niedziela, 2 grudnia 2012

01/12/2012: N

W piątek wieczorem przyjechała Nina.Wybrałyśmy się do Ady na noc,a już w sobotę od samego rana byłyśmy na nogach.  Pojechałyśmy  do galerii do Piotrkowa na film, gdzie spędziłyśmy prawie cały dzień :) Od dawna jestem fanką sagi Zmierzch i muszę przyznać, że ostatnia część bardzo mi się podobała. No nic ! Dzisiejszy dzień mamy zamiar spędzić na odpoczywaniu, bo już jutro wybieram się z klasą na wycieczkę do Warszawy. A wam jak minął  weekend ? 

Dzięki N. miałam również możliwość zrobienia w końcu zdjęć. Nie są one najlepszej jakości, ponieważ były robione w pomieszczeniu, ale nic na to nie poradzę. Zdjęcia w zimę chyba będę musiała ograniczyć tylko do takich, bo jakoś nie widzi mi się chorowanie co chwilę. .








sweterek(N)- TK Max/spodnie- KappAhl/ botki -Zara/ kolia - www.jubileno.pl


xoxo,
 K I N G A

101 komentarzy:

  1. Prosta i klasyczna stylizacja, ale ma cos w sobie! Lubię Twoja czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow czaderski zestaw ^^
    <3
    uwielbiam twoje stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, wychodzenie na taaaakie zimno nikomu nie wyjdzie na dobre :< ale masz boską biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze ci tak prostych wlosow ;<<

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie wymiata! ;D a ogólnie to mistrzowskie buty, kocham je <3

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry outfit i śliczne zdjęcia

    moja kumpela ma te spodnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś praktykującą katoliczką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że się wtrącam w Twoje prywatne sprawy, ale czy nie nosi przypadkiem bransoletki i ikonami świętych?

      Usuń
    2. mnóstwo dziewczyn też nosi np. rzeczy z motywem krzyża, a wcale nie muszą być praktykującymi katoliczkami

      Usuń
    3. No dobrze, ale jeżeli na krzyżu nie ma podobizny Jezusa to ja się nie wcinam... Ale ikony to jednak coś zupełnie innego... Wybacz, ale irytują mnie takie rzeczy -.-

      Usuń
    4. jestem wierząca do pewnego momentu, ale Ci ludzie są dla mnie w pewnym sensie ważni. To, że nie chodzę do kościoła i nie robię paru innych rzeczy to nie znaczy, że np. Jan Paweł II nic dla mnie nie znaczy :)

      Usuń
    5. No tak, masz całkowitą rację. Po prostu nie podoba mi się, gdy pewnie osoby otwarcie mówią, że są ateistami a naszą medaliki czy inne takie...
      A fakt, że mimo iż nie chodzisz do kościoła, jesteś wierząca, jest dla mnie całkowicie zrozumiały :)
      Pozdrawiam Cię gorąco !

      Usuń
  8. A co będziecie zwiedzać w Warszawie? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złote Tarasy haha:) Wieczorem mamy spektakl w teatrze :)

      Usuń
    2. haha, no jasne, największa atrakcja wycieczki to Złote Tarasy :D
      życzę miłych zakupów w takim razie :)

      Usuń
  9. Fajne zdjęcia ^^ ładna jesteś wiesz ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta stylizacja a jaka piękna ! :)
    Ps:Urodę to Ty masz !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny strój. ;) Świetne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w sobotę byłam na Zmierzchu;)
    Fajna stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  13. no no ładne :)
    super sweterek :D
    Zmierzch *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne buty i fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestawik ;) Buty cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz twittera? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyglądasz ;d buty, buty, buty!
    ja jakoś niespecjalnie przepadam za zmierzchem, ale co kto lubi ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyszłaś na wszystkich zdjęciach :). Bardzo mi się podobają jeansy! Ja też cierpię przez to, że porządne zdjęcia już łatwo nie zrobisz na dworze zimą :< Jestem fanką Twilight, ale jeszcze nie widziałam filmu :< Pozdrawiam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. na którą godzine byłaś w kinie????

    OdpowiedzUsuń
  21. jeansy są świetne;)i ta kolia:)cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Na trzecim zdjęciu od końca jesteś urocza ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. http://life-by-wiktoria.blogspot.com/2012/12/moje-ulubione-blogi.html#comment-form


    Ta dziewczyna pisze o tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja, a buty zabójcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz *_* masz nieziemskie włosy, masz takie z natury? czy prostujesz? :D

    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz pięknie Kinga! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. te botki są świetne ! ;) w 100% mój gust. ;)
    masz może ochotę na obserwacje? ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja nie przepadam za Zmierzchem, fajnie masz z tą jutrzejszą wycieczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też uwielbiam "Zmierzch" ♥
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jaka ty ładna jesteś ! :3
    i styl masz fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne buty, dobrze wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ile lat ma Nina?

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny sweterek, i spodnie, no i czapka, haha :D ogólnie dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja również nienawidzę zimy.
    masz świetne włosy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie się prezentujesz :)
    ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wygladasz ! :)) jestem tu pierwszy raz, ale podoba mi się bardzo :) zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Such an uber cool look,I love the hat and those boots,want a black pair like these! x

    OdpowiedzUsuń
  39. genialny look, wspaniale połączyłąś wszystkie elelemnty
    ✰ ✰ ✰ ✰
    POZDRAWIAM:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna stylizacja! podobajją mi się buty :D

    OdpowiedzUsuń
  41. jesteś śliczna, wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ładnie wyglądasz! :) ja idę na ostatnią część do kina w piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. love this boots and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. świetnie wyglądasz, piękne spodnie!♥

    OdpowiedzUsuń
  45. zadbaj trochę o włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się, ale ja mam takie cieniutkie od dziecka i nic nie jestem w stanie za bardzo z nimi zrobić..

      Usuń
  46. buty uwielbiam. tylko te kolczyki, niee! chociaż całość i tak świetna!:*

    OdpowiedzUsuń
  47. beautiful look!!Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://laborsadimarypoppins.blogspot.it/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  48. ale świetnie wyglądasz! chyba nic bym tutaj nie zmieniła. wszystko gra ze sobą, podbijając nawzajem efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne botki! I piękne zdjęcia!
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. pierwsze zdjęcie- geniusz.
    ubiór- geniusz
    buty- jejku są jeszcze takie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Buty genialne :) zdjęcia w pełni profesjonalne. To czarno-białe zdecydowanie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  52. I love the booties and your jewelry! :)
    Have a nice day xx

    OdpowiedzUsuń
  53. cudne buty ! śliczne zdjęcia :)
    świetnie wyglądasz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Gdybyś miała wybierać dla siebie trampki converse to jakie by to były? Jaki kolor i krótkie czy długie? Proszę odpowiedz, to dla mnie ważne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jakbym miała wybierać to albo za kostke czerwone/białe bądź krótkie czarne :)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)