piątek, 30 listopada 2012

29/11/2012: New in

Tym razem przybywam do was z kolejnym postem, który jest niezadowalający dla mnie jak i zarówno dla was. Ale to nie jest zależne ode mnie, siła wyższa próbuje przykuć mnie do łóżka, ale wczoraj powiedziałam sobie DOŚĆ . Dwie inhalacje, pobyt w szpitalu na prześwietleniu płuc, dziesięć herbat z miodem, cały zapas leków i chyba odniosłam sukces bo kaszel nie męczy mnie już tak bardzo, ale to nie znaczy, że kończę moją kurację :) Jutro z samego rana czeka mnie pobyt u lekarza (zobaczymy co mi siedzi w płucach) Następnie muszę skoczyć do szkoły załatwić parę spraw i wrócić, aby posprzątać. Przyjeżdża do mnie N. Tak się stęskniłam... 

Jeśli chodzi kolejne "new in" to w zasadzie nic wielkiego. Mówią, że ciepłych swetrów nigdy za wiele  w szafie gdy zbliża się zima (albo i nie). Tym razem to był łup mojej mamy z sh. Do tego  na poprawę humoru dostałam piękny prezent od sklepu  jubileno.pl. Srebrna kolia jest przepiękna, dziękuję ! 



sweter- sh / kolia-www.jubileno.pl


xoxo,
K I N G A


56 komentarzy:

  1. Śliczny sweter :)
    Na pewno pięknie będziesz w nim wyglądać !

    To dobrze, że już powoli wracasz do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki cudny sweterek z sh?? szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestawik! sweter ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter ma piękny kolor <3
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ile twoja mam kupiła ten sweter bo jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor swetra i naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj... Wracaj do zdrowia!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter świetny, ma rewelacyjny kolor! Kolia również niczego sobie!:>

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką sama kolie :)
    I masz rację- ciepłych swetrów nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chetnie przygarnelabym te rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ogolnie nie lubie takich kolii, ale ta jest genialna ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. wiedziałam, ze kolia od jubileno ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. love love love the sweater
    I am hosting a giveaway on my blog. It would be great if you join me there.

    Love,

    Bong's Belleza
    25 Winners Firmoo Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolia przecudowna :3
    Szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  15. kolia jest cudna :) też muszę w końcu kupić.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja z moją kolią sie nie rozstaje!

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku, ile świetnych rzeczy <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. no więc twojej mamie udało się wyszukać ładny sweter :> Zdecydowanie warto poszperać czasem sh :D

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczny sweter i piekna muzyka na poczatku <3

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny sweterek! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny naszyjnik :) Życzę dużo zdrówka! ;* Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie organizowanym na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedy masz ur?

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie najczęściej chodzisz do sh?:] Zawsze masz takie śliczne rzeczy stamtąd :o

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak swetry to tylko z sh moim zdaniem :D Markowe zazwyczaj są drogie, a szybko się niszczą, w sh damy 1/4 ceny i możemy nakupować takich swetrów więcej :) Ten pomarańczowy kolor świetny! :)
    Wracaj do zdrowia szybko :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)