poniedziałek, 1 października 2012

Fanpage


Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem Fanpage mojego bloga na Facebook'u. Nie jestem przecież nikim znanym i nie chciałam, aby wyszło, że robię z siebie bóg jeden wie co. Mimo wszystko w końcu się zdecydowałam, ponieważ to idealne miejsce, gdzie mogę zamieszczać jakieś drobne info, którego nie mogę dodać tu, bo przecież nie opłaca się robić posta zawierającego dwa zdania na dany temat : )
Do niczego was nie zmuszam, jeśli tylko chcecie to możecie mnie polubić na fejsie  kilkając LUBIĘ TO po prawej stronie bloga. Zapraszam !

Sama wracam do odpisywania na zaległe komentarze, a was zostawiam z kolejnym outfitem, tak jak obiecałam:)







bluza,sukienka-SH/kapelusz-prezent/okulary-H&M/creepersy-DeeZee

Pics by B.


xoxo,
 L I L L E

68 komentarzy:

  1. świetna koszula :D
    oczywiscie LUBIĘ TO ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno kliknę ;d
    ślicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka sh?! o kurde, zazdroszczę takich nabytków!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemuś ty taka ładna ?
    świetny set , a sukienka na serio megaa

    OdpowiedzUsuń
  5. ile dałaś za sukienkę ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. spotykasz sie jeszcze z Bartoszem :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to za bartosz wogóle? bliski kolega? :)

      Usuń
  7. Kinia, błagam, proszę mogłabyś mi wypisać sh w Tomaszowie? mam zamiar się wybrać, a nie chce mi się szukać na forspringu ani nigdzie no :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rynku, Good Price jak się idzie alejami to jedna z bocznych uliczek , tam gdzie jest STEP , koło fotografa, koło groty solnej(koło polnej), na ulicy tam gdzie jest chińskie. Sorki ale ja nie pamiętam ulic haha mam nadzieję, że się orientujesz:)

      Usuń
    2. Polecam ci taki na nowym radzie. za biedro. spoko sa rzeczy. ciekawosci mozesz iść :)

      Usuń
    3. bardzo Ci dziękuję:* udało mi się znaleźć taką czapkę sterczącą XD za 4 zł!

      Usuń
  8. z wielką chęcią polubię twój fanpage :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia :) i te okulary...
    tak wgl. to jak ci sie podoba w I LO??:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się Twoje buty, są świetne!
    Jeśli chcesz, to możemy się kiedyś spotkać na zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  11. jak nazywa się Twój fanpage na fb? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear!

    Love you're blog, follow u :)

    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.
    Hope u follow back :)

    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo, bardzo Ci dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, a Ty jak zwykle świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki! : ) A Ty masz za to fenomenalną marynarkę : )

    OdpowiedzUsuń
  16. So lovely post!!!

    We can follow each other if u want :)

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ty slicznie wygladasz, no ! ; o outfit mega !

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie genialne zdjecia i jaka ty prze kochana w tej bluzie!!!



    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  19. i love that mint cardigan...absolutely breathtaking the mood of the pics :).

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie przerabiasz zdjęcia?
    kliknęłam lubie to :))
    ojej, DZIĘKUJĘ *___*

    OdpowiedzUsuń
  21. you look so cool!
    thank you for visiitng our blog!!!
    xoxo




    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  22. boska bluza:)swietny blog, obserwuję i pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie wyglądasz w tej bluzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne mają lepiej w życiu prawda ?

    śliczna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia :)
    Fajnie, że założyłaś fanpage.

    OdpowiedzUsuń
  26. założyłabym funpage, ale nie chcę by moi znajomi mieli dostęp do mojego bloga..
    Powodzenia w uzyskiwaniu czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. polubiłam :)
    świetny outfit, jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Casting do filmy historycznego o Poznaniu.

    Strój świetny, widzę kolejne perełki z sh ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. oczywiście polubiłam :) jakby inaczej ;D
    a stylizacja jak zwykle genialna,nic dodać nic ująć :) creepersy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zdjęcia, śliczne kolory <3. jestem jakaś głupia (albo śpiąca) bo nie mogę znaleźć linku do fanpage :) dodam cię z mojego fanpagea haha :D
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. kurtka świetna, a łupy z SH - kocham <3 ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. łał rewelacja! :*

    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. superrrrrrrrrrrrr

    zapraszam do siebie
    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. no tak, mieszkam w Tomaszowie, myślałam, że wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  35. jestem tu 2 raz ale na pewno zostanę, uwielbiam cię po prostu xd :)

    OdpowiedzUsuń
  36. daj link do bloga Ady Cajdler

    OdpowiedzUsuń
  37. Mordo czemu masz moje ciuchy ? Czas najwyższy odesłać ;P

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcia i fajny outfit.
    taką sukienkę w sh upolować, gratuluje dobrego oka ;D

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. zapomniałam ci napisać, że masz świetny nagłówek! *w*
    bo zastanawiałam się, gdzie robisz efekt light leak :))

    OdpowiedzUsuń
  40. sukienka świetna! ogólnie śliczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz świetnie, jak praktycznie zawsze :) zazdroszczę takich second-handów w mieście, sama chciałabym mieć takie w swojej okolicy...

    OdpowiedzUsuń
  42. a ja słyszałam że można kupowac nawet converse po 7 zł a nawet po 2 zł gdzies koło bodzio ale nie wiem dokładnie gdzie to jest pomożesz jakos? :(

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)