wtorek, 20 listopada 2012

20/11/2012: Kłopoty

Kiedy myślę sobie, że już gorzej być nie może wtedy właśnie zaczyna być gorzej. Może  czas zacząć myśleć o tym, że już lepiej być nie może i wtedy zacznie być lepiej?  Jak wam minął poniedziałek? Mi całkiem nieźle. Pojechałam z B. do stolicy i zakupiłam sobie cudowne spodnie, które pokażę w jakiś najbliższych zdjęciach. Póki co jeszcze mam co dodać :) A wtorek ? Bo mi tragicznie. Czas leci tak szybko, że ostatnio nie mam czasu na nic ! Doba powinna mieć zdecydowanie więcej godzin ...










Sukienka-sh/rajstopy-gatta/bransoletka-hosue/lity- centrum PTAK/kolczyk -glitter 

xoxo,
 L I L L E

81 komentarzy:

  1. masz nienaganną figurę!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest przepiękna , zdjęcia jak zawsze powalają ! :* Ale zmieniłabym osobiście buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Twoje buty♥
    mi wtorek minął w miarę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, też uważam, że doba powinna być zdecydowanie dłuższa!
    Uwielbiam Twoją sukienkę i zakolanówki!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna sukienka ^^
    A kolczyk boski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka świetna, ale makijaż i buty fatalne.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi też strasznie szybko czas leci ;p
    chyba jutro będzie najgorszy dzień tego tygodnia :/ kart. z historii -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. extra zdjęcia i sukieneczka ;) myśl żeby bylo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz pięknie !:) ciekawią mnie spodnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal mi cie ... jakie spodniie ? ... boże ...

      Usuń
  10. no sukieneczka jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana w liebser blog ♥ !
    Wejdź i odp . http://lovnajka.blogspot.com/

    Pozdr , Najka

    oxox

    OdpowiedzUsuń
  12. weś wyjdź z tąd idź do you can dance albo do top model bo w Tomaszowie wszystkie dziewczyny wymiękają jak cie widzą oprócz twoich kumpel bo tez są śliczne a kolczyki są śliczne gdzie je kupiłaś :D:D:D:D:D:D:D:D kocham twój blog i kocham twoje foty mam nadzieje że będziesz więcej pisała o sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dzięki :) napisane jest na końcu zdjęć gdzie kupiony kolczyk był :)

      Usuń
    2. Po ortografii zgaduję,że sama sobie napisałaś ten komentarz powyżej :)

      Usuń
    3. No pewnie, bo mam tak mało komentarzy, że dodatkowo muszę się dowartościować jeszcze jednym :):)

      Usuń
    4. Nie no ,ja wiem że ty jesteś gwiazdą,wiec masz wiele komentarzy :) Tak jasno świecisz w tym Tomaszowie,że czasem jak na Ciebie patrzę to aż mnie oczy bolą :)

      Usuń
    5. no widzisz odpowiedź sama przychodzi na myśl ! :)

      Usuń
    6. To ty myślisz? Ale nie martw się, Bóg obdarzył Cię figurą a nie inteligencją:)

      Usuń
    7. ktoś tu zazdrości :>

      Usuń
    8. No przecież mówię,że figure ma fajną ,ale inteligecją nie grzeszy :)

      Usuń
    9. anonikomu, skąd wiesz że nie jest inteligentna, skoro jej nie znasz ? ;>

      Usuń
    10. bo anonimy zawsze WSZYSTKO wiedzą, są idealni, piękni, inteligentni i we wszystkim najlepsi. jedyny ich minus to zapewne niska samoocena skoro dowartościowują się wymyślaniem wad u innych.
      pozdrawiam N.

      Usuń
    11. Hejterzy to się jednak wszędzie znajdą ;>
      Co do zdjęć, to kolor litów wybrałaś piękny. Ostatnio mam fazę na taki. Jeśli chodzi o figurę to pewnie nie tylko geny czy coś, ale także taniec pomaga, sama kiedyś tańczyłam towarzyski, przez trochę ponad 5 lat, ale niestety musiałam zrezygnować, choć bardzo tęsknię :)

      Usuń
    12. jak ona ma figurę genialną, to ja jestem święta . buźke ma ładną (pozazdrościć) , stylóweczkę również, ale co do figury- biodra masakra.

      Usuń
  13. Sukienka śliczna ale wygląda na ciepłą. To tylko złudzenie czy prawda? Czas... Tak, leci szybko. Za szybko. Zostają tylko nędzne wspomnienia... Naprawdę lubię twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty nie komponują się z resztą :/

    OdpowiedzUsuń
  15. jeeej, kocham te buty!
    naprawdę świetne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszcze ci tych litów. szkoda ze nie mam na nie kasy :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejciu jaka ty szczupła !
    Świetne buty :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja figura mnie powaliła *.*

    Biżu <3

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej masz tak piękną figurę , że z ciekawosci musze sie ciebie zapytac !! ILE WAŻYSZ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z 47 może

      Usuń
    2. nie chcę pisać ile ważę, bo albo pojawią się komentarze, że jestem anorektyczką, albo, że się tym przechwalam albo, że za dużo, wolę uniknąć takich sytuacji :)

      Usuń
    3. anorektyczka ? masz świetną figurę nawet jak ważysz 20 kilo chociaz to niemożliwe ! :)

      Usuń
    4. jeszcze jakoś niedawno napisałaś,ze 46 .. a tera zjuż nie bedziesz o tym mówic;O

      Usuń
    5. 46? o.O zazdroszczę xD

      Usuń
  20. ale masz zgrabną figurę:) idealna do takich sukienek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała stylizacja. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolczyk nieziemski <3
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjny post!
    dodaje i liczę na odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki super kolczyk!! O.O i wgl fajnie wyglądasz..!

    OdpowiedzUsuń
  25. ćwiczysz jakoś mięśnie brzucha? masz zajebista figure <3

    OdpowiedzUsuń
  26. każda twoja stylizacja przepraszam za wyrażenie jest po prostu zajeb.... i nieziemska super naprawdę ogląda się twojego bloga:)

    w wolnej chwili będzie mi bardzo miło gościć cię na moim blogu :) zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz *__* ! Nie przejmuj się tymi komentarzami.. :) Masz może zamiar lub oglądałaś już przed świtem cz.2 ? ;p

    C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar, jak się uda to może za tydzień :)

      Usuń
  28. The photos are great and the items are so well combined! I really like your blog, you got a fine taste! Please let me know what you think of my new post!

    OdpowiedzUsuń
  29. ost zdj bajeczne ;) musimy sie wgl wybrac na zdj razem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. You have a great style :)
    do you want to follow each other ? just let me know it will be a pleasure :)
    Heels on Gasoline Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny ten kolczyk, ale zastanawia mnie jak z noszeniem? ciężki? raczej tylko do zdjęć, czy do normalnego noszenia spokojnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. woooow awesome style!!! maybe we follow each other !? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  33. musialabym sie powtarzac bo u Cb zawsze jest interesujaco :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jaka Ty jesteś fotogeniczna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz olśniewająco :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Osobiście wybrałabym inne buty, ale poza tym zestaw genialnie dobrany ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczny zestaw, te rajstopy, są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna sukienka. Zdjęcia też piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak ślicznie ;) Marzę o takiej figurze.

    OdpowiedzUsuń
  40. Każdy ma czasem takie nieudane dni, na szczęście później jest dużo lepiej! ^^^

    OdpowiedzUsuń
  41. twój chłopak to szczęściarz :) wyglądasz nieziemsko! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem z drugiego końca Polski, ale po taką sukienke gotowa byłbym się przejechać. Piękna!
    F9.75

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak mam wytłumaczyć pani w gatta o jakie mi rajstopy chodzi .. bo nie mam pojęcia . A chciałabym takie same jak twoje . I za ile je kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedz że z łądzeniem :P ja tak tłumaczyłam. Dałam 15 zł

      Usuń
    2. z łączeniem tak ? czy z łądzeniem ? Bo nwm czy literówka czy specjalnie . :D hahha dzieki : )

      Usuń
    3. kurcze przepraszam literówka :) Z łączeniem :)

      Usuń
  44. Spoko . ;) dzięki .

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)