piątek, 12 października 2012

Litowe love

GIVEAWAY u mnie na blogu. Do wygrania aż $40  !

Milszego zakończenia dzisiejszych lekcji nie mogłam sobie wymarzyć. Chyba jest dobrze, chyba w końcu przestawiłam się na tryb szkolny i chyba na razie nie chce myśleć o szkole. Przede mną wymarzony weekend. Jestem zmęczona tym tygodniem. Wiecie co? Znowu stoję nad przepaścią.. Ostatnio tyle się dzieje. Przydałby mi się jakiś most,aby przejść na drugi brzeg. Chętni do budowy ?
*
Tym razem stylizacja nieco odbiegająca od tej poprzedniej. Tak ja obiecałam wstawiam zdjęcia outfitowe z moją nową parką i litami. Jak to się prezentuje, sami oceńcie  ..




kurtka,lity-ptak/spodnie-Stradivarius/koszula-(szafa Ady)/bluzka-H&M/torba-House




Zapraszam was również do polubienia mnie na FACEBOOK'u
 xoxo, 
L I L L E

81 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz <3 fajne te buciki :)!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lity śliczne

    też mam beżowe rurki ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygladasz :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wonderful look & such an amazing photos!!!


    Nicole,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jestem jedyna na tym świecie która nie ma jeszcze takich cudnych litów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny styl <3 stylizacja super, typowo jesienna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześwietny nagłówek!!! sama go robiłaś?
    obserwuję;)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:)

    lovellybloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudowne są te Twoje lity <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ci zbuduję most :*
    N

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka świetna! nie wspominając o litach! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty bardzo fajne ale połączenie z tą kurtką jest kiepskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie >>>> ta parka świetna ........

    A ty masz tak świeżą urodę że aż można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. myślałam ,że te buty prezentują się na tb lepiej, ale jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym zestawie urzekły mnie buty i torebka! ;))

    PS
    Co do tego mostu to najłatwiej go wybudować na wprowadzeniu świeżości do szarej monotonii... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Yea, czekałam na kurtkę (jest naprawdę efektowna) i lity w zestawie. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. to nie miał być pocisk , tylko moja opinia;)

      Usuń
    2. do dupy ta twoja opinia :*

      Usuń
    3. W takim razie zgadzam się z anonimem wyżej :)

      Usuń
  17. Całość bardzo mi się podoba, jednak najbardziej urzekły mnie buty, kurtka i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna kurtka i buty, ale z osobna (:

    OdpowiedzUsuń
  19. a żebyś się w nich wywaliła ! ;D
    Kamizelka. Lubie kamizelke.

    OdpowiedzUsuń
  20. no to nie jestem sama przynajmniej, hah ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe połączenie kolorów, bardzo fajnie wygląda jeans z przygaszonym pomarańczem, całość świetnie się prezentuje, a Tobie w tym zestawie bardzo do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. lity *__*
    zimno chyba w tym krókim rekawku, co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. parkaaaaaaaaaaaaa! <3 jest idealna
    też się powoli przestawiam na szkolny tryb...:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy tiny? Zrób notkę o swoijej szafie, ciuchach, kosmetykach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już o tym myślałam, muszę tylko pozbyć się lenia i zabiorę się za te posty :)

      Usuń
  25. zakochałam się w tych twoich butach, są takie cudowne *__*

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz pięknie! Ja jestem chętna do budowy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna stylizacja i super buty! :)
    u mnie też ostatnio się dużo dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  28. ładnie wyglądasz, lubię takie kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice outfit!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  30. super wyglądasz !: )
    buty świetne

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz ! :) cudowna kurtka .

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuje ślicznie. Ładnie wyglądasz, ale ja bym chyba wzięła czarne te buciki, bo ostatnio jakos tam mniej kolorów noszę :>

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest moc! Koleżanko :) wyglądasz genialnie.

    www.yowloski.blogspot.com
    www.facebook.com/yowloski

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie blogi polecasz?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo blogów czytam, za wiele do polecenia : )

      Usuń
    2. wymień przynajmniej z 5, 10!? PROSZĘ!

      Usuń
    3. 1.http://madamejulietta.blogspot.com/
      2.http://poppymiauczak.blogspot.com/
      3.http://deynn.blogspot.com/
      4.http://coeursdefoxes.blogspot.com/
      5.http://japanesefly.blogspot.com/
      :)

      Usuń
  35. ada usunęła bloga?

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta dżinsowa kamizelka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  37. ładnie, choć nie lubię brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo przyjemna stylizacja :) świetne buty :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz świetny styl. Uwielbiam Twojego bloga. Nic dodać, nic ująć. :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)