wtorek, 6 listopada 2012

06/11/2012: Mix Photos

Mam nadzieję, że dalsza część tego miesiące nie będzie tak tragiczna jak jego początek.Zrobiłabym coś niezwykłego, coś co na jakiś czas pozbyłoby się rutyny z mojego życia, która na nowo wróciła.  Czy istnieje jakiś sposób na unicestwienie  jej na zawsze?  Gdybym chociaż nie musiała widywać niektórych osób w szkole, które sprawiają, że mam gorszy humor. Wtedy wszystko byłoby prostsze. Czemu sprawy się tak skomplikowały  ? 

N.

B.


Szymon

party

Wesele lipiec 2012

(pomysł bardzo spodobał mi się na jednym z blogów i narysowałam :) )

chrzciny 


Tosia.


breakfast 8.27/ my best friend Klaudia/my wonderful girls/ drinks 

Gabryś.

Mam jeszcze do was jedną prośbę. Biorę udział w konkursie na twarz Avanti i prosiłabym o wejście TUTAJ i zagłosowanie na mnie. To wam zajmie tylko sekundkę, a mi daje szanse na wygranie. Z góry dziękuję !

xoxo,
L I L L E



66 komentarzy:

  1. gdzie masz nogi na zdj z wesela o.O ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za sukienką. Zdjęcie robione było obiektywem fish eye co dało taki efekt..

      Usuń
  2. opisałaś mój obecny stan psychiczny ;< najgorsze jest widywanie 'tej' osoby w szkole, codziennie, na każdej przerwie ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. goooooooooooooska!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your photos and your blog! Kiss.

    OdpowiedzUsuń
  5. eee, kto pokazal dupe? o.O wy, czy chlopaki?

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie masz nogi na zdj z wesela ?

    OdpowiedzUsuń
  7. ktore osoby powodują to pogorszenie humoru ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny blog,obserwuję ;)
    Te getry są cudowne *.*

    http://blueanyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. to zdjęcie z wesela jest cudowne <3
    pięknie wyglądasz jak się śmiejesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia!
    Ooo, jakie getry! love it. ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku jakie fajne zdjęcia. wygląda na to, że masz super życie- serio :) uwielbiam ten post :) cudowny!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia, z wesela jak bez nóg ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka Ty jestes fajna! i zawsze tak ładnie wygladasz :))) oo i popieram katie szczęściarzu :* tak ma byc :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile lat ma Gabryś?:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku dziewczyno , ty jesteś cudowna po prostu *.*
    Codziennie wchodzę na twój blog z nadzieją , że dodasz kolejny post tego samego dnia , a nawet po kilka razy czytam jeden .Po prostu brak mi słów :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję,to strasznie miłe :)))

      Usuń
  16. Oddalam głos.:) Suuper fotki.To twój pies? Bo mój wabi się tak samo (Tosia). :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty powinnaś to wygrać ! Jesteś tam najładniejsza, w porównaniu do innych dziewczyn ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacja :)
    a czy mogłabyś wstawić swoje zdj klasowe? :) bo z tego małego nie widać dokładnie twarzy, a ciekawi mnie z kim jesteś w klasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się jak nam przyjdą już zdjęcia klasowe :3

      Usuń
  19. zapraszam na mojego bloga, organizuję konkurs-do wygrania kupony na buty :)
    zapraszam:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lista jest najbardziej ok, pod jednym warunkiem, że dobrze planujesz co musisz robić, ale warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zdjęcia ! :)
    + dubstep jaak najbardziej ! :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha nie myślisz, że to zdj. z tyłkami nie jest wyzywające?
    Moim zdaniem jest, ale reszta spokx.

    OdpowiedzUsuń
  23. : 0
    zajebiaszcze zdjecia : D
    hyhy

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  24. you are great! love those photos
    xxxx
    share the feeling
    have a great evening :) enjoy!
    much love
    visit <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Masz prześliczny włoski i super leginsy w panterkę ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcie, najlepsze te z wesela :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wybrałaś wspaniałe zdj na tą okładkę :>
    zagłosowałam oczywiście ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawe zdjęcia;) życzę dobrego humorku i na pewno wszystko się jakoś ułoży:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie pozwól, żeby ktoś psuł Ci humor samym faktem, że istnieje, bo na to nic nie poradzisz ;-) nie warto się przejmować.

    OdpowiedzUsuń
  30. co robiłaś w Spale ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz chłopaka ? ;33

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. genialne zdjęcia- ja nie umiem takich robić chociaż się staram i staram :( a po za tym kocham Twoje legginsy w panterkę :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam czasem takie monotonne dni, strasznie denerwujące^^
    Świetny mix zdjęć ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. na które osoby nie możesz patrzeć w szkole? na kogos z twojego rocznika ? znam to mnie denarwuja drugie klasy...
    twój tata ma córke czy syna ? :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)