sobota, 3 listopada 2012

03/11/2012: Orange

Pierwsza zasada domówek : Nigdy nie rób ich u siebie- chyba  już będę jej pilnie przestrzegać, bo jestem za leniwa, aby wszystko rano sprzątać. Obecnie na szczęście siedzę już sama w czyściutkim domku i zastanawiam się co dziś ze sobą począć. Wczoraj byłam na zdjęciach i u fryzjera. Moje nowe znacznie ciemniejsze włosy zdecydowanie przypadły mi do gustu Jutro postaram się wstawić jakieś zdjęcie w nowym kolorku, a dla tych co obserwują mnie na fejsie może jeszcze dziś  ?:)








sukienka-Szafa Ady/ sweterek-ptak/buty-DeeZee/ torba-Cropp 



xoxo, 
L I L L E

95 komentarzy:

  1. Matko, jesteś śliczna i uwielbiam twoje stylizacje, Uwiódł mnie ten sweterk <3 Genialny fit!


    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak już więcej nie zrobię domówki u siebie w domu. Świetny jest ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś prześliczna,uwielbiam ciebie ,twojego bloga,stylizacje.Sweterek jest piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz :)

    Wracam do prowadzenia bloga, serdecznie zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny strój. :) Suuper fotki. ;) Ostatnie zdjęcie ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To Twojej mamy i Rafała nie było wczoraj w domu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto to Rafał ?

      Usuń
    2. nie było, Rafał- chłopak mamy

      Usuń
  7. dużo osob bylo na domówce?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdjęcie przecudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie zdjęcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnie zdjęcie prześliczne! *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz cudowny płaszcz <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi również się ostatnie najbardziej podoba, świetne!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te rajstopy i sweter!
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny strój i zdjęcia*.*

    OdpowiedzUsuń
  15. jak uważasz czy w ptaku można kupić jakiś fajny zimowy płaszcz i buty ??

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny outfit :)
    i te rajstopy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo trafna zasada xD
    Buty świetne, a ostatnie zdjęcie nieziemskie *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnie zdjęcie genialne *_*
    ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ostanie genialne, a cały strój świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny sweterek ;)
    ostatnie zdjęcie genialne <3
    obserwujemy ? ;)
    http://comeasyouare-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. creepersy *.* świetne zdjęcia :D zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne ^^
    Uwielbiam Twojego bloga <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie podobają mi się buty. Sweterek też masz ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny sweterek! :)
    czekamy na zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz swietna figurę ! jesteś barrdzo ładna , masz ochote na obserowanie?

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna stylizacja;) U z chęcią zobaczę ciemniejsze włoski ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Rajstopki dosłownie zaczepiste :))

    OdpowiedzUsuń
  28. moglabyś powiedzieć, co za szminke i w jakim odcieniu masz na zdjęciu na fanpage z nowym kolorem włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  29. oglądnęłam ze 100 blogów (no dobra 17;pp) i dopiero Ty mnie zaciekawiłaś<33;P.
    Jestem pod wrażeniem, idę looknąć teraz na inne Twoje notki:). Mam nadzieję, że poznamy się jako fashionistki!;).
    Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  30. choruje na te rajstopy ;) chyba sobie takie sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Love this outfit! The yellow is such a warm color! Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  32. hej;),fajny blog teżjestem z tomaszowa,ale nigdy cię nie widziałam;)
    mam pytanie co robisz że masz taką grzywkę świetną?
    mogłabyś mi opisać co muszę zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysuszyć , ułożyć i użyć lakieru do włosów to cała sztuka :):):)

      Usuń
    2. ale fryzjer cię musi specjalnie obciąć?

      Usuń
  33. hej,można odnieść wrażenie,że chłopak na zdjęciach to twój chłopakxdd

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny outfit i mega buciki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ostatnie zdjęcie *.*
    bardzo podoba mi się twój sweterek oraz rajstopy <3 są dość ciekawe :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. masz piękny kolor włosów *.* marzy mi się taki :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny sweter :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  38. zajebista stylówa *.* ostatnie zdjęcie jest piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny sweter :) Creepersy! ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kolejny raz mamy takie same buty ;) wyglądasz ślicznie, szczególnie na ostatnim ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy to co masz na nogach to rajstopy ? 8 zdjęcie mnie powaliło :**

    OdpowiedzUsuń
  42. gdzie kupiłaś zakolanówki? *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. "Nie robić domówki u siebie" pomyśleli wszyscy hahaha. ;D
    Zdjęcia i zestaw cudowne, a butów zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ostatnie zdjęcie jest niesamowite ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. oddasz mi swoje nogi ? :D
    cudownie Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Dawno kupilas torbe? Poszukuje wlasnie czarnej, troche wiekszej. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne rajstopy, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny sweterek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. ostatnie zdjęcie jest piękne *______*
    oddaj mi te buty *.*
    już jest pozytywny ^^ mniej więcej :3

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie wiem dlaczego, ale przypominasz mi kogoś na tym ostatnim zdjęciu.
    Cudowne włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. ostatnie zdjęcie jest śliczne,niczym alicja w krainie czarów ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny blog ; )

    Zapraszam : niematojaktakietam.blogspot.com

    Obserwujemy. ? ; )

    Ja obserwuje ; 3 .

    OdpowiedzUsuń
  53. domowka na 5 osob hahah
    pewnie melango byl

    OdpowiedzUsuń
  54. kto był na tej domówce ?:PPPPPPPPPP

    OdpowiedzUsuń
  55. ciekawe rajstopy!

    ja tam lubie domówki ale u kogoś :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie uważasz, ze te rajstopy sa za bardzo prowokujące do szkoły?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)