czwartek, 22 listopada 2012

22/11/2012: Old

Czasem mam wrażenie, że moja obecność na lekcjach jest tylko za pośrednictwem mojego ciała, a nie duszy, a przecież uczyliśmy się na lekcji języka polskiego, że dusza i ciało to dwie nieistniejące bez siebie rzeczy. W takim razie gdzie się podziała moja dusza? Może skuta lodem rozbiła się na milion małych kawałeczków jak szkło hartowane lub stchórzyła i ulotniła się tam, gdzie już nikt nie będzie mógł jej skrzywdzić...

Mój brat w końcu postanowił się obciąć więc wykorzystałam sytuację i poszłam "dopilnować" fryzjera, by  wyglądał lepiej niż ostatnio. Misja zakończyła się pomyślnie i oboje z zadowoleniem wyszliśmy z salonu w kierunku lekarza, bo przecież bilanse również trzeba uzupełnić. Tak wiele obowiązków i tak mało czasu! Sukienka, którą wam dziś pokażę należała do mojej mamy ale z racji tego, że na niej się kiepsko układała przeszła w moje posiadanie. Jej pierwotna wersja średnio mi się podobała więc z miłą chęcią oddałam ją do krawcowej, która obcięła ją parę dobrych centymetrów. Sukienka wisi w szafie i czeka na jakąś okazję,  na którą będę mogła ją założyć :)  






sukienka,buty-ptak/bransoletka-house/pierścionek-indressme.com 

xoxo,
L I L L E

50 komentarzy:

  1. Ja też wybrałam się dzisiaj do fryzjera i jestem pewna, że twój brat nie przeżywał tego tak jak ja :<

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza sukieneczka-tuniczka?:-p nie wiem co wpisać:)
    Mnie fryzjer czeka w przyszłym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest świetna, jeden moich ulubionych krojów! Jak fajnie jest mieć mamę, od której można wziąć/ pożyczyć takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie na tobie leży ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś Śliczna ! Fajna sukienka : * Obserwujemy ? http:.//klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko mi się podoba :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna stylizacja i oddaj mi troche urody!<3

    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też kiedyś chodziłam pilnować pracy fryzjera :)
    świetna sukienka, wyglądasz w niej bardzo szykownie

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka. Bardzo mi się podoba. Zakochałam się w Twojej bransoletce ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sukienka, śliczny kolor! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. stylowa stylizacja:)

    a'propo konkursu zawsze warto próbować:) zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna stylizacja : D . super sukienka ; )
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi podoba się Twoje uczesanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna . ♥ Kolor jest urzekający . <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sukienka ;3
    moja mama też często mi oddaje ciuchy , albo jej je zabieram :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne : 3
    świetna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna bransoletka i b fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super fotki *.* też chcę być taka ładna.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz świetną fryzurkę! :) Kiedyś, czyli dawno temu, gdy miałam jeszcze długie włosy nigdy nie umiałam takiej zrobić - niby jest prosta do przygotowania, ale chyba mam dwie lewe ręce do robienia różnego rodzaju fryzur. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka naprawdę piękna! :) i ma kieszenie - uwielbiam, gdy sukienki je mają! pochwal się, jak Brat teraz wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wygląda po przeróbce :D

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczna sukienka <3

    Pięknaaa ;*

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia <3 zapraszam do mnie www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. oooops, myślałam, że ten chłopak, z którym wstawiałaś zdjęcia to twój chłopak :)!
    ślicznie wyglądasz, uwielbiam na ciebie patrzeć <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz!!;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze nigdy mi nie wychodzi taka fajna fryzurka kiedy staram się upiąć tak moje włosy:) Piękne wyglądasz;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne zdj, zresztą jak zwykle xD
    zmieniony adres URL i nazwa bloga : http://lookingxforxthexrightxway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. You look so lovely, honey! :) Have you already chosen your holiday outfits? We have put some lovely dresses together.
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka świetna! ♥
    Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)