piątek, 5 października 2012

Weekend


Ten dzień od samego rana był jakiś dziwny. Zawalona kartkówka z chemii  i inne sytuacje nie sprawiły, że mam dobry humor. Zaraz po korkach wybrałam się na pizze z klasą no i niedawno wróciłam padnięta do domu. Jedynym pozytywnym aspektem dnia dzisiejszego jest to, że za jakieś dwie godziny będzie już u mnie N. Tak bardzo się za nią stęskniłam. Jutro zakupy i nocka u Ady. Zapowiada się ciekawa sobota :)

Zostawiam was ze zdjęciami zrobionymi bodajże dwa dni temu. Taki styl zdecydowanie mi odpowiada. A jak wam się podoba ?









koturny-Bershka/spodenki-allegro.pl(N)/Bluzka-sh/kardigan-ptak/czapka-H&M

ZAPRASZAM WSZYSTKICH RÓWNIEŻ DO POLUBIENIA MNIE NA FACEBOOK'u

Mam jeszcze do was małą prośbę. Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym przez Empik i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście kliknęli w link poniżej oraz LUBIĘ TO pod zdjęciem. Dla was to kilka sekund, a mnie przybliża o krok do wygranej :) Dziękuję ! https://apps.facebook.com/twarze-empik/zdjecie/164/



xoxo, 
L I L L E

84 komentarze:

  1. Świetny jest ;D Pasuje Ci .
    A jakie masz niebieskie oczyyy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twój styl ! Jest szansa na notkę o twojej garderobie (zdjęcia) i ogólnie twoim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasuje Ci taki styl! zdecydowanie ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nina przyjeżdża do Cb na cały weekend?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy zdjęcia z pokazu?

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna buźka, piękne włosy i piękny strój :3

    OdpowiedzUsuń
  7. usmiechaj sie troche na tych zdjęciach, bo ciągle taka powazna jestes:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tak ciskam na co dzień. Spodenki do tego ciepłe rajtki i w świat. Najwygodniej jeszcze, gdy mam trampki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz! zdecydowanie uwielbiam ten styl! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam spodenki z wyższym stanem! cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. great casual outfit something i would definitely wear myself. thanks for posting darling. you look lovely.

    xx rae
    http://www.loveforschoolgirl.net/

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie śliczne włosy ! i zakochałam się w tych spodenkach ! :D dodaję normalnie, mnie zagięłaś tymi spodenkami *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nienawidzę tego że jesteś chuda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna narzutka! ;)
    Zapowiada się u ciebie ciekawy weekend! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie ;)
    ekstra czapka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. LOVE !
    Genialna sesja! Świetne światło, strój ! Na prawdę na wysokim poziomie.
    2 zdjęciem mnie na prawdę zainspirowałaś.Sesja normalnie jak z Vogue :D
    POzdrawiam + obserwuję
    ALa

    OdpowiedzUsuń
  17. gorgeous outfit + photos, the cap looks amazing on you! xx

    coffeebooksandcitylights.blogspot.com/
    facebook.com/rocknrolllies

    OdpowiedzUsuń
  18. O dziewczyno, naprawdę fajna stylizacja. Lubię taki styl! No i ten wisior jest super.

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, lubię tą stylizację. świetny wisiorek i rajstopy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre szoty na prawdę dobre, stylizacja mi się podoba ;) Świetny jest ten krzyż daje sporo do tego setu, plus świetnie dobrana czapka do butów, jest na prawdę ok, rozwijasz się i być może w niedalekiej przyszłości na prawdę :) będziesz w czołówce

    www.yowloski.blogspot.com
    www.facebook.com/yowloski

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja, bardzo mis się podoba!
    zapraszam cię na nowy post :)
    ankowe-po-godzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny look, bardzo mi się podoba sweterek idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna jest !:)
    nie przejmuj się tą chemią :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też tak lubię. Idealnie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Very attractive combination with your tights

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Twoją stylówkę! Ten i poprzedni post rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo, bardzo, bardzo podoba mi się ta stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna, chyba najlepsza z wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. your top is amazing, i love it!

    have a good day!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  31. ale dawno pizzy nie jadłam, a zrobiłaś mi smaka ;)
    świetny kardigan <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Love your outfit! I would love to wear something like this combo :)

    xoxo


    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo mi się podoba, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny outfit :) Kocham twoje szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super styl! sama ubieram się podobnie, a przynajmniej się staram ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gorgeous collection of images!!! Well done, love the style!!!
    Thanks so so much for visiting a leaving a lovely comment on my blog.
    Best Regards and weekend wishes.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. super zdjęcia! wyglądasz bardzo fajnie :]
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor na paznokciach jest genialny i idealnie kontrastuje z strojem. Po za tym wyglądasz fenomenalnie, jak zawsze. :)


    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  39. korzystaj z życia. Ja teraz poszłam na studia i oddałabym wszystko za zwykłą kartkówkę z chemii:(

    super strój i także mój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna stylówa.
    świetny nagłówek .
    Obserwujemy ?
    bardzo mi zależy
    http://fashion-our-lives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. cudownie wyglądasz :)
    kolor na pazurkach rewelacja!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  42. miałam podobny sweter, ale dałam go moje N ;)
    lubię Twoją naturalność!

    OdpowiedzUsuń
  43. Nowa słodka notka !
    wpadnij! :))
    ankowe-po-godzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. jeju ! kocham twoj styl i bbloga oczywiscie , mozna tylko pozazdroscic ! ;<

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne zdjęcia.
    Również spodobał mi się outfit.
    obserwuję ;))
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. HI !!!
    I've opened my brand new online shop this week, with vintage clothes, handmade shorts and customization ! I hope you will visit it and tell me what do you think about :)
    www.shop-salbacandco.com
    10% OFF COUPON when you join us on FB :DD !!!!!
    So COME ON and E.N.J.O.Y
    Have a very good day !!

    www.shop-salbacandco.com
    www.shop-salbacandco.com
    www.shop-salbacandco.com

    OdpowiedzUsuń
  47. też mi się podoba (:. chociaż szczerze nienawidzę czarnych rajstop do jeansowych spodenek ;p

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)