sobota, 13 października 2012

Smile !

Dawno nie byłam tak wypoczęta jak dziś. Jednak wstawanie po godzinie trzynastej ma swoje plusy. Mało sprzątania i wieczór spędzony u Ady = sobota idealna. Szkoda tylko, że jak zwykle rozbolała mnie głowa. Czasem zastanawiam się czy to w ogóle normalne? Nie pamiętam dnia, kiedy by mnie nie bolała. Jeśli chodzi o jutrzejszy dzień to idę z Karolą i Bartkiem na zdjęcia, mam nadzieję, że wyjdą spoko :) A potem czeka mnie już tylko nauka. 

Jeśli chodzi o strój z dzisiejszego posta to prosty aczkolwiek według mnie cieszy oko. Obcisła spódniczka, bluzka z siateczką no i cudowne botki- to wszystko łączy się w jedną spójną całość i daje całkiem fajny efekt.




(specjalnie na życzenie zdjęcia, kiedy się uśmiecham)
bluzka-Hosue/spódniczka-H&M/botki-Zara/Parka-Ptak/Torba-croop






xoxo, 
L I L L E

75 komentarzy:

  1. W końcu jakieś zdjęcia, na których się uśmiechasz! Bardzo mi tego brakowało. ślicznie :*
    AM. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aleeee masz ładny uśmiech! ;) więcej takich zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uśmiech! <3 powinnaś się częściej uśmiechać! ;)
    mam tak samo jak Ty, dzień w dzień boli mnie głowa ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio wszyscy wokół mnie narzekają na ból głowy...
    Uwielbiam tą kurtkę. Niby mam podobną, ale Twoja jest genialna! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie najlepsze! wesołe, pozytywne :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne buty , a ty wyglądasz świetnie >>>>>>.


    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje stylizacje<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo, wygladasz super, i masz śliczne włosy. w ogóle jesteś ślicznotką.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja ;) Uwielbiam twój kolor włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę tego lenistwa, ja dziś w sobotę na 8:00 rano miałam zajęcia ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. prosty ale świetny outfit! genialne buty :) z kurtką i bez niej wygląda jak dwie całkiem inne stylizacje. podoba mi się również nagłówek bloga!

    http://aneciawashere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. marzy mi się taka kurtka.. :) obłędne buty

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy się uśmiechasz czy nie zawsze świetnie wyglądasz ;)

    http://tamagdaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna jesteś <3

    botki śliczne bardzo w moim stylu,ogólnie spoko outfit

    też mam parkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko, czy Ty się uśmiechasz ? ;> ;D Hahaha.
    Mordo, ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrząc na stylizację zastanawiam się czy jest to sukienka czy bluzka+spódnica, na pierwszy rzut oka ie rozpoznałam, bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubie pareka le w Twoim outficie prezentuje sie neizle ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. nice outfit! like your skirt!

    xoxo,
    Lorena


    http://lorenamarchis.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnie zdjęci epickie. uśmiechaj się częsciej ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna całość ;*
    Zapraszam na konkurs ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczny buciki !
    Twój uśmiech jest promieniujący :*
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, what an awesome outfit! You look fabulous!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    OdpowiedzUsuń
  23. suuuper uśmiech! - pozdrawiam z TM. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. talia, gdzie jest talia?

    OdpowiedzUsuń
  25. no i pięknie się uśmiechasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko ładnie, ale ta bluzka jest najlepsza :3

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie wyglądasz :) śliczny masz uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurtka, spodnizka- boskie sa! ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. buty rządzą <3
    Jak dodajesz filmik, że jest tylko pasek ?
    Zapraszam do mnie do zadawania pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny OOTD :D
    Tak wgl. masz piękne jasne włosy :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. tyłek , gdzie jest tyłek?

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne butki , a zestaw jak najbardziej na TAK ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne buty i parka! bardzo ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziś jestem fanką twoich botków :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ile dałaś za te botki :) ?
    cóż. ślicznie wyglądasz. uwielbiam tą sukienkę, jest taka classy <3.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Musze się powtórzyć - CUDOWNA kurtka :)
    Bardzo pozytywne zdjęcia, ogólnie wydajesz się być bardzo pozytywną i wyluzowaną osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. jaka kurtka oo cudna :**

    Poleć mojego bloga jeśli możesz : miaalife.blogspot.com ♥ zapraszam + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna stylizacja, choć nie zachwyca mnie wszechogarniająca moda na kolory khaki;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna parka! masz cudowną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie ty masz ładne ciuchy ! *.*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojaaa, strasznie zazdroszczę figury+ parka niesamowita ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Może powinnaś iść do lekarza, skoro codziennie boli Cię głowa.

    OdpowiedzUsuń
  43. Excellent job. keep going!
    Stop by my blog post ; canapé d'angle

    OdpowiedzUsuń
  44. super cute pictures ! And love that jacket !

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładny zestaw :) masz śliczne włosy i wgl jesteś ładna . :D dodałam sie do obserwatorów , licze na to samo u mnie . z góry dziekuje :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Szukałam nazwy tek kurtki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. great outfit!!! love the coat ;)
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Figura ok , ale osattnio wychodzisz strasznie nieładnie na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam do CIebie pytanie zakładam bloga i nie mam pojęcia gdzie wejść żeby wpisać tą informacje o nas . Pomożesz ?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)