niedziela, 25 listopada 2012

Rozwiązanie konkursu.

Jak sami wiecie tydzień temu zorganizowałam konkurs z firmą merg.pl, więc wszystko miałam narzucone odgórnie. W konkursie wzięło udział aż 85 osób, co bardzo mnie cieszy:)  Zwycięzca konkursu otrzyma bon o wartości 40 zł na zakup butów na stronie internetowej firmy.

A oto jak przebiegło losowanie i kto został zwycięzcą :





GRATULACJE !!!!
firma merg.pl powinna odezwać się do Ciebie w tym tygodniu :)

Wszystkim tym, którym nie udało się teraz życzę powodzenia w następnych konkursach. Jakiś konkretniejszy post dodam jutro, a tymczasem wracam do chorowania, bo mimo garści leków jakie brałam choroba i tak rozłożyła mnie na imprezie ok. 3 w nocy i zmuszona byłam wrócić do domu, by przypadkiem nie zemdleć na parkiecie.  Są również i plusy- nie muszę iść jutro do szkoły :) 

xoxo,
L I L L E

21 komentarzy:

  1. powrotu do zdrowia życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się rozchorowałam:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez jestem chora. Powrotu do zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już choruję od tygodnia i jestem po dwóch antybiotykach także nie życzę Ci tego,co mam ja. Pocieszam się tym...a nie,jednak nie mam czym;D


    zdrowia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście po chorobie i w pełni sił ale było trudno...
    Zdrówka !


    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję ;D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. boże te zdj są masakryczne ; o i ten twój sztuczny uśmiech...

    OdpowiedzUsuń
  8. No do szybkiego powrotu do zdrowia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze ale Ty jesteś śliczna! :) Chętnie zaglądnę tu ponownie. Ja nie mam bloga.. tzn mam ale opowiadanie o tematyce potterowskiej (więc nie wiem czy Cię to interesuje:p). Jeśli miałabyś ochotę to zapraszam serdecznie
    www.aksmel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na PIERWSZE urodziny mojego bloga <333
    W treści podziękowania i pełno zdjęć <3
    Serdecznie zapraszam, to ważne dla mnie wydarzenie ;*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)