poniedziałek, 26 listopada 2012

26/11/2012: Air Max i lata '50


Przenieśmy się w lata  50/60 kiedy to królowały spodnie z wysokim stanem, długie spódnice, wyraziste kolory, paski, kropki, wysokie obcasy krótkie skarpetki z charakterystycznym koronkowym zakończeniem. Przenieśmy się w czasy charakterystycznej muzyki wielkich artystów takich jak Peggy Lee czy Franka Sinatry, przenieśmy się tam, gdzie ktoś inaczej ubrany był objawieniem, a nie pośmiewiskiem, tam gdzie nie istniały klipy wideo z gołymi tyłkami i tam gdzie potańcówki wyglądały jak w starych amerykańskich filmach.  Ahh .. czemu te czasy nie mogłyby wrócić ? Chciałabym móc przenieść się tam chodź na chwilę, by zobaczyć czy moja wyobraźnia nie płata mi figla. Trochę się rozmarzyłam -może to przez gorączkę, która jest moją towarzyszką od wczoraj, a może przez muzykę, która leci w tle. No nic ! Trzeba wrócić do rzeczywistości ! 

Mam wam do pokazania spodnie, które zrobiły szał  w przedostatnim poście. Spodnie wzorowane latami właśnie 50/60 połączyłam ze sportowymi butami i zwykłą bluzką. Czemu? Ponieważ brakowało mi tu ostatnio sportowych outfitów :) Mam nadzieję, że przypadnie wam i ten do gustu ! 









spodnie-H&M/plecak -Nike/ adidasy,bluzka-sh/pasek-zara



xoxo, 
L I L L E

102 komentarze:

  1. mam te same spodnie ^^
    świetny strój :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny styl! dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałabym się w te lata choć na chwilę przenieść♥
    Fajny zestaw*.*

    OdpowiedzUsuń
  5. coś tam jest, ale się w to raczej mało wgłębiam^^
    okrągłe zdjęcia w programie picmonkey :>

    OdpowiedzUsuń
  6. jaakie airmaxy *.* masz piękne włosy :>
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mnie nie ciągnie, żeby przenosić się w tamte czasy, lubię te obecne.
    Masz świetną figurę, więc bosko wyglądasz w tej stylizacji! Zakochalam się w kolorze bluzki i spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie;)
    PS. Nie tylko tobie kochana;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię air maxów, bo większość jest po prostu brzydkich, ale Twoje mi bardzo przypadły do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o moj boze ! Super !♥

    http://keepcalmandstaywithme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hah, super! ;D
    cudowna stylizacja, tak odbiega od rzeczywistości... ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam te same spodnie , są cudowne ! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. generalnie - spodnie są strzałem w dziesiątkę, uwielbiam styl poprzednich dekad. :)za to jak dla mnie styl sportowy niszczy ich urok - ja po prostu za nim nie przepadam, ale ty wyglądasz uroczo. :)

    (dirty-runway.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie- geniusz. Podobaja mi sie, do tego te zdobienia na gorze! :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile dałaś za spodnie ? ;) Są boskie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 150 zł - dużo wiem, aczkolwiek na gwałt potrzebowałam jakiś spodni a wszystkie były jakieś nieproporcjonalne na mnie.

      Usuń
    2. moze dlatego, ze jestes nieproporcjonalna. i blagam, nie usmiechaj sie, albo zaloz aparat.

      Usuń
    3. jak ci się nie podoba to nie patrz :*

      Usuń
  16. ja jak zawsze jestem zachwycona Twoja figura i tyłkiem :D
    świetne masz spodnie i buty <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. jezu, jakie Ty masz wysportowane ciało; o

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam te klimaty, lata 60, 70 :D
    ta muzyka, cały nastrój. Chciałabym mieszkać w tych czasach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Air Maxy <3
    Kocham Je i Pragnę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. o boziu jakie genialne spodnie :) masz cudowną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie ta stylizacja stała się moją ulubioną ;)
    Prosto i efektownie, spodnie są genialne, a mina z trzeciego zdjęcia zdecydowanie wywołuje uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie świetne! buty również! :D ale ta bluzka... masakra, nie wiem jak ona ci się wgl mogła podobac ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najzwyklejsza bluzka nie wiem co może w niej być brzydkiego :P

      Usuń
    2. może kolor i wykończenie na ramieniu?

      Usuń
  23. Kiedyś miałam Jasne spodnie z takimi białym ozdobieniem...Tak jakos odechciało mi się gdy kumple kojarzyli to jedynie ze swym ,,naturalnym produktem'' -.- :D

    OdpowiedzUsuń
  24. KUPIŁAŚ AIR MAXY w SH ?????? : OOO
    Za ile

    OdpowiedzUsuń
  25. mam pytanie gdzie kupiłas tą swoją sukienke z suwakiem co byłaś ubrana na tą 18?

    OdpowiedzUsuń
  26. niesamowicie! tak prosto i z urokiem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. w końcu wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. oo genialna stylizacja, a spodnie wymiatają !!

    OdpowiedzUsuń
  29. Airmaxy w sh ? :o
    ile dałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz rewelacyjnie ! chyba jednak przeproszę się ze spodniami z wysokim stanem.

    OdpowiedzUsuń
  31. buty z sh? ;o zazdroszcze, super znalezisko! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ale masz boskie spodnie;o zazdroszczę *.*

    jestem nowa jak mozesz to wpadnij .:)

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniały blog :) na pewno będę tutaj często :D
    http://eatlovefreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. tak jak nigdy mi sie nie podobały marmurowe spodnie tak patrząc na twoje zdjęcia zmieniłam o nich zdanie !:)

    OdpowiedzUsuń
  35. podobają mi sie te Twoje air maxy <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz świetnie. Bardzo mi się podoba takie połączenie . Buty wyglądają tutaj bardzo ciekawie :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. z tymi butami to mnie zdenerwowałaś, że tak powiem:* świetna całość. i spodnie, wiadomo- cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jej, jesteś śliczna, masz cudowny uśmiech! :)
    Dodaję Twojego bloga do obserwowanych, oczywiście ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Będą zdj z 18-nastki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jakieś w miksie zdjęć, za wiele ich nie mam :) Albo na fun page

      Usuń
  40. Wyglądasz naprawdę super! :) Bardzo podobają mi się te marmurkowe spodnie, a Ty masz mega figurę i świetnie w nich wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  41. I love your style,so cool.I love your vintage looking jeans and those super cool Nikes,I'd love a pair of these.I love your blog and effortlessly cool style!
    Following for more inspiration x

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie się te spodnie kojarzą z latami 90., zwłaszcza w połączeniu ze sportowymi butami. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajnie wyglądasz:>

    OdpowiedzUsuń
  44. Strasznie podobają mi się twoje spodnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie zawsze wkasana bluzka wygląda super, w tym przypadku lepiej by wyglądała na wierzchu ;d

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne spodnie ;)
    Mi się marzy przeniesienie do lat 70-80,aż tak daleko jak lata pięćdziesiąte nie wybiegam. Ale faktycznie denerwują mnie te wszechobecne gołe tyłki w kulturze masowej ,a także piosenki z tekstami typu 'Olej feministki,pokaż swe cycki'... Nasz świat schodzi na psy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zajebisty fryz, śliczne spodnie, a buty? Młaa ♥
    Obserwujemy ? Pozdrawiam :3
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. mam identyczne maxy również z second handu ;) świetnie wyglądasz w tych spodniach !

    OdpowiedzUsuń
  49. marzą mi się AirMaxy *.*
    to zaoszczędziłaś na nich duuuużo:D

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny powrót mody sprzed lat! super ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne są !! i masz do nich świetną figure

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie i te spodnie *.* Też chciałabym wrócic do tych lat,ale nie wiem czy tylko ja to zauważyłam-wiele rzeczy np. ubrania z tamtych lat znów są modne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. piękne spodnie!♥ Czy pamiętasz może ile za nie dałaś?;>

    OdpowiedzUsuń
  54. boooże, spodnie boskie *__*

    OdpowiedzUsuń
  55. w których dniach i o których godzinach chodzisz do sh? :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna stylizacja. CHUDZIELEC *_*

    OdpowiedzUsuń
  57. wszystko niesamowicie ze soba potrafisz laczyc, super:)

    OdpowiedzUsuń
  58. fajne te spodnie, w zasadzie wolę te z wyższym stanem więc takie jeansy też bym przyjęła ;)
    ogólnie całość mi się podoba, dzięki właśnie portkom nie jest takim zwyczajnym strojem, ma coś więcej, taki odpowiedni smaczek ;)
    nie wiem jak wyglądały lata 50, jeśli teoria reinkarnacji była by prawdziwa to może i miałam kiedyś z takowymi doświadczenie, jednak obecnie nic mi na ten temat nie wiadomo... ale chyba żyło się trochę prościej, a z drugiej strony ludzie nie byli aż tak.. frywolni? fakt, gdzie by kanału muzycznego w tv nie włączyć to co któryś klip golizna, kiedyś nie do pomyślenia, ale chyba nasze poglądy ewoluowały tylko czy w dobrą stronę?
    pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  59. dear you look amazing in acid wash jeans! love them!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Całość wygląda genialnie! Te buty, chociaż same niezbyt mi się podobają, dodają outfitowi niesamowitego klimatu i od razu przychodzi mi do głowy serial mojego dzieciństwa Beverly Hills 90210 :) Kocham!

    P027

    OdpowiedzUsuń
  61. super outfit!spodnie są genialne

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny nagłówek i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  63. ale z Ciebie zakręcona osóbka :) z przyjemnością oglądałam te zdjęcia jak i inne na Twoim blogu :)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  64. wszystko super ... oprócz air maxów, mimo że bardzo lubię te buty

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)