poniedziałek, 8 października 2012

Na szybko


Po szkole wybrałam się z Klaudią na miasto. Nic ciekawego się nie działo więc wróciłyśmy do domu i zrobiłyśmy zdjęcia outfitowe na bloga z moją nową kurtką i butami. Postaram się pokazać wam to w jednym z najbliższych postów. Póki co mam jeszcze outfit robiony parę dni temu przez Bartka. Z góry ostrzegam, że zdjęcia nie powalają jakością, ponieważ były robione o późnej porze i ciężko było o światło.
Nigdy mnie jeszcze nie widzieliście w takiej wersji, sama z resztą na co dzień tak się nie ubieram. Ja i oficerki? Nigdy! Tym razem jednak przypadły mi do gustu :)



kurtka-nowy nabytek z SH/bluzka-chińczyk/torebka,buty-no name /łańcuszek-Rossman

Jak wam się podoba  ?

ZAPRASZAM WAS RÓWNIEŻ DO POLUBIENIA MNIE NA FACEBOOK'u 
(banner po prawej stronie bloga na samej górze) 

P.S Ponadto nawiązałam dzisiaj współpracę z nową firmą, a mianowicie : http://www.indressme.com/ 
Baner znajduje się po prawej stronie bloga :)
Co myślicie o ich produktach ? 

xoxo,
L I L L E



80 komentarzy:

  1. świetny zestaw , bardzo ładnie wyglądasz, wgl za ładna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit :D oficerki świetne, tylko ten kolor nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka mi się podoba :D Też nawiązałam dzisiaj współpracę z tą firmą: P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się jak wyglądasz w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, bardzo ładnie Ci w tym kolorze=)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nina to córka faceta twojej mamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę że rozkmina na temat tego kim jestem powraca xd
      N

      Usuń
  8. stroje ktore pokazujesz to takie w ktorych chodzisz tego dnia kiedy sa robione zdjecia? (ze caly dzien) czy tylko komponujesz i zakladasz do zdjec a tak to ubierasz sie inaczej?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. różnie czasem są to takie w których chodzę w danym dniu a czasem ubieram się do zdjęć i zakładam to po prostu w inny dzień: )

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pazury *.* a czemu taka zmiana w wyglądzie nastąpiła ? ;))

    OdpowiedzUsuń

  11. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://www.kamson.pl/2012/10/konkurs-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie bluzka i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz ślicznie!
    bardzo dziewczęco!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie jesteś ubrana jednak buty mi jakoś nie podchodzą :)
    Ale o gustach się nie dyskutuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko ładnie pięknie ;d ale uśmiech na buzi nooo ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej! Uwielbiam twojego bloga.. Obserwuje! :*
    Bluzka świetnaa ♥ i kolor paznokci;pp

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny ten outfit ;d z reszta jak zawsze ;]
    mam torebkę w takim samym kolorze jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Ci w tym dobrze (oprócz butów - nie pasują mi do Ciebie ;p). Taka genialna kurteczka z SH?! Wow, mistrzyni! *.*

    AM. (nie znasz mnie, jeszcze ;D) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie! nigdy nie wiadomo, co (a raczej kto) nas spotka ;)
      Zwłaszcza, że nie mieszkamy aż tak daleko siebie i mamy kilku wspólnych znajomych... ale ciiii :D
      AM.

      Usuń
  19. dawno kupiłaś bluzke?

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobasz mi się *-* I fajnego masz bloga ; d

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś bardzo zgrabna i świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze genialnie :) Strasznie podoba mi się twoja bluzka, według mnie takie proste są najlepsze ;) Kurtka i buciki sama z chęcią bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie Ci w różu i zakochałam się w Twojej kurtce*.*

    OdpowiedzUsuń
  24. genialnie wyglądasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing boots and shirt!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzka jest świetna, a oficerki są ok, wyglądasz jak najbardziej na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  27. I love your pink top ^^

    New post - Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Paznokcie <3
    ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. też nie przepadam za takim typem butów ale fajnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. w jakiej cenie były lity? świetny wpis , pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajnie połączyłaś całość;) świetna torba

    OdpowiedzUsuń
  32. naprawdę upolowałaś tą kurtkę w second handzie? RISPEKT ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny zestaw !
    Ale i tak kurtka najlepsza :*

    OdpowiedzUsuń
  34. super! naprawdę bardzo mi się podoba, od dołu do góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest super i świetnie,że nie postarzasz się ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jak zwykle super <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kapitalnie! Chyba pierwszy raz widzę Cię w różu. :D Pasuje Ci, tak delikatnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na początku chciałam napisać, że świetna kurtka, ale tak się przyjrzałam i wszystko jest świetne. Idealnie się ze sobą komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wszystko ze sobą współgra ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. moim skromnym zdaniem kozaki średnio pasują:) ale to tylko moje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny look idealnie do Ciebie pasuje ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  42. oh, wow, such inspiration pictures & pretty outfit. chic :)

    OdpowiedzUsuń
  43. great look! I love your bag and jacket!

    OdpowiedzUsuń
  44. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your blouse, what a great color and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your bag rocks! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Also make sure and enter my Shopbop giveaway for a chance to win a 100$ giftcard to spend on designer goods!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo dziewczęco! Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Robi wrażenie niy prosto ale jednak ma w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja nie przepadam za oficerkami nadal .... ;p

    OdpowiedzUsuń
  48. wspaniała bluzka ;)
    obserwuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  49. Podobają mi się takie zestawy. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)