czwartek, 1 listopada 2012

01/11/2011: ciąg dalszy

Dzisiaj jest dzień Wszystkich Świętych. Dokładnie rok temu napisałam tu historię moich najbliższych, którzy odeszli z tego świata  ( KLIK ) Dzisiaj niestety należałoby dopisać jej dalszą część. W tym roku do tych osób dołączył Filip. Zmarł on 13.12.2011 To właśnie dlatego ten dzień był dla mnie szczególnie ciężki. Filip miał dziewiętnaście lat i powinien kończyć szkołę, iść na studia, imprezować, bawić się, jednak nie było mu to dane.. 

Wczorajszy babski wieczór przeniósł się na imprezę do kolegi, więc mogę powiedzieć, że Halloween wykorzystałam w 100% :) Natomiast dzisiaj większość czasu spędziłam  z Bartkiem. Nie mogę się doczekać również   dnia jutrzejszego, który zapowiada się świetnie. 


Z wieczornego spaceru :)


xoxo,
L I L L E


42 komentarze:

  1. cudowne zdjęcia! To bardzo przykre, że młodzi ludzie odchodzą mając całe życie przed sobą...

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest najgorsze kiedy młodzi ludzie umierają.

    OdpowiedzUsuń
  3. co juro robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Lubię iść 1 listopada wieczorem na cmentarz, znicze wyglądają niesamowicie wtedy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Filip był wspaniałym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam cmentarz wieczorem *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie dni jak dzisiaj, bo to nie tylko w nim wspominamy tych co odeszli, ale zwaaaalniamy tempo, które sami sobie (ludzie) narzuciliśmy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chciałam iść na cmentarz wieczorem kiedy jest ciemno, pusto i w obliczu tej ciemniej pustki tlą się tysiące zniczy. Niestety pogoda...
    Przykre jest to, że musimy przeżywać śmierć wszystkich bliskich i ważnych dla nas osób. Naprawdę Ci współczuje, takich doświadczeń - jeżeli chodzi o śmierć młodych ludzi :( Ona dotyka każdego i tylko w jej obliczu wszyscy jesteśmy równi. W zadumie i smutku nie należy zapomnieć, że śmierć jest wejście w drugie lepsze życie.
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. A co się stało z Filipem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź pomyśl, że ona może nie chce o tym pisać publicznie

      Usuń
  10. Ten Bartek to Twój chłopak czy jak ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, jesteś kobietą - a my kobiety najbardziej kochamy buty, dlatego też chcę Cie zaprosić do konkursu, który organizuję na blogu - jest możliwość wygrania WYBRANYCH butów od Renee, zasady konkursu są bardzo proste : http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-renee-do-wygrania-wybrane-buty.html . Serdecznie zapraszam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piosenka Whitney mistrzostwo [*]

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie pytanie nie do tematu posta. Wiesz może gdzie w TM można kupić taki plecak jak Ty masz , ten khaki? W sh niegdzie nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  14. widok cmentarza nocą bezcennne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłaś z twoim Bartusiem ?

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny ten post.. brakuje mi czasem takiej melancholii ..

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahh nie lubię tego święta

    OdpowiedzUsuń
  18. u kogo imprezowalas?

    OdpowiedzUsuń
  19. skarbem jest mieć takiego przyjaciela, jak ten Bartek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia...uwielbiam twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham twojego blooga !
    Ps.Piękne zdjęcia : D

    OdpowiedzUsuń
  22. a powiedz jak tam w szkole? jestem ciekawa jak po tych dwóch miesiącach oceniasz swoją klasę?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia super! Uwielbiam takie spacery ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak pięknie :* Znicze ciepło dawały haha :D

    OdpowiedzUsuń
  25. jak sie dodaje to co ty masz "polub mnie na facebooku"?

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie dni zawsze mnie jakoś tak nastrajają i zbiera mi się na przemyślenia, ale chyba tak każdy ma! :>

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)