wtorek, 4 grudnia 2012

04/12/12 : Inspiracje

Przepraszam was za brak jakiegokolwiek odzewu z mojej strony, ale wczoraj wróciłam ok. dwunastej w nocy z Warszawy i nie miałam już czasu na nic, a dzisiaj ledwo żyję. Mam tyle zaległości w szkole przez to chorowanie, że głowa mała. Dodatkowo dochodzi mi przygotowanie układu na zajęcia  w szkole i  nawet nie miałam czasu na zrobienie jakichkolwiek zdjęć poza tymi z Warszawy, które będę mieć dopiero jutro na swoim komputerze. Postanowiłam więc poświęcić ten post jakimś inspiracjom i zdjęciom, które zawalają mój cały komputer. Takie rzeczy zdecydowanie pomagają mi w tworzeniu kolejnych zdjęć/zestawów ubrań/bloga. Inspiracje czerpię prawie ze wszystkiego! A jak u was z tym bywa?






















xoxo,
K I N G A

68 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)
    ja to dużo oglądam, zdjęć a i tak ciężko jest mi cokolwiek złożyć samemu

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko nie Honeyyy;/

    a resztę zdjęć w większości mam na kompie także podoba nam się prawie to samo:) heh

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, a może jakieś inspiracje modowe związane z zimą, jest coraz bardziej mroźno i nie wiadomo jak się ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje, jak Honey nie lubię tak ten teledysk zapowiada się zajebiście *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje! Miley<3 uwielbiam ją w tym wydaniu:)

    pozdrawiam,

    R.L.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja też mam taki swój folder z inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje , kurde mam tez takie glanych jak na zdj i nie chodze w nich wgl chyba musze zaczac

    OdpowiedzUsuń
  8. great post! Truly inspiring :D
    visit my blog too dear? http://raellarina.blogspot.com
    and do follow if you like it. You'll make me happy! hihi :)

    Have a nice day!

    xoxo,
    Rae :3

    OdpowiedzUsuń
  9. NAJLEPSZE inspiracje jakie kiedykolwiek widziałam, widzę że mamy podoobny gust ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Honey w tym teledysku super wygląda; )

    OdpowiedzUsuń
  11. super
    ✼ ✼ ✼ ✼ ✼
    pozdrawiam ciepło:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. loveeee all these pics:) great post
    Do check out my blog and let me know if u wanna follow each other:)
    Hugs from India
    www.fashionstirred.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo HONEY ;)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz moze dlaczego Klaudia nie pisze postow ?
    + super inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspiracje są super. Czasami zdarza mi się czerpać je z tak rozbieżnych źródeł i stylów, że zastanawiam się czy aby na pewno to wciąż mój gust :D
    Zaległości w szkole? Znam ten ból :< Ale dasz radę! Musisz się tylko zmobilizować.

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie na sylwestra ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ahhhh, genialne swetry te laski mają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dlaczego nie odpowiadasz na komentarze? żal mi cię..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam praktycznie na każdy :) I dla twojej wiadomości nie przesiaduję na blogu 24h na dobę, aby odpisać od razu.

      Usuń
    2. to gdzie na sylwestra ?

      Usuń
    3. no własnie skoro masz bloga to powinnaś wiedzieć że funkcjonuje on na bazie twoich kontaktów z ludźmi nie odpisujesz na komentarze masz ich coraz mniej spada oglądalnośc i nie opłaca się pisac bloga to jest prosty mechanizm który zawsze sie prawdza :) widocznie ty nie potrafisz sprostac takim wymoga i wydaje mi się ze powinnaś być milsza ponieważ nic nieodpowiedniego nie zostało napisane przeze mnie na twoim blogu :) jeszcze :)

      Usuń
    4. KINGA WAS PRZEPRASZA WAS ŻE MA ŻYCIE TOWARZYSKIE I NIE SIEDZI NON STOP PRZED KOMPUTEREM TAK JAK WY :**

      Usuń
    5. Wiem na jakiej zasadzie funkcjonują blogi:) Ale musisz też zrozumieć, że odpisywanie na komentarze jest bardzo czasochłonne. Wczoraj siedziałam nad tym 1,5h i nie jestem w stanie odpisać od razu na każdy ;)

      Usuń
  19. Kto bedzie u woźniaczka ? i kim jest woźniaczek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobry kolega Kuba. Dużo osób będzie :)

      Usuń
  20. podoba Ci sie miley w tych nowych włosach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ma je ulizane to nie ale jak ma tak jak na zdjęciu to owszem :)

      Usuń
  21. dziękuję ;)
    może zechciałabyś polubić mój FanPage?
    http://www.facebook.com/pages/Natalii/135189969967417

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnee . :D Jakoś nie przemawia za mną metamorfoza Miley . :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam dziewczynę z piątego zdjęcia :)

    P027

    OdpowiedzUsuń
  24. Inspiracje ♥ A Twój nowy nagłówek świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne są te inspiracje. :> Zwłaszcza ta z "LA".

    OdpowiedzUsuń
  26. z jakich stron czerpiesz inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  27. Myśle, że ciekawym urozmaiceniem na twoim blogu byłoby dodawanie co jakiś czas takich notatek z twoimi inspiracjami lub przemyśleniami ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)