niedziela, 4 listopada 2012

04/11/2012: Chrzciny

Weekend powoli dobiega końca i nie powiem, ale był zwariowany. Właśnie wróciłam ze chrztu mojego brata i padam, a należałoby się jeszcze nauczyć na język polski. No cóż chyba będę zmuszona to pominąć i po prostu się położyć i odpoczywać haha.  W ostatnim poście pokazywałam wam zdjęcia outfitowe, a tym razem mam zamiar wam pokazać zdjęcia z tego samego wyjścia, ale tym razem portretowe. Obiecuję, że w końcu powrócę do codziennego blogowania, ale póki co nadmiar obowiązków mi na to nie pozwala

Sprzęt użyczyła nam : Karina Lipińska, która była również operatorem blendy
Fotograf: B. Dębiec
Obróbka:  Karolina Wilczyńska  

(czarna wersja zdjęcia z poprzedniego posta)






Jak wam się podobają? 

xoxo,
L I L L E



80 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia *.* a 4 cudneeeeee♥

    OdpowiedzUsuń
  2. nie masz innego koloru ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koloru włosów bo pisalas , ze masz ciemniejsze, ale zdjecia cudne jak zawsze :)

      Usuń
    2. bo to było przed fryzjerem jeszcze!

      Usuń
    3. to są jeszcze zdjęcia w starych włosach :)

      Usuń
  3. 2 genialne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boziu, śliczna jest ta sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te zdjęcia ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są fantastyczne *____* zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile masz rodzeństwa?

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie mialas na chrzciny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chrzciny w kościele w Chorzęcinie, a impreza w Faktorii

      Usuń
    2. Przepraszam,ze zapytam,ale w chorzęcinie dlatego że twoja mama i jej partner nie mają ślubu a w Tomaszowskich kościołach z tego powodu nie chcą udzielać chrztu? U mnie w rodzinie był podobny przypadek i Chrzciny też były w Chorzęcinie,czy tam jest taki ksiądz co mówi bardzo szybko i mało wyraźnie?:)

      Usuń
    3. to nie jest jej mamy syn tylko jej taty...

      Usuń
  10. Ale ładnie wychodzisz na zdjęciach :) a to drugie cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, świetna sukienka i masz cudowną figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna..♥ Suuper zdjęwciaa. :* Zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne zdjęcia ♥
    2 zdjęcie uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są cudowne! Zatkało mnie. Jesteś prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Oszaleje zaraz.... jakie piękne zdjęcia! Zapraszam na nowy post z dużą ilością zdjęć ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! a oczy masz zabójcze. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. czemu Twoj brat ma chrzciny w wieku 13lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahahhaha, nie ten brat

      Usuń
    2. masz jeszcze jednego brata ?

      Usuń
  18. Jesteś taka zajebiście śliczna *.* weź tak nie wolno ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna sukienka a to czarno-białe zdjęcie zasługuje na jakąś mega okładkę w piśmie modowym:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi się zdjęcie czarno białe :) Na to coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. woooow! drugie zdjęcie jest prześliczne! cudowne! aż zaniemówiłam!
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bądź modelką, beskitu. A jak nie modelką to fotomodelką. Luv u !

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś zbyt fotogeniczna, nieee lubię tego haha :(

    no ja niestety muszę nosić wałki, jeśli chcę mieć jakiekolwiek loki, bo lokówka nie wiele daje - po godzinie, nawet z lakierem, włosy są prościutkie :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeej jaka szczuplutka jesteś:))

    OdpowiedzUsuń
  25. niektore sa naprawde ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna sukienka i Ty śliczna :D a na zdjęciach jesteś blada jak trup :O

    OdpowiedzUsuń
  27. ale ty jesteś szczupła !:D piękna

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna sukieneczka i piękne zdjęcia.

    Kochana zapraszam do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest bon na zakupy do sklepu internetowego PRESKA, wystarczy jedynie pokazać swoją jesienną stylizację, szczegóły:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=552037611490177&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater&notif_t=like

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się drugie zdjęcie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Kinga kto był u Ciebie na domówce ? ? ? :D :P :)

    OdpowiedzUsuń
  31. po prostu zakochałam się w tym drugim zdjęciu *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. zdjęcia to ty masz śliczne *_*
    Myślę że do twarzy było by ci w śniegu,:D w sensie,jeśli chodzi o sesje. c:

    OdpowiedzUsuń
  33. szare zdjęcie - mega! <3 zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. ja jebie jak można być tak piękną istotą *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz niesamowitą urodę!:)
    Zdjęcia cudowne, tak jak i Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś baardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Good look! You look very cute))

    Lets follow each other?

    http://lina-lifestyle.blogspot.ru/

    -Angelina

    OdpowiedzUsuń
  38. beautiful pictures! :D

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  39. zapraszam do mnie na bloga,konkurs a w nim do wygrania bony na zakupy.:)
    www.andziksen.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. a wrzucisz tu zdjęcia ze chrztu brata
    ????

    OdpowiedzUsuń
  41. sliczne zdjecia! cudny kolor wlosow ^___^

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)