sobota, 10 listopada 2012

10/11/2012: Try

Przeglądałam ostatnio powszechnie znaną  stronę internetową kwejk.pl. Klik, strzałka w dół -tysiące bezwartościowych obrazków.Klik, następna strona, potem kolejna. Klik, stop- coś zwróciło moją uwagę. Niby zdjęcie zwykłej ściany nie miało w sobie nic szczególnego, ale widniał na niej napis -" A ty kiedy ostatni raz zrobiłeś coś po raz pierwszy? ". Dał  mi on wiele do myślenia. Właśnie, kiedy ? W głowie mimowolnie włączył się przycisk play i zaczął lecieć film, któremu uważnie się przyglądałam i ze smutkiem muszę przyznać, że dawno temu nie było takiej rzeczy, która by miała jakąś wartość sentymentalną, bądź nie. Obiecałam sobie, że to zmienię. Pytanie tylko brzmi: Od czego zacząć ? Szukanie odpowiedzi odkładam na leniwą niedzielę, bo dziś prawdopodobnie wybieram się do Wery na noc, więc nie czas  na zaprzątanie sobie tym głowy.







bluza-House/torba-Cropp/spodnie-kappAhl/trampki-converse



Mam również do was ogromną prośbę ! Biorę udział w kolejnym konkursie i byłabym wdzięczna o głosy TU. Z  góry dziękuję ! (Można oddać 1 głos na 12 godzin)

xoxo, 
L I L L E

79 komentarzy:

  1. Warto robić coś nowego, to nadaje życiu sens! :)
    Nie jest ono tak monotonne, to są przeważnie zmiany tylko na lepsze! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki buldog francuski. ♥ I kolor konwersuf genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne masz włosy! zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra stylówa ^^ jest wiele rzeczy do zrobienia, trzeba byc kreatywnym <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy pierwsze zawsze cieszą najbardziej! :)
    Bluza kapitalna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw ;) Wygoda przede wszystkim ;] Kolor conversów cudowny !<3

    OdpowiedzUsuń
  7. mam identyczne converse! a wgl to śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. znowu to siano na głowie?????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :D zgadzam się :P

      Usuń
  9. Włosyy.. ♥
    Fajne spodnie i przy okazji fajny strój.. ;)
    Świetne zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna bluza i trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjdziesz za mnie ? ;D *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bluza i miętowe trampeczki <3

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna bluza :D
    i fajny gif :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodka bluza, a conversy w bardzo oryginalnym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz,jak zawsze;)trampki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluza i fajny gift :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podobają mi się spodnie *.*
    ładny nagłówek ; 3

    http://lovnajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz bławe włosy.. nie myślałaś, żeby coś z nimi zrobić? są w opłakanym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę, że nie tylko mnie zainteresował ten obrazek c:

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję :3
    świetne trampki

    OdpowiedzUsuń
  21. wstawisz kiedyś filmik jak tanczysz i zdjecia ?

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz :) jestem fanką Twoich włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny psiur na bluzie :)
    Zaglosowalam:)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog!!!:*

    Obserwujemy?;)
    Buziaki;D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie ;*
    a aparat przyjaciółki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. super luzacki zestawik , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolor conversów bardzo mi się podoba :)
    Tak na luzie fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka świetna stylizacja, bluzka jest świetna .

    OdpowiedzUsuń
  29. bluzę Ci ukradnę <3
    upnij kiedyś włosy tak wysoko :) proszę :P :D
    świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna bluza i genialne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  31. I really love your hair like this!! So cute.


    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. też widziałam ten obrazek i odpowiedziałam sobie, że codziennie robię coś nowego :))
    dobra stylówka XD
    ja nikomu nie ufam, tylko kilku osobom, które można zliczyć na palcach jednej ręki :))

    OdpowiedzUsuń
  33. bluza z psem jest rewelacyjna. muszę się przeprosić z housem!
    Ściskam,
    miłej niedzieli - Lona

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna torba! Właśnie trzeba zrobić coś nowego i przełamać monotonność... :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna stylizacja, bluzka jest boska! *,*

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz . ! bluza jest mega ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny gif i spodnie! co do tego obrazka, gdzieś też go zobaczyłam i również się zatrzymałam nad nim. Daje do myślenia, ale nie mam pojęcia jakby to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  38. jak widzę twoją mordkę to od razu serduszko mi mięknieje <3 uwielbiam cię, masz niesamowity styl. ten sweterek jest cudowny i masz dar do miksowania stylów <3 tak dobrze ci to wychodzi ..
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Set jak najbardziej na tak *.* Kocham kolor tych convers'ów ;p
    Obserwuję by mieć wgląd na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. czemu karbujesz te włosy? w prostych jest ci bardzo bardzo ładnie :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie będę, bo nie mam karbownicy :D

      Usuń
  41. wstawisz zdjęcia z jakiejś ostatniej sesji ? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie byłam ostatnio na żadnej sesji :(

      Usuń
    2. a sesja z Karoliną?

      Usuń
  42. śliczny sweterek*-* gdzie kupowałaś?:>

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie zrobione włosy !
    :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak juz pisałam spodnie są świetne *o*
    szukałam ich na tej str co kupiłaś ale nie mogłam ich znaleźć .
    Mogłabyś dać link perfidnie do nich ? ; 3

    odp tutaj http://lovnajka.blogspot.com/p/pytania.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Converse są mega! Póki co w swojej kolekcji mam białe i czarne. :) Kolor Twoich bardzo mi się podoba.

    OBSERWUJĘ i liczę na to samo! :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)