środa, 3 października 2012

Full of energy


Piętnasta trzydzieści zadzwonił dzwonek oznajmiający koniec lekcji w dniu dzisiejszym. Mimo tego, że szkoła o dziwo nie wywierała na mnie presji i nerwów dzisiaj, to szczęśliwa byłam, że to koniec na dziś.  Zadzwoniłam po Bartka, przyszedł.  Robienie zdjęć to zdecydowanie nasza wspólna ulubiona rzecz zaraz po tańcu. Bartek poszedł, a ja zostałam sama (dzisiaj przeczytaliśmy, że ludzie urodzeni w kwietniu to samotnicy , a we wrześniu egoiści- w zasadzie to wszystko się zgadza)  Powinnam powtórzyć biologie, powinnam napisać wniosek na wos, ale na szczęście ktoś mądry, ktoś kto zdawał sobie sprawę jak ciężko bywa w szkole, wymyślił słynne 'en pe'...

Jeśli chodzi o dzisiejszy strój- Czy wspominałam już, że posiadanie młodszego brata ma również swoje plusy?  Czasem można sobie pożyczyć od niego buty, czasem można pożyczyć bluzę, a czasem nawet te obie rzeczy na raz. Z resztą sami zobaczcie ..  







bluza-KappAhl/spodenki-DIY/buty-Vans

ZAPRASZAM WSZYSTKICH RÓWNIEŻ DO POLUBIENIA MNIE NA FACEBOOK'u

Mam jeszcze do was małą prośbę. Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym przez Empik i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście kliknęli w link poniżej oraz LUBIĘ TO pod zdjęciem. Dla was to kilka sekund, a mnie przybliża o krok do wygranej :) Dziękuję ! https://apps.facebook.com/twarze-empik/zdjecie/164/


xoxo,
L I L L E


79 komentarzy:

  1. Ale świetna stylizacja .... całkowicie w twoim stylu ... w 100% dopracowana <3

    3 Zdjęcie wspaniałe :)

    ZApraszam na mojego bloga : Tori Dis

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę pożyczalskiego brata XD Świetny zestaw.
    A ucieszeniowa reakcja na koniec lekcji... Hmm... Chcąc nie chcąc szkoła, to szkoła i zakończenie lekcji cieszy w dni gorsze i lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny set, ale bez skarpetek byłby lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie ze skarpetkami jest lepiej :) bez, byloby tak "zwyklo"

      Usuń
  4. no ja też chce brata ;3
    ja się we wrześniu urodziłam jestem EGOISTĄ :d

    OdpowiedzUsuń
  5. o za ile jest ta bluza?
    ja kwiecień i samotnik ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna bejsboówka ;) slicznas !^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że możesz tak pożyczyć do brata buty :D haha!
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym mieć brata, żeby brać od niego ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluza;) w ogóle cały look bardzo mi się podoba, super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że na studiach nie ma np ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brat ma fajną bluzę ;P Nawet jakby miał mieć 12 lat to chętnie wyrwę żeby zdobyc te bluze :D

    Ładna ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, juz myslalam ze to twoje vansy. Super wygladasz i świetnie Ci w takiej fryzurze

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Zadowolona jesteś z wyboru szkoły?
    2. Dużo musisz siedzieć przy książkach każdego dnia?
    3. Czy składałaś papiery do 3 lo?
    Bardzo proszę o odpowiedż :)
    Fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do pytań :)

      Usuń
    2. Z wyboru szkoły jestem zdecydowanie zadowolona. No trochę czasu spędzam przy książkach. Czasem w ogóle a czasem po 3h . Nie składałam papierów do III LO :)

      Usuń
  14. wyglądasz świetnie :))
    i ja z bratem mam wspólną szafę ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  15. to wychodzi, że jestem samotnikiem... trochę się to zgadza a trochę nie :D
    ale świetnie wyglądasz w tych rzeczach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Very attractive combination with your tights

    OdpowiedzUsuń
  17. ja niestety mam mlodsza siostre i to ona mnie ''okrada'' :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia. Uwielbiam twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. pozdrawiam kubę, pewnie był wściekły <3
    N

    OdpowiedzUsuń
  20. no właśnie miałam mówić, że Kuba ma dobre ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne vansy :) i cała stylizacja jest w klimacie:) to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  22. Brat ma fajną bluzę i buty, stanowczo :D kto mu wybiera ubrania?;>

    OdpowiedzUsuń
  23. LANS !!!!!!!
    vansy i chustki na głowie :OOOOOOOO
    M.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna kolorystycznie bejsbolówka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. w takim rajzie jestem egoistką xd
    świetny strój*.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Great look!

    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. O tak jedna z lepszych sesji jakie widziałem u Ciebie :) bo ja lubię ten styl, sama wiesz jeśli widziałaś mojego bloga jaki styl lubię najbardziej :) Coś fajnego tutaj takie coś zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, świetna ta sesja. ;D
    fajnie by było miec brata chyba ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna bejsbolowka i vansy brata młodszego

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ty się fajnie ubierasz :o *-*

    OdpowiedzUsuń
  31. masz ślicznie zrobione włoski <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. kto wybiera kubie ubrania? Sam pożyczył ci ubrania czy ty sb wzięłas, jaka była reakcja jego że sb wzięłas co ci powiedział? Licze na odp majes A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam sobie jak go nie było :3 Nie był zły. Buty sam sobie wybrał, bluzę ja:)

      Usuń
  33. młodszy brat jednak sie do czegos przydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzwonek dzwoni o 15.20 :D

    OdpowiedzUsuń
  35. twój brat ma super styl :) pewnie trochę mu pomagasz modnie się ubierać :D

    OdpowiedzUsuń
  36. O znaczy tytuł twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze posługiwałam się pseudoniemm LILJAN potem przekształciłam to na lille ponieważ to jedna z miejscowości we Francji, która z kolei jest jedną ze stolic mody na świecie :)

      Usuń
    2. Ale w takim razie jeśli chodzi o Twój styl, to nie powinno być przypadkiem Lille's fashion?

      Usuń
    3. Francja stolicą mody, gratuluję <3

      Usuń
    4. Chodziło mi o Paryż, który znajduje się we Francji -.- Może i być powinno ale trudno :)

      Usuń
  37. doebałaś z tymi skarpetkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie fajnie to wygląda..Jakby ubrała kolorowe to by spaliła. A teraz jest spoko więc???

      Usuń
    2. o to właśnie chodzi! to wygląda bardzo fajnie:)

      Usuń
  38. świetny zestaw ! ;d
    świetnie Ci w tej bejsbolówce ; d

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zwykle super ;))
    I niestety jestem najbardziej wyrośnięta z rodzeństwa! A najmłodsza ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz, za każdym razem twój strój wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. też chciałabym pożyczać vansy od brata, niestety - ma rozmiar 46 :DDD
    ładnie Ci w takim kucyku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaśka...weź przestań...ubierzesz 8-10 par skarpet-zimówek i bd dobrze ;3

      Usuń
  42. jakie nogi! ;o dałabym wszystko za nie! świetny strój!

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne , uwielbiam takie stylizacje :) vansy *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. mam pytanie , jak nazywa sie ta piosenka która leci w tym Twoim filmiku na konkurs Artoholic?

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zestaw :)
    Vansy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  46. hahaha, zgadzam się! :D ostatnio pożyczyłam sobie t-shirt ob mojego młodszego brata :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Vansy! kocham ! skusiłam się raz do ich kupna! i nie żałuje,są świetne wygodne to raz a drugie to bardzo wytrzymałe!

    ankowe-po-godzinach

    OdpowiedzUsuń
  48. jaki rozmiar buta ma twój brat?:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny blog :):*
    wyglądasz pięknie styl na wielki plus !:)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Vansiory, my love :)
    ładniw wyglasz, fullcapa tylko brakuje :)
    zajrzyj do mnie :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)