czwartek, 6 grudnia 2012

06/12/12 : Warszawa

Kiedyś z utęsknieniem czekałam na początek świąt, które według mnie rozpoczynały Mikołajki. Dziś  to tylko kolejny mało istotny dzień. Przybyło trochę nauki, w domu nie panuje świąteczny klimat, a nauczyciele już nie chcą przekładać kartkówek  "bo mikołajki". I mimo tego, że ja nie czuję zbliżających się wielkimi krokami świąt, to wam życzę Wesołych Mikołajek.  Dziś  pokażę wam kilka zdjęć z wycieczki, na której byłam z klasą w poniedziałek, a następny post szykuję już typowo modowy, obiecuję !
Sylwia/Błażej/Klaudia,Klaudia,Ola/Martynka


 Michał i Bogusia

Błażej




P.S Jak podoba wam się mój nowy nagłówek ? 

xoxo,
K I N GA

79 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :)
    Nagłówek genialny ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. aa słodziachne zdjęcia ! ♥ Bogusia z Michałem najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nagłówek świetny :)
    A zdjęcia i atmosfera jaką oddają boska aż zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. nagłówek świetny♥
    na 3 zdjęciu na początku myślałam że to Ty i Bartek :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia, a naglowek bardzo fajjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie zdjęcie podoba mi się najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh, jakby bylo fajnie wrócić do szkoły...
    nagłówek bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pozytywne zdjęcia i dobry nagłówek :))

    MIKOŁAJKOWYCH SZCZĘŚLIWOŚCI !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagłówek bardzo mi się podoba :) Oj, jak ja bym chciała takie rzeczy umieć robić :D Zdjęcia świetne - tak jak na każdej wycieczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sympatycznie! Bardzo, bardzo pozytywna z Was grupka ;-) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo pozytywne zdjęcia, a nagłówek świetny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. nagłówek świetny , zdjęcia również <3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia i nagłówek:D

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnie zdjęcie jest przeboskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nagłówek jest idealny, zwłaszcza te buty *_* i taka śliczna ty <3
    zdjęcia są super no i zjawiskowa TY <3 hah :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za komentarz i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega pozytywne zdjęcia! :) znam ten ból kiedy nauczyciele i tak nie odpuszczają mimo tak superowego dnia ;<< Zapraszam do mnie na dosyć nie długi post :) Jak zawsze z małą dawką zdjęć <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia! :))
    A nagłówek ok :P

    OdpowiedzUsuń
  19. http://www.loveit.pl/love/946161/goldblade :d

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne, pozytywne zdjęcia :) ooo widzę nowy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny miks, aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pozytywnie zakręcone zdjęcia , świetny nagłówek i z niecierpliwością czekam na modowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie mordy <3
    Kinia zmienia imige bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie no, geeenialne ;))

    Zapraszam do sb ;3

    www.casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już wprawiam się w nastrój świąteczny od końca października, haha. :D
    Nagłówek genialny *-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or just follow me and I will follow you too =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. nowy nagłówek jest świetny ! :)*
    ja również nie obchodzę mikołajek, i w sumie to nigdy ich nie obchodziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post !!


    Have a great weekend !

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  29. Nowy nagłówek jest świetny. ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale z Michała i Bogusi urocza para :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę wycieczki. Chciałabym w końcu pojechać do Warszawy, bo jeszcze nigdy nie udało mi się do niej pojechać :/

    OdpowiedzUsuń
  32. nagłówek jest świetny, bardzo podoba mi się motyw ołówkowego rysunku. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. no super nagłówek :D
    ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  34. nagłówek fajny ;)
    świetne zdjęcia Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ladnie wychdodzisz na zdjeciach :) ja tak srednio czuje swieta - podobnie jak Ty;)

    OdpowiedzUsuń
  36. super nagłówek:)Podoba mi się!
    pięknie wychodzisz na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nowy nagłówek jest genialny.♥

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też te święta czuje w mniejszym stopniu niż zawsze . : )
    Świetne zdjęcia , : )

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zdjęcia , świetne ujęcia i ogólnie mają one coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteś śliczna , twoje koleżanki też są bardzo ładne :)
    i 3 zdj jest super *.*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia są super, nagłówek też ; p
    Zostałaś otagowana na moim blogu ; >

    OdpowiedzUsuń
  42. how cool i wanna see snow too :(
    xx
    http://wastedyouthwithyou.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  43. Nice blog dear =) I follow u =) :*

    OdpowiedzUsuń
  44. nagłówek świetny !:)
    wycieczka widać udana !
    z biegiem lat wszystko traci blask..

    OdpowiedzUsuń
  45. podoba mi się nagłówek ;D i zdjecia są boskie !!

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie dziewczynyy.;D

    I tam zakochańców widzę. Szczęścia im.;D

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny nagłówek! :D
    śliczne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  48. cudny nagłówek, właśnie miałam pisać że świetnie że zmieniłaś ! :)
    ale Ty masz fajnych kolegów, troszkę młodzi- ale fajni ;p

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczny nagłówek
    jestem tutaj pierwszy raz i urzekły mnie twoje cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. nagłówek ładny choć zauważyłam go dopiero dzisiaj. Oto właśnie moja spostrzegawczość. Zdjęcie Michała i Bogusi *.*

    OdpowiedzUsuń
  51. Właśnie pierwsze co jak weszłam to pomyślałam ,,ale ona ma świetny nagłówek" :P
    Super się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)