poniedziałek, 12 listopada 2012

12/11/2012: Gold

Soboto przejdziesz do tych zdecydowanie niezapomnianych dni. Niedzielo, co by Ci tu powiedzieć ? Dałaś mi w kość, przyprawiłaś mnie o tragiczny nastrój, ogromny ból głowy i żołądka i kazałaś mi spędzić pięć godzin przy książkach od chemii  co i tak prawdopodobnie na niewiele się zdało. Ja chcę już kolejny weekend, co tam weekend ja już chcę przerwę świąteczną. Zdecydowanie za wiele się teraz dzieje. Chciałabym być kiedyś pewna siebie, pewna tego, co chcę w życiu robić i osiągnąć oraz pewna tego, co czuję. To musi być całkiem sympatyczne uczucie.










bluzka-sh
spódniczka,botki-Zara
łańcuszek- allegro.pl
bransoletki-house
pierścionek-www.indressme.com

xoxo, 
L I L L E

72 komentarze:

  1. Z kim spędziłaś sobotę? Co takiego robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spałam u Weroniki z Klaudią i siedziałyśmy ze znajomymi :)

      Usuń
  2. Zestaw jest bardzo fajny Kinia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! łańcuszek boski. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny strój *.* + biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne dodatki :D i buty♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale wyglądasz : ]
    świetna spódniczka . : >

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka <3 świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz. Buty podbiły moje serce :) I masz świetny nagłówek do blogu, naprawdę odjazd!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo podobna do mojej siostry Karoliny ♥
    Ładny strój ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ale czadowy kołnierzyk:) inaczej tego nie mogę nazwać, ale pełni jednoczesnie rolę naszyjnika:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeciwnicy Twoich zgofrowanych włosów nie będą już narzekać ;)

    Świetny kolor spódnicy :)

    P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny strój.
    Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega naszyjnik, podoba mi sie zajebiscie. :) i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja sobota również była niezapomniana. :)
    Śliczna spódniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. boski outfit
    ta spódnica <3

    masz fajne włosy

    OdpowiedzUsuń
  16. och przerwa świąteczna bardzo by się przydała...
    Świetna biżuteria *________*
    Pozdrawiam Eustazja ! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne dodatki, zwłaszcza kołnierzyk:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow przepieknie wgladasz! Botki są mega

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze Cię rozumiem, też pragnę przerwy światecznej i nie wyrabiam z tym wszystkim - za dużo nauki, za dużo do zrobienia :( Ale damy radę ! Jest 12.. Jeszcze trochę i weekend, potem kolejny i tak dalej , coraz bliżej świąt :> Piękna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I like this post so much: these pictures are wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    InLoveWithFashion giveaway!!

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny outfit, świetna spódniczka :D w takich włosach Ci lepiej, niż w karbowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  22. No no no nie mogę oderwać oczu od bluzki :) całość ładna :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna :D

    JA też chce już jakieś przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna biżuteria - kołnierzyk, pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Z jakimi znajomymi siedzieliście . Adą i Bartkiem ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Cała stylizacja jest genialna <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie zdjęcia, najbardziej podoba mi się piękny łańcuszek :)

    Zostałaś otagowana, szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Urocza spódniczka !
    Elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. z przykroscia stwierdzam,ze to twoje najgorsze zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju ciekawe jak mają być świetne skoro jak widać były robione wieczorem w domu-.- problem wielki

      Usuń
  30. love hw u made GOLD the emphasis!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudnie wyglądasz
    świetnie to połączyłaś ; )

    Zapraszam na konkurs ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. przelicznie, piekny naszyjnik i koronka
    ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny naszyjnik, stylizacja bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. You look adorable! I like your style and also blog! :)
    Would you like to follow each other?
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne dodatki :) zapraszam w wolnej chwili na www.2fashiondaily.blogspot.com do mnie pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo mi się podobają dodatki i buty! co do wiedzy co chce sie robić w życiu także stoje przed trudnym wyborem, bo za chwile matura

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty piękne! Masz śliczne włosy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna bransoletka ta co mas zna prawej rece ! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. ile kosztowal lancuszek?

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale piękny naszyjnik - też ostatnio na taki poluje <3

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. zostałaś przeze mnie otagowana, jeśli chcesz wziąć udział to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczny kołnierzyk *___*
    co tam przerwa świąteczna ; o dawajcie już wakacje! :))

    OdpowiedzUsuń
  43. biżuteria i buty super!
    spódniczce mówię nie.

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojeeej, buty mnie urzekły! :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)