środa, 31 października 2012

31/10/2012: Halloween



Od wczoraj piosenka z dzisiejszego posta należy do moich ulubionych. Też macie takie piosenki, które przywołują wam wszystkie wspomnienia ?  Ta zdecydowanie do nich należy. Dzisiaj jest środa, dzisiaj jest Halloween i od dzisiaj zaczyna się długi weekend. Czas na odpoczynek, czas na przemyślenie paru spraw i na spotkania ze znajomymi- tego zdecydowanie mi brakowało.  Dzisiaj wieczór z dziewczynami u Ady, a co dalej czas pokaże  :) 

       
Mimo tego, że  w Polsce nie obchodzi się tak hucznie święta Halloween jak w Ameryce to i tak życzę wszystkim udanej zabawy !
*
Jeśli chodzi o dzisiejszy strój to ponownie wykorzystałam mój nowy sweterek ale w nieco innym wydaniu. Jestem również szczęśliwa, że moja sukienka z balu znalazła również zastosowanie w normalne dni. Mi się zestaw bardzo podoba, a wy co myślicie? 








sukienka-Pull&Bear/sweterek-House/buty-sh



xoxo, 
L I L L E

76 komentarzy:

  1. Najgorszy Twój outfit :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsza Twoja składnia.

      Usuń
  2. Sweterek genialny :) ale od pasa w dół jakoś mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te rajstopy !!! ;D
    wszystkiego najlepszego z okazji Halloween.
    zapraszam do mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. oo proszę, to jest oryginalny zestaw, z pomysłem i odwagą dla noszących bo większość jest zbyt nudna żeby się tak ubrać. brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wreszcie odpoczne, ufff! ;) wolneee!

    OdpowiedzUsuń
  6. zmieniłabym buty, ale ogólnie jest okej :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajstopy super natomiast tak ogólnie za odważnie, tak troszkę mi nie pasuję ale każdemu podoba się co innego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może trochę za odważnie ale lubię takie zestawy :)

      Usuń
  8. Fajne zdjęcia. Suuper strój. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przykro mi, ale brzydko.

    OdpowiedzUsuń
  10. oryginalny i odważny outfit i nie obraź się, ale uważam że troszkę przesadziłaś:) i nie piszę tego złośliwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że nie piszesz złośliwie. Każdy ma możliwość napisania tu swojego zdania :) Dzięki za opinie !

      Usuń
  11. świetnie wyglądasz w tym zestawie;) bardzo fajnie wygląda połączenie luźnego sweterka i spódnicy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z jakmi dziewczynami ?

    OdpowiedzUsuń
  13. zaczęłaś za bardzo kombinować no:c

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wychodzisz na zdj ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. nie obchodzę tego święta, ale ja także życzę dobrej zabawy! :)
    świetny outfit, sposób na wykorzystanie sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  16. wiem, że znowu ale ją tak uwielbiam, że musiałam się z tym jeszcze raz podzielić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. miałas zrobić post o Trzcinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniec z Trzciną jak na razie.

      Usuń
    2. Nie miałam robić takiego postu :) Aczkolwiek dyrektor II Lo nie wyraził zgody na to, by uczniowie mojej szkoły w tym uczestniczyli ale zdecydowanie się nie poddamy i postaramy się wywalczyć tą możliwość :)

      Usuń
    3. 6.11 ma się odbyć rada w sprawie tego czy i LO może chodzić, czy nie, więc nie wszystko stracone.

      Usuń
    4. Trzcina jest II lo, nie I -,-

      Usuń
  18. Zmieniłabym chyba rajstopy, na jakieś gładkie, albo buty, bo trochę za dużo się dzieje i zniekształca Ci to sylwetkę niestety :( Ale połączenie swetra i tej sukienki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi się właśnie całe zestawienie bardzo podoba! rajstopy są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze powiem, że Twoje wszystkie outfity są naprawdę fajne, ale tu rzeczywiście przesadziłaś i radziłabym żebyś aż tak "odważnych" stylizacji nie proponowała, bo po prostu one do Ciebie nie pasują. Ale kombinuj dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz !:)
    udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw jest świetny! Boski, cudowny *__*
    Spódnica jest genialna. Bardzo mi się podoba :)
    Outfit jest naprawdę powalający, masz oko. Ale Ciebie wolę w kolorowej wersji :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Heh świetne dynie :D
    Ekstra stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń

  24. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie obchodzę tego święta, fajne dynie ;dd

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajebista jesteś, wiesz ? ^.^

    OdpowiedzUsuń
  27. miało być oryginalnie, ale nie wyszło. te buty nie pasują totalnie. i nie, nie tworzą super hiper oryginalnego stylu, jaki pewnie widziałaś w necie. po prostu nie pasują. Co innego szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia czarno-białe.

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna stylizacja ♥ lovciam asymetryczne^^

    OdpowiedzUsuń
  30. aa cudny sweter!:> ja halloween też spędzałam z koleżankami;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny sweterek ;d Ja bym tylko do tego założyła inne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia! jesteś bardzo fotogeniczna :3

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny strój :3

    a spódnica wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  34. Those stockings are HOT! <3 WOW

    Do check out my new post on MMM x H&M!
    ISSA TCHIEU

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna stylizacja :), masz bardzo fajny styl, świetnie pozujesz do zdjęć :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. K jak Klaudia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi też się podoba jak najbardziej jedyne co to jakoś nie podobają mi się rajstopy ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. ale Trzcina jest teartem IIlo, więc mysle ze uczniowie IIlo pownni w nim być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie rozumiem w czym problem ?:) Teatr Trzcina prowadzi nauczycielka, która uczy w obu tych szkołach po za tym uczniowie i II lo i I lo nie mają nic przeciwko temu abyśmy mieli wspólne zajęcia, wręcz przeciwnie, więc o co Ci się rozchodzi ?

      Usuń
    2. cytuję : Szkolny Teatr "Trzcina"
      Dyrektor II LO daje na to kasę, uczniowie to mogą dużo powiedzieć, fakt.
      Wydaje mi się, że skoro to teatr II LO to uczniowie tej szkoły powinni ją reprezentować poprzez udział w tych zajęciach.
      I LO nie ma szkolnego teatru ?

      Usuń
    3. Niech sobie I LO utworzy swój teatr.

      Usuń
  39. Ciekawy zostaw, fajnie , że "użyłaś" tu tej sukienki :) Przynajmniej się nie zmarnuje :P

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)