sobota, 24 listopada 2012

24/11/2012: Mix Photos

Wczoraj było zebranie z rodzicami, które przeżyłam bez zbędnych  kłótni i sytuacji- to chyba takie pierwsze, haha. Dzisiaj natomiast z samego rana zabrałam się za sprzątanie żeby zdążyć się wyszykować. Gdzie? Otóż idę na osiemnastkę Artura- brata Bartka. Już nie mogę się doczekać, ponieważ  już od jakiegoś czasu mam ochotę potańczyć . Mam tylko nadzieję, że nie rozłoży mnie w trakcie choroba. Trzymajcie za mnie kciuki ! I oczywiście wam również życzę udanego weekendu :*
Party


fun


friends 

new in..





Warsaw



B. 



xoxo,
L I L L E


62 komentarze:

  1. Oo Wszystkiego Najlepszego dla Artura! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 lat arczii , KCHM>lachonn z cb

      Usuń
  2. A w co się ubierasz na tą 18-stkę? Rób mnóstwo zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety aparat pożyczyłam N. ale liczę na to, że ktoś będzie robił zdjęcia:) + zdjęcie tego jak jestem ubrana dodam dzisiaj na fun page :)

      Usuń
  3. Nie było żadnych kłótni,bo Ty dobrze się uczysz.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkasz na Kanonier – stopień wojskowy w artylerii. Odpowiednik stopnia szeregowego w innych rodzajach wojsk.ale masz ZAJemimscie

      Usuń
    2. Kinga mieszka na osiedlu koło jednostki wojskowej ;p niedaleko Klaudii
      a Bartek na niebrowie. jeszcze jakieś pytania? może nr domu?

      Usuń
  5. lubię takie posty :3

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahaha, z Kubą i Tomkiem byłam na zimowisku w Zako ;) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękni i młodzi! :))
    Świetne stylizacje, lubię to! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno świetnie spędziłaś czas! :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłej imprezy :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. My też mieliśmy ostatnio spotkanie z rodzicami i stwierdzam, że było najlepsze jak dotąd ^^
    udanej zabawy, a spodnie na szóstym zdjęciu genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie na konkurs : http://niematojaktakietam.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    Super blog. ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, a te spodnie z przymierzalni fajne, też muszę sobie kupić jakieś fajne, albo zrobić.
    No i podoba mi się strój na ostatnich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te spodnie z przymierzalni są boskie:) uwielbiam wszystko co się świeci:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A fajnie fajanie .. miłej zabawy :)

    hm . mam pytanie . Jak dodajesz filmy z youtube na blogera że są w jednej lini ? chodzi mi o wygląd .
    ????? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanej imprezy !

    Pozdrawiam <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. udanej imprezy^^
    fajne zdjęcia*.*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia i udanej imprezy!
    takich przyjaciół to tylko pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaką nalepkę masz na komórce?

    OdpowiedzUsuń
  19. Yy te spodnie - to zdjęcie zrobione jest w windzie a nie w przymierzalni ! xd pewnie w panoramie . ; ) . A tak wgl to zrób może jakiś post o tym jak układasz swoje boskie włosy <3 .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie w panoramie tylko w aparacie;o jaak panorama zdj chcesz zrobic , jak ona natvp2 o 22 lecie..boże ludzie to nie mysla

      Usuń
    2. panorama to w Tomaszowie takie mini centrum handlowe:)

      Usuń
    3. zdjęcie robione w windzie w Złotych tarasach w h&m gdy z piętra damskiego jechałam na męskie.

      Usuń
  20. zgłaszam sie do konkursu..., a gdzie biba ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Co kradnie się spodnie z wieszakiem?

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodaj dziś post!

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat na zdjęciu widać dwie bransoletki kochana;) Tu możesz zobaczyć trzecią jeszcze https://www.facebook.com/photo.php?fbid=450589581651037&set=pb.418882261488436.-2207520000.1353849931&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne pozytywne foty-uwielbiam♥

    Obserwuje i zapraszam do mnie ; D

    http://fashionholicdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)