholesale.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna stylizacja, w sam raz na takie zimne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny outfit obserwuje i zapraszam do mnie -http://holly-hollyxdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. sama robiłaś nagłówek? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super płaszczyk i botki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. płaszczyk mnie zachwycił *_*

    OdpowiedzUsuń
  34. ale ładnie wyglądasz ;d podoba mi się płaszczyk i szalik ;) wydaje się być cieplutki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam czerń :)
    Obserwuję i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. genialny szalik, bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szalik i płaszczyk piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz świetnie. każda twoja stylizacja mnie powala :) jedyne co to nie podobają mi się te czapki, ale to już kwestia gustu :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz przepiękne włosy ;)
    Zawsze uważałam, że blondynka w czerni to ideał! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Thanks so much for your comment on my blog! Following you now, maybe you could follow me back =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się blog, więc obserwuję.
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super strój ; )
    Uwielbiam bordowe kominy ; >

    OdpowiedzUsuń
  43. <33

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/12/konkurs-z-butikiem-sonho.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia, boedowy szal świetnie ożywia całość.



    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładna stylizacja:)
    Obserwuję bo bardzo podoba mi się Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ah, czerń to coś co lubi każda dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  47. czarny kolor zawsze będzie w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. oj jak zimowo :D bardzo ładnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  49. jakie polecasz strony z sukienkami ?? mam niedługo pare imprez i musze coś wykombinować ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.indressme.com
      http://www.staffbymaff.com/
      http://www.stylepit.pl/girl/

      To były pierwsze trzy, które przyszły mi na myśl: )

      Usuń
  50. szalik super <3 a płaszczyk ma fajne guziki.

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam takie leniwe weekendy
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  52. cudowny blog ♥

    http://actualunreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)