niedziela, 7 października 2012

New in 07/10/2012


Wczoraj byłam na zakupach z mamą i N. Pomimo tego, że niewiele kupiłam to dwie najważniejsze rzeczy pojawiły się w mojej szafie, a mianowicie kurtka jesienno-zimowa- parka i długo przeze mnie oczekiwane lity :) Nie są one z DeeZee i nie wyglądają identycznie ale zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia i najważniejsze kosztowały prawie o połowę taniej niż te ze sklepu internetowego :) Do tego wszystkiego moja mama również kupiła sobie buty i torbę, z których pewnie będę często korzystać.
Zdjęcie zdecydowanie nie oddaje uroku tej kurtki- Ptak

lity-Ptak

Botki-Zara

Torba-Ptak

Jak wrażenia ? 
ZAPRASZAM WSZYSTKICH RÓWNIEŻ DO POLUBIENIA MNIE NA FACEBOOK'u

Mam jeszcze do was małą prośbę. Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym przez Empik i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście kliknęli w link poniżej oraz LUBIĘ TO pod zdjęciem. Dla was to kilka sekund, a mnie przybliża o krok do wygranej :) Dziękuję ! https://apps.facebook.com/twarze-empik/zdjecie/164/

xoxo,
L I L L E


75 komentarzy:

  1. ja się chyba nie odważę na Lity, boję się że je kupię a będą mega nie wygodne ;)
    botki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka świetna! I te beżowe buty, fenomenalne <3 Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lity piękne, ale ja niestety nie mogę ich nosić przy moim wzroście 173 cm, bo znów usłyszę, że jestem żyrafą..:D

    OdpowiedzUsuń
  4. a Nina cos kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam bluzę i spodnie z h&m'u :)
      N

      Usuń
  5. Świetne rzeczy - zakupy pewnie udane :D
    Powodzenia w konkursie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Parka jest piękna *-*
    Też od dawna jej szukam <33

    http://inwhiteshorts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne lity !!
    Może i w mojej szafie zagoszczą te buciki, podobają mi się od bardzo dawna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tych litach i kurtce *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. ojjj... podoba mi sie tu:) OBSERWUJE... i bedzie mi milo jak rowniez zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te rzeczy ;d aa lity są zajebiste ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. mam podobną kurtkę!:) super rzeczy!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka jest świetna to już widać ;)

    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie lity. !
    Bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczna Parka tez planuje sobie ja kupic a buty moje marzenie *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. pamiętasz może nr stoiska , w którym kupiłaś tą torebke? Pozdrawiam z Łodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile zapłaciłaś za lity i botki ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za kurtkę? :)
      Liczę na odp.

      Usuń
  17. Kurcze! Wszyscy już mają teraz parki ;p
    Te czarne buty mi się podobają. Ja poluje na koturny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko bardzo mi się podoba! Lity świetne, bo dużo 'delikatniejsze' niż większość, a podobną kurtkę kupiłam już jakiś czas temu i od kilku miesięcy jest to mój absolutny nr 1 wśród okryć;) Ty na pewno również będziesz zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super lity!
    w tomaszowskim DeeZee są po 180 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ile dałaś za kurtkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne buty, niestety nie dla mnie, chyba, że życzę sobie połamania wszystkich kończyn :D ah, mój kochany Kings of Leon <3

    OdpowiedzUsuń
  22. czekam na outfit z butami w roli głównej ;))
    też bym takie chciała jednak 176 cm wzrostu nie pozwala mi na takie wysokie buty :))

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne te lity ;D chociaz ja bym się chyba w takich przewróciła ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Lity są świetne. Sama chcę sobie kupić, najpierw tylko muszę nauczyć się w nich chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobry wybór jeśli chodzi o lity. Są świetne :) Co do mojej opinii to raczej nic szczególnego nie wnosi, bo robisz swoje, masz pewien kurs obrany i nic tylko go rozwijać :) wiadomo miłe słowa cieszą!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super buty ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kochani chciałabym serdecznie zaprosić na tego bloga

    http://moadrafts.blogspot.com/

    wchodźcie, dodajcie do obserwowanych, komentujcie..
    na blogu będzie pojawiało się wiele konkursów w których będzie można wygrać wartościowe nagrody
    (obecnie przewidziany jest już jeden, który pojawi się za ok 2-3 postów)
    poza tym udostępniajcie link do niego !
    SERDECZNIE ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  28. lity są śliczne :3
    muszę się wybrać do Ptaka, moja mama z bratem byli i kupili sobie kurtki skórzane, a ja nie mogłam z nimi jechać :<

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zakupy, szkoda, że mam tak daleko do Ptaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne rzeczy;p
    botki z ZARA mnie zauroczyły;p

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne lity *.*

    http://alienowablogfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. co dzis robilas?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spędziłam dzisiaj dzień z Niną i Bartkiem w domu :)

      Usuń
  33. omg the parka's amazing! xx

    coffeebooksandcitylights.blogspot.com/
    facebook.com/rocknrolllies

    OdpowiedzUsuń
  34. genialne zakupy! w czarnych botkach się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  35. http://www.facebook.com/LubieToISieCiesz o to chyba Bartek na profilowym ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Really nice blog, your pics are amazing!
    Would you like to follow each other?
    Have a lovely day xx

    OdpowiedzUsuń
  37. dlaczego ady blog jest tylko dla czytelnikow zaproszonych?

    OdpowiedzUsuń
  38. mogłabyś podać adres strony zary na której są te botki bardzo mi się podobają
    są jeszcze jakieś inne kolory ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-W2012/269216/934564/BOTKI%20NA%20PLATFORMIE Widziałam jeszcze beżowe :)

      Usuń
  39. Siemnson, fajne buty <3
    A parka zalatuje mi militarnym stylem.

    OdpowiedzUsuń
  40. boskie zakupy :D
    Kurteczka jest po prostu mega <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Lity i Botki z Zary - OMG! *.* CUDA!

    OdpowiedzUsuń
  42. Widziałam Cię niedawno w tej kurtce, fajnie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)