czwartek, 8 listopada 2012

08/11/2012: Indressme & e-clover

Właśnie minął kolejny nieudany dzień w szkole. Ponoć nieszczęścia chodzą trójkami - w moim wypadku są to najprawdopodobniej setki. Nie chcę pisać o tym co ostatnio dzieje się u mnie. Wolę pisać o modzie, robić i dodawać zdjęcia, cokolwiek, by zapomnieć o całym świecie.

Z niecierpliwością czekałam na sukienkę z dzisiejszego posta, która oczarowała mnie swoim krojem, a dokładniej mówiąc plecami. Jako dodatek dobrałam bransoletkę od firmy, z którą również ostatnio podjęłam współpracę. Obie rzeczy są solidnie wykonane i piękne, a współpraca przebiegła niezwykle pomyślnie i paczki bardzo szybko do mnie dotarły ! Dla niektórych dziewczyn może to również  być propozycja na półmetek bądź osiemnastkę :)









sukienka-INDRESSME/buty-ptak/bransoletka-E-CLOVER






P.S Mam również do was ogromną prośbę ! Biorę udział w kolejnym konkursie i byłabym wdzięczna o głosy TU. Z  góry dziękuję !

P.S II Klub Mariza, czyli firma z cudownymi kosmetykami o której ostatnio pisałam organizuje niezwykły konkurs. Nagroda główna to PROFESJONALNA METAMORFOZA ! Wszystkie informacje znajdziecie TUTAJ
xoxo,
L I L L E

80 komentarzy:

  1. SUKIENKA JEST FAKTYCZNIE B.CIEKAWA:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w jakiej cenie ta sukienka? ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. $ 27 czyli w zasadzie na polskie to tania jak na sukienkę :)

      Usuń
  3. ślicznotka ;)

    fajna sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia.. Suuper włosy.;)
    Zagłosowałam.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna :) pewnie zmarzłaś przy robieniu zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tył jest cudny ! też mnie oczarował ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka piękna sukienka !
    Zakochałam się w niej !
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam przed chwilą na twoim blogu, a tu nowy post :) pieknie wyglądasz! cudna sukienka <3 i te włosy! jejkuuuu <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą samą kieckę, tylko że jasną :) Świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jesteś jeszcze u nas, miło. My tutaj także. Sliczna sukienka!
    Jolo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu te piękne karbowane włosy! Świetna sukienka, najbardziej podoba mi się ta kokarda z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie poddawaj się !: )
    piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jakaś nowa moda na karbowane włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. masz białe plamki na plecach?

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju! :O nie lepiej robić zdj w domu? na dworze tak zimno, a ty w sukience na ramiączka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy było w miarę ciepło :)

      Usuń
    2. na pewno nie na tyle, żeby robić z siebie kretynkę, bo ludzie, którzy cię widzieli na pewno sobie tak pomyśleli o tb. sorry ale taka prawda ;d

      Usuń
    3. Zdjęcia robiłam u siebie na podwórku, a zajęły mi one 5 min;)

      Usuń
  16. sukienka jest śliczna, ale uważam, że ty prezentujesz się w niej nie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz! jak zwykle zresztą. ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka robi wrażenie. Jest piękna, nowoczesna, interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie w niej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz a sukienka wspaniała♥

    OdpowiedzUsuń
  21. czemu teraz ciągle męczysz te marne włosy karbownica???

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka mi się nie podoba, ale bransoletka jest śliczna i bardzo delikatna. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tył sukienki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. włosy idealne :) i bardzo podoba mi się krój sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukienka! świetna dla twojej figury!

    OdpowiedzUsuń
  26. powiedz mi , nie myślałaś o czekoladowym kolorze włosów ?? Piękne zdjęcia , pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka ma przepiękny tył!
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  28. Tył sukienki też mi się podoba, szpilki są fajne, a we włosach wyglądasz ok :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna te sukienka i szpilki :D ale jednak moim zdaniem ta sukienka nie pasuje do Ciebie ;p uważam, że w tamtym kolorze włosów było Ci lepiej ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. You look very elegant with a slight edge! Love it!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Tył sukienki jest genialny :) mam nadzieję, że problemy zniknął raz dwa !

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka jest fantastyczna!

    !! Zapraszam na rozdanie :) !!

    OdpowiedzUsuń
  33. ladna sukienka,nie bylo ci zimno ?;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jejciu, jaka śliczna ta sukienka*-*

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczności ;) Świetne zdjęcia , a sukienka rzeczywiście ma coś w sobie ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. lubię twój styl ! bardzo :>
    tańczysz w jakimś zespole ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie, zazdroszczę urody ;3

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznie;)wyglądasz przepięknie,jak zawsze jesteś jedną z moich ulubionych blogerek;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Boska sukienka.! A Ty w niej wyglądasz przepięknie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  40. -.-' wpierdalsz się w czyjeś szczęście, przestań bo to niegrzeczne!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowna sukienka i bransoletka także! :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Co to za sklep ten "Ptak"? To jakaś sieciówka czy zwykły sklep z twojego miasta? Miło mi będzie jeśli odpowiesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to takie wielkie centrum w Rzgowie tylko nie takie ze sklepami typu zara tylko np. modą włoską

      Usuń
  43. Śliczna sukienka, też mnie zauroczyły plecy :3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)