poniedziałek, 5 listopada 2012

05/11/2012: Jeans

Trochę głupio jest zacząć tydzień od jedynki z matematyki, ale obiecałam sobie, że to poprawię. Pytanie tylko brzmi: Kiedy ? Dzisiaj po szkole od razu poszłam z K. na jakieś zdjęcia, abym miała możliwość dodania dzisiaj posta.  Gdy wróciłam do domu  czekała mnie miła niespodzianka, ponieważ przyszły do mnie długo oczekiwane paczki. Jeśli się uda to już niedługo dowiecie się co w nich było :) Pod wieczór natomiast wybrałam się z dziewczynami na basen i dopiero co padłam na łóżko ! 

W dzisiejszym zestawie czułam się świetnie. Założyłam moje marmurkowe rurki, w których chodzę stosunkowo rzadko, białą bluzkę i kamizelkę Ady, która ma już stałe miejsce w mojej szafie haha. Do tego trampki, o których zupełnie zapomniałam (mają jakieś dwa lata), no i oczywiście czapka. Na zdjęciach również widać mój nowy kolor włosów, na który czekaliście. 








spodnie-kappAhl/trampki-ccc/czapka-bumbum


xoxo, 
L I L L E

79 komentarzy:

  1. wyglądasz jak robotnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ładnie, nie znasz się:)

      Usuń
  2. Dobrze jest!
    Ale szczerze ja nie zauważam różnicy w kolorze włosów :D

    KAROLLING

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz!
    drapieżne buty najlepsze! ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. a jaki jest Twój naturalny kolor włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  5. od jakich firm dostalas paczki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre pytanie "Kiedy?" ;D Też zawsze sobie obiecuję, że poprawię ale w moim przypadku się nie sprawdza, więc Tobie życzę powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh lana <3
    fajny kolor, też sobie muszę jakoś zmienić, znowu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. marzą mi się jasne spodnie ;)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a teraz coś z innej beczki.
    mogłabyś zrobić post trochę o swojej rodzinie- jakie masz relacje z mamą, z rodzicami
    jakieś wspomnienia z dzieciństwa- co najmilej wspominasz itp ; )
    no i przede wszystkim o tym co 'wszystkich' najbardziej ciekawi- ile masz rodzeństwa. ^^
    przecież to, że masz przyrodnie rodzeństwo to nie jest jakiś wstyd (sama mam 3..) a robisz z tego jakąś wielką tajemnicę :p rozumiem, że chcesz chronić swoją prywatnośc, ale ludzie, którzy śledzą twojego bloga oczekują od cb jak najwięcej informacji dotyczących ciebie :) jesteś trochę takim naszym priorytetem i inspiracją (bynajmniej dla mnie) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w 100% z 'Anonimowym' nade mną! :)

      Usuń
    2. Nie zrobię takiego posta, ponieważ RODZINA to dla mnie po prostu ciężki temat. Jeśli chodzi o rodzeństwo skoro tak to wszystkich interesuje napiszę to tylko raz:
      Kuba to mój brat z małżeństwa mamy i taty
      Artur to mój brat z małżeństwa taty i Ani, która z kolei ma dwóch synów Gabrysia i Kubę. Rafał natomiast (chłopak mamy) ma córkę Ninę, która jest dla mnie jedną z najbliższych osób w rodzinie zaraz po rodzicach .

      Usuń
    3. czyli tak naprawdę to masz jednego brata rodzonego, a Artur to przyrodni brat ;)
      Nina, Gabriel i Kuba to nie jest twoja rodzina... oni już są zupełnie z innej matki i ojca

      Usuń
    4. Tak, aczkolwiek uważam, że rodziną dla człowieka powinien być ktoś kto się jak rodzina zachowuje, a nie ktoś kto ma to po prostu powiązanie genami: )

      Usuń
  11. świetny zestaw :3
    trampki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna stylizacja i kolor włosów;D

    OdpowiedzUsuń
  13. O!! Masz głowy gofrownicą zrobione?? Ależ dawno tego nie widziałam! :)
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedynka to nie koniec świata, zwłaszcza z tak niefajnego i niepotrzebnego przedmiotu jak matematyka. Swoją drogą stwierdzam, że masz zarąbiste buty. No i czapkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny zestaw i ladnie ci w tym kolorku ^-^

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszy mnie, że coraz częściej dodajesz zdjęcia, na których się uśmiechasz. Masz taki piękny uśmiech! Jeszcze więcej pokazuj go światu! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi! Im fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    www.http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/rock-and-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne spodnie!:) dawno je kupiłaś?;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kamizela. JEANS FOREVER
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał, mega mi sie podoba katanka z tymi butami! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam u Ciebie taką grzywkę, świetnie Ci się ona układa! :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś okrutnie fotogeniczna *_* Z przyjemnością oglądam twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny, jeansowy outfit ^^!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna ta kamizelka i buty*___*

    OdpowiedzUsuń
  25. na 5 zdjęciu wygladasz jakk SYLWIA WĄS !

    OdpowiedzUsuń
  26. weś , jak można być takim ładnym człowiekiem?
    zazdroszczę Ci !! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie wyglądasz w tym kolorku, choć w tamtym też wyglądałaś świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie Ci w tych włosach, ale lepiej w jaśniejszych ;p fajne trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. czemu nie chcesz powiedzieć kto był u ciebie na tej domówce :/ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jak dla mnie to mało istotna informacja, po za tym niektórzy mogą sobie tego nie życzyć.

      Usuń
  30. Świetny outfit !
    Love it <3
    PS zapraszam do mnie ;)
    justdoyourown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. i am just so in love wth your header <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  32. Co to jest "bumbum" ? Chodzi mi o miejsce w którym kupiłaś czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki sklep w Tomaszowie, powinnaś wiedzieć jeśli jesteś z mojego miasta, a jeśli nie to nie sądzę,aby był on gdzieś jeszcze

      Usuń
  33. piękne trampki :D No i świetne karbowane włosy :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Używasz jakiś żelów, toników do twarzy, bo masz bardzo ładną cerę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam :) Dodam post w najbliższym czasie o tym

      Usuń
  35. uwielbiam tego typu spodnie, do wszystkiego pasują :P
    a buty bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zwykle piękne zdjęcia. :) Spodnie i trampki♥.Fajny nowy kolor włosów:)
    PS.Mam prosbe jezeli bys miala chwilke czasu to czy bys mogla zaglosowac na mnie w pojedynku nr 2 i polecac swoim znajomym.? :)http://www.photoblog.pl/mylifeissad/136879022/pojedynek.html Z góry dzięki.;)

    OdpowiedzUsuń
  37. mega wyglądasz !:) lubię cie w takich stylizacjach

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz w tej kamizelce! Fajnie komponuje się z czapką :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rozwalasz pięknością :3

    świetnie się ubierasz <3

    OdpowiedzUsuń
  40. ajj! śliczne masz te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  41. oh, wow! you are soo stylish :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam kiedyś takie trampki, ale nie mam pojęcia co z nimi zrobiłam :P

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)