środa, 14 listopada 2012

13/11/2012: Jack Daniel's

Może ten tydzień nie będzie taki zły jak mi się wydawało? O dziwo złapałam parę dobrych ocen. Oby tak dalej ! Motywacjo, gdzie podziewałaś się przez tyle czasu ? Brakowało mi Cię. Ostatnio oprócz motywacji powróciły również wspomnienia za tym co było i nie wróci, za tym co dobre, za tym co sprawiało, że jestem szczęśliwa. Zatęskniłam za ludźmi, którzy byli, a już ich nie ma, bo los jest okrutny i zamiast skrzyżować nasze ścieżki, każda z nich biegnie w zupełnie innym kierunku. To przykre.








    bluzka-Bułgaria nn/ koszula(szafa W)-NY/spodenki-H&M/buty- allegro.pl



xoxo, 
L I L L E

84 komentarze:

  1. super wyglądasz :D

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu : H&M, New Yorker, C&A lub Cropp. :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tęsknię za ludźmi, których już przy mnie nie... smutne.
    Pierwsze zdjęcie cudowne! Podoba mi się, jak odgarniasz włosy do tyłu, twarz nabiera innego charakteru ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też czasami tęsknię za jedną osobą, niby krótko się znaliśmy, ale jak przypomnę sobie to mi smutno...
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aa i jest kucyk <3
    ślicznie wyglądasz :)
    buty mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz świetną grzywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny strój oprócz spodni ktore nie za bardzo mi tutaj pasują tak wysoko i jeszcze koszulka w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia i strój^^

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś taka śliczna,że aż Ci zazdroszczę!:(
    A zestawy po prostu przecudowny i bardzo w moim stylu :) Tylko zimno trochę więc trzeba poczekać na cieplejszy dzień albo jakąś imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Codziennie ubierasz się w co innego ? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a codziennie mam chodzić w tym samym? :o

      Usuń
    2. nie każdego stać na inne ciuchy każdego dnia :o

      Usuń
    3. lepiej chodzić w przepoconym :D nie no to jest śmieszne jakich rzeczy ludzie się czepiają...

      Usuń
    4. a gdyby chodziła w tym samym ciągle to też by się czepiali :c

      Usuń
  11. Uwielbiam takie zestawy. Spodenki, rajstopy, botki i koszula. Najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i koszula! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie grunge'owe klimaty. Koszulka - klasyka. T-s - świetny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyno, jakie Ty masz nogi ! <3 <3 <3 Sama chciałam koszulkę z JD, ale wydaje mi się to już oklepane, bo u nas większość w takich chodzi -.-

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie poddawaj sie- jestem pewna, ze te sciezki ladnie sie naprostuja ;* Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ahh też mam koszulkę z Jacka, jak chyba połowa świata :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kiedyś myślałam co by było, gdyby osoby, których teraz już tak często nie widzę były ciągle aktywnymi osobami w moim życiu. Trudno, trzeba żyć dalej. Zawsze myślę sobie, że spotkam nowe osoby. ♥ Koszulę Jack'a jeszcze nie posiadam o.o i nie wiem czy właściwie chciałabym taką zakupić :D Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. zestaw MEGA, wyglądasz cudownie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Suuper zdjęciaa. :* Fajny strój. ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz w kucyku:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look, koszula boska<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszedzie ostatnio widuje czarnoczerwone koszule w krate:D przesladuje mnie i mojego chlopaka :D haha

    OdpowiedzUsuń

  23. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wygląda całość z koszulą przewiązaną w pasie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam taką w SH ale była zdecydowanie za duża. Żeby była luźna to ok. ale ona była za duża...;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadam za tymi koszulkami, wszyscy teraz je mają xd

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ciekawe połączenie :d

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz :*
    Fajna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna bluzka, a co do motywacji, to u mnie jej wgl nie ma, a była na początku roku. myślę, że wróci o.o

    OdpowiedzUsuń
  30. hi! i hope we can follow each others blog :)) please let me know :))

    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. koszula <3 super wygladasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. SUPER STYL !! < 33


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    ZAPRASZAM ;dd

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za komentarz pod moim przedostatnim postem! :)
    Cieszę się, że Ci się podobał.

    Korzystając z okazji, chciałabym Cię zaprosić na konkurs
    - do wygrania zestaw kosmetyków Green Pharmacy.

    Pozdrawiam, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przemarzłabym! ;)) Swietnie wygladasz poza tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak tak patrzę na te zdjęcia,to zrobiło mi się jeszcze chłodniej:(

    OdpowiedzUsuń
  36. jaka ty jesteś śliczna :)
    świetna koszula ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Koszula i buty są genialne. Uwielbiam twoje stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. WOW!
    love love love love love love love it!
    i following you now :)
    http://millonesdeimpulsosvitales.blogspot.com.es/2012/11/y-siha-pasado-ya-un-tiempo-desde-que.html new outfit!
    KISSES FROM SPAIN

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna koszulka a z koszulą nabiera jeszcze bardziej rockowego charakteru!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Spodenki <3 to jakie dobre oceny Ci wpadły i z czego ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna stylizacja Kochana. Uwielbiam takie połączenia ;)

    Bardzo dziękuje ;*

    Pozdrawiam cieplutko, życzę miłego dnia i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  42. Spodenki ze skóry to najlepsze co może być na jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję, u Ciebie też mi się bardzo podoba.
    Lubię ten styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. super spodenki! :D zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  45. Koszula fenomenalna <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  46. rewelacyjny zestaw! uwielbiam takie ciekawe scenerie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bosko :)) wszyscy ten t-shirt zakładają do zwykłych rurek i to wszystko. A ty to ładnie tak zestawiłaś <33

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam bardzo podobną koszulę z House. :)
    Ta koszulka jest obłędna! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaka piękna! zazdroszczę włosów no i figury :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ładnie :)
    mam podobne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Love that outfit. :) Those pieces combines together very well!

    xoxo
    http://nnotforsale.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  52. fajny zestaw? ale czy wygodnie chodzi się w tych spodenkach ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowna koszula ! A tobie bardzo ładnie w kucyku :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialna koszula! ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zawsze chciałem mieć tą koszulkę, Jack Daniels, strasznie mi się podoba ;> Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) + obserwuje i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)