środa, 28 listopada 2012

osiemnastka

Choruję i zamiast zdrowieć to po nocach śpię coraz mniej i coraz bardziej się duszę, czy to normalne? Osiem godzin siedzenia w szkole i użerania się z nauczycielami wydaje się być niczym w tym momencie. Mój organizm potrafi płatać figle- raz nie choruję przez parę lat, a potem średnio co miesiąc. Gdybym była lekarzem pewnie spędziłabym parę dobrych chwil nad rozmyślaniem o tym od czego to jest zależne ale na moje szczęście nie bardzo się tym interesuję.  Są jednak również i plusy chorowania - mam czas obejrzeć każdy możliwy film i serial i musical jaki tylko wpadnie mi do głowy.  Jest tu ktoś, kto również choruje? Jeśli tak to polecam Ci niezły film pt: "Dom snów"  :)

Wybaczcie ale z przyczyn wyżej wymienionych nie mam żadnych zdjęć na bloga. W zasadzie mogłabym w końcu zrobić  post o kosmetykach albo pielęgnacji włosów albo mojej szafie, ale to by wymagało jakiegokolwiek ruchu, a ja nawet na to nie mam siły. Przepraszam. Na pocieszenie wstawię tu jakieś zdjęcia z osiemnastki, przez którą się tak rozłożyłam .
Emil

Paulina


Olga 

Bartek

Karolina



xoxo,
L I L L E



53 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia ;)

    Zdrowia życzę ! Ja też chora a jutro dyskoteka -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Friends forever. Lovely pictures.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia są świetne. ja nie mogę teraz zachorować, nie ma takiej opcji, bo dobry weekend się szykuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no to zdrówka :)

    i jak wrażenia? (szczotka);-)

    OdpowiedzUsuń
  6. będzie dobrze zdrowiej !!! :3 ja juuż chorowałam i wole więcej zaległości nie miec ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a więc życzę Ci byś uwierzyła w to ,że jesteś zdrowa i oby faktycznie tak się stało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nachoruj się teraz, żebyś nie traciła na to czasu, jako 20.latka ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  9. mogłabyś podać link do bloga Olgi ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fashionsblackmail.blogspot.com

      Usuń
  10. Zdrówka! Po zdjęciach widać, że było warto być na tej 18nastce :) Ehh, kiedy to było, kiedy ja chodziłam na 18nastki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią poczytałabym post o twoich ulubionych filmach, serialach i książkach ;) Zdrowiej

    OdpowiedzUsuń
  13. zdrówka :3
    śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. osiemnastki są super! lubię osiemnastki! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnaś :*
    Nie ma mowy obserwujee
    xd
    Zapraszam do mnie: The-fruit-of-my-life.blogspot.com
    Super fotyyy xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Dom Snów jest genialny, swietne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ale jesteście ładni:D wiem , głupi komentarz, ale to mi się od razu nasunęło w głowie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. współczuje ci wiem jak to jest też jestem chora, też po imprezie mnie rozłożyło zdrowiej i niech cie lepiej nie dusi bo to strasznie meczące :P

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajnie wyglądacie, widac że świetnie sie bawiliście ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pozytywne zdjecia!! + zdrowia zycze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia ;p

    *obserwuję
    Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful pics
    kisses from http://palomagiraldez.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. Koleżanka Olga ma fajną fryzurę :) zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  24. czemu nie akcptujesz anonimów? prawda boli? jeżeli użyjesz w odpowiedzi argumentu, że przez internet każdy jest odważny, to proszę powiedz gdzie i kiedy i się spotkamy i powiem Ci wprost co o Tobie myślę i polecę Ci dobrego ortodontę. czekam

    OdpowiedzUsuń
  25. A po co mi tu bezsensowne komentarze na temat mojego uzębienia :)? To jest blog głównie poświęcony modzie, a moje uzębienie nie ma z nią nic wspólnego. Dla twojej wiadomości dokładnie wiem jak wyglądają moje zęby i już nie raz pisałam, że na tą chwilę nie mogę mieć aparatu. Będę go mieć po 18 roku życia, ale jeśli masz ochotę to 5 dni w tygodniu możesz mnie znaleźć w I LO :*

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)