niedziela, 18 listopada 2012

18/11/2012: My life


Przez cały weekend przebyłam więcej kilometrów niż przez ostatnie dwa tygodnie, a zakwasy będę miała pewnie przez jeszcze  parę dni. Piątek spędziłam z Olcią, a sobotę głównie z Tomkiem i Kubą oraz Sylwią i Gosią. Tak sobie pomyślałam, że spędzę dzisiaj cały dzień w łóżku, ale niestety mam jeszcze parę spraw do załatwienia na mieście i nie wiem jak się do tego zmobilizuje ... A wy jak spędziliście weekend? 








Kardigan(zara),bluzka(bershka)-sh/spodenki-nn/ opaska-H&M/buty-DeeZee




xoxo,
 L I L L E

70 komentarzy:

  1. pierwsze zdjęcie najlepsze♥
    czemu przebyłaś tak dużo km ?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudownie wyglądasz! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne buty i koszulka!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje zdjęcia ! *__*

    OdpowiedzUsuń
  6. omnomnomnom <3
    jestem fanką tego stroju :3
    N

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna stylizacja!
    kocham te buty! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie tej koszulki (mającej ekstra wzór) i spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie muszę zainwestować w creepersy, a patrząc na twoje zdjęcia mam ochotę od razu wybrać się do sklepu ; ) No i chyba nie musze pisać, że stylizacja super ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia ; )
    Uwielbiam te buty .
    Ja spędziłam weekend w domy z powodu choroby ; <

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty mi się mniej podobają ale za to top i opaska śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :) Bardzo podobają mi się te zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. uuu super zdjęcia ^^
    A cały strój jest boski w moim stylu ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze świetnie wyglądasz i super zestaw : > Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie opaski

    sama mam kilka ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka cudna bluzka!
    ja spędziłam w domu, brak ochoty na nic przez pogodę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ymm . Świetny outfit ! <3 A opaska boska ! . ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne buty no i oczywiście opaska ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. dlaczego nie bys na polmatku w I?
    nie zaprosili Cie?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne!
    Ja weekend spędziłam nauką, oglądaniem tv i śpiewaniem *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. No jasne, że dobra czapeczka :) życzę powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny zestaw. Dawno kupiłaś opaskę?

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku jaka ty jesteś śliczna. nie mogę no. to nie fair!
    masz tak piękne kości, że nie mogę again! <3
    super wyglądasz <3 ^^
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcie z celofanem, zawsze spoko :3

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja i ciekawy blog.
    zapraszam do obserwowania mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. wow in love with your shoes!!so pretty

    www.tomelessismore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. http://zapytaj.onet.pl/Category/027,007/2,22363587,W_co_moge_sie_przebrac.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzka z czachami jest genialna!!!!!! a zdjecia na ulicy powalające!!!
    pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  29. love this tee and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dodasz dziś coś?

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo masz znajomych w 1LO ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytać nie można?

      Usuń
    2. Jak dla mnie to jest oczywiste, że skoro chodzę do tej szkoły i często piszę, że z kimś wychodzę albo dodaję zdjęcia to mam znajomych :)

      Usuń
  32. śliczna ta bluzka w czachy! *_*
    PS Wybrałam cię do zabawy umieszczonej na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Przepięknie wyglądasz! Cudowny młodzieżowy look ;) buciki podobają mi się najbardziej ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale ładnie ;)
    Zapraszam ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Zajebiste zdjęcia ^^ mega masz styl :P
    Obserwuje o liczę na rewanż :P
    http://zelojadek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia,masz zajebiste włosy *.*
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz !!! ;*
    Bardzo ładnie Ci w tym kolorze. ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)