wtorek, 2 października 2012

B.


Lekcje ciągnęły się dziś w nieskończoność, a najbardziej moja drzemka na religii, która wydawała  się trwać dwa dni, a w rzeczywistości było to zaledwie pół godziny. Przynajmniej się wyspałam. Jeszcze zaspana po ostatniej lekcji wyszłam z mamą na miasto. Ze smutkiem przyjrzałam się wystawie litów w butiku DeeZee i z nadzieją pomyślałam sobie, że jeszcze po nie wrócę.. kiedyś ..  Może czas wystawić jakieś rzeczy na allegro ?Ale pytanie brzmi : Czy ja mam aż tyle chęci  ?
Sama wracam do słuchania muzyki i zastanawiania się co mogę założyć jutro, a was  zostawiam z sesją zdjęciową z niedzieli, która była wykonana głównie z myślą o Bartku, ale i mi się trafiły jakieś zdjęcia :)









I mój kochany fotograf  :) 

ZAPRASZAM WSZYSTKICH RÓWNIEŻ DO POLUBIENIA MNIE NA FACEBOOK'u

Mam jeszcze do was małą prośbę. Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym przez Empik i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście kliknęli w link poniżej oraz LUBIĘ TO pod zdjęciem. Dla was to kilka sekund, a mnie przybliża o krok do wygranej :) Dziękuję ! https://apps.facebook.com/twarze-empik/zdjecie/164/
 xoxo,
 L I L L E


59 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :*
    W jakim programie je przerabiasz?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wchodziłam z 10 razy na Twojego bloga, tak się nie mogłam doczekać wpisu! uzależniam się haha:3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne są te foty, szczególnie 3, 4 i 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna zdjęcia! a kolegę bym z chęcią porwała! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kolega bloga obczaja. Jeszcze się okaże że mieszkacie blisko sb ;P

      Usuń
  5. Na tym zdj. na którym widać całego Bartka (siedzi na piasku) wygląda jakby lewitował ;P
    A odradzali jeść mi tych śliwek z zamrażalnika na noc...;/

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też się lekcję się ciągnęły w nieskończoność ;/
    ostatnie piękne !:D

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zdjecia ; ) mnie tam lekcje szybko minely ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. z kim masz religię ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. ON by mógł być modelem.
    Też sie nie jarałam MM, ale zaczelam czytac ksiazke o niej i jakos tak. mi sie spodobala./

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pierwszym zdjęciu ten chłopak wygląda ja Bieber *o* piękni z was ludzie, pozazdrościć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja piedole skończcie z tym,że on wygląda jak bieber bo to się robi nudne, bardzo nudne...

      Usuń
    2. jezy wygląda jak wygląda poza tym bieber jest przystojny, batek też. możecie mu skoczyć

      Usuń
  11. Jest DeeZee w tomaszowie ? Jak tak to gdzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w alejach na rogu...ludzie,gdzie wy żyjecie?

      Usuń
    2. naprzeciwko budki weterynaryjnej

      Usuń
  12. to twój przyjaciel? :))
    tak jakoś pasujecie do siebie *w* haha :))
    śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę sobie kupić takie lustrzane okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie :) o Bartku nie wspominając.. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. do jakiego SH najczęściej chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiadała na to pytanie w poprzednim poście, poszukaj:)

      Usuń
  16. zawsze jak patrze na twojego ukochanego to zawsze mysle, cholera, kogo on mi przypomina hah :D
    swietne zdjecia <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugie zdjęcie jest mistrzowskie! Jak to Ty je robiłaś, to jesteś niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie ładne zdjęcia *.* ;D
    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zonia dziekuje za poscik i czeka na kolejny! hahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia, uwielbiam drugie ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely post, unique style. You and your baby are looking great together!!!
    Best Regards.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie to mało powiedziane ,tu jest ślicznie!
    zapraszam też do mnie
    http://ankowe-po-godzinach.blogspot.com/2012/10/jesien-2012.html
    dopiero co startuje ,wpadnij :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, strasznie fajnie tu wyglądasz.
    Zwłaszcza na 7 zdjęciu.
    Creepersy <3
    Z
    meduzawanalogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)