środa, 10 października 2012

It's not me, It's You

Nie było mnie na dwóch ostatnich lekcjach, fajnie. Zrezygnowałam z angielskiego prywatnego, fajnie. Leżę i odpoczywam, cudownie.  Jutro w szkole mamy ślubowanie klas pierwszych-sztuczna uprzejmość, długi apel i spódniczka,która w irytujący sposób podwija się do góry. Wspominałam już, że nie lubię uroczystości szkolnych?

Tym razem mam dla was look z rzeczami, w których rzadko chodzę. Ostatnio był u mnie Bartek i stwierdził, że w połowie rzeczy z mojej szafy nawet mnie nie widział. Dało mi to do myślenia i powoli zaczynam wyciągać dawno zapomniane ubrania.






bluzka-Bershka/spodnie-KappAhl/buty-allegro.pl/bandamka-prezent


xoxo, 
L I L L E

57 komentarzy:

  1. ja też nie przepadam za takimi uroczystościami.
    stoję wtedy z chórem, i zawsze stoimy calutki apel. Ci co tym zarządzają nie liczą się z nami. Ci inni co występują mogą usiąść a my stoimy. Zazwyczaj są dwa apele, więc 2 razy. + ciężkie peleryny dla chóru, takie ciemne, okropne.

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie lubię szkolnych uroczystości !; d
    świetnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najbardziej nienawidzę strojów galowych! ślicznie wyglądasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. zrezygnowałas dzis czy wgl zrezygnowalas z angielskiego prywatnego?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle :) Tzn. dopóki nie znajdę jakiegoś innego.

      Usuń
    2. dlaczego? gdzie chodzilas? :)

      Usuń
    3. Bo nie odpowiadał mi termin.. Do Rainbow School

      Usuń
  5. świetna stylizacja, chociaż lepiej wyglądałaby z szortami (:
    szkoda, że szorty już nie są na tą pogodę . :/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie jest czasem odkryć jakiś zapomniany ciuch. Fajnie wyglądasz, a za spódniczkę trzymam kciuki (aby się zbytnio nie podwijała) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka ma ciekawy przekaz, na grubszą rozkminę.

    OdpowiedzUsuń
  8. dobre spodnie *___*
    dzięki :)
    zapraszam na nową notkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra też ma tą koszulkę, jest genialna :D
    Ja pewnie w szafie też mam sporo nieużywanych ciuchów. Ale nie chce mi się robić tam porządku t,..,t

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw :D Super wyglądasz w bandamce !

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka cudowna no i oczywiście buty *_*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurde kurde kurde, świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na serio fajny wpis ;) a co z formspringiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co z nim ? :) Nadal jest, a ja odpisuje na pytania :)

      Usuń
  14. Taki tam zbieg okoliczności a mianowicie: dzisiaj też byłam w szkole w bandamie i też z flagą usa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna bluzka, chodź w niej czesciej ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. great post!!! i follow you
    i hope you follow me back because i love your blog ;)
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zła dziewczynka, świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. prosimy o więcej postów!

    OdpowiedzUsuń
  19. Your outfit reminds me old American movies! Lovely!
    Would you like to follow each other? I wish to see you among my follower!
    Let me know please!
    kisses)

    http://tiebow-tie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Great look !! Love your hair style ;)

    Kiss
    ✿✿ http://melle-lunettes.blogspot.fr/ ✿✿

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka i bandana ... prześwietne .

    OdpowiedzUsuń
  22. mi się podoba ale nie lubię jak jeansy - leginsy są nad bluzką. jakoś wtedy brakuje mi w nich tego guziczka i suwaka

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja figura jest prosta jak linijka

    OdpowiedzUsuń
  24. jak nie lubisz apeli to zmień szkołę;p proste:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba nikt nie lubi apeli, ciekawie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz, fajne spodnie i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam twojego bloga , ciebie , jak się ubierasz *.* !
    Świetne !

    http://soniagrudzien8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Też zauważyłam , że mam zbyt dużo rzeczy których nie noszę. Wywaliłam je bo nie czuję się w nich dobrze. Wolę przez cały czas chodzić w 1 koszulce, niż w czymś co mnie irytuje, podsuwa się do góry czy ma dziwny dekolt.
    A co do jednego anonima, wg mnie masz spoko figurę o.O

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)