poniedziałek, 29 października 2012

29/10/2012: New in

Na zewnątrz jest coraz zimniej, a w mojej szkole  coraz cieplej. Mam dylemat jak się w końcu ubierać. To kolejny powód, dla którego warto nie lubić zimy. Chętnie bym wyleciała do jakiegoś ciepłego kraju i przeczekała ten zimowy okres. Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy to dał mi niezłego kopa w tyłek. Czy wszyscy się  dzisiaj na mnie uwzięli ? Dawno nie było tak źle.

W niedzielę mama kupiła mi nowy sweterek na chrzciny, które odbędą się już niedługo. Planowałam iść w czymś  innym, ale zdecydowanie  bym zmarzła. Lubię ciemne kolory, bo zazwyczaj idealnie pokazują mój nastrój.  








kurtka,lity-Ptak/spodnie-KappAhl/sweterek-House/okulary-H&M/czapka-nn





xoxo,
 L I L L E

71 komentarzy:

  1. Przepiękny sweterek! A kurtka wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłoby się wydawać, że to taki prosty zestaw, ale moim zdaniem wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to wygląda :)
    ja nie lubię zimy, brrr

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz .. widzę że odważyłaś się wyjść na śnieg hah ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Yhm, te butki są rewelacyjne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. co ma związane pytanie 'twoje hobby' do tagu o sekretach dotyczących bloga?

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle świetnie wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki mróz i sesja bez kurtki. HARDCOROWO ! Ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że sweterek MEGA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mooja Ty kochana:)
    Mam zawsze dylemat czy zakładać czapke do obcasów :p

    OdpowiedzUsuń
  11. okulary przeciwsłoneczne październikową zimą ? ciekawy pomysł :) a tak na poważnie to ślicznie się ubierasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny quift !
    Hej :) Moze zajrzysz? Zalozylam nowego bloga z inspirujacymi gadzetami i innymi pomyslami :) Zapraszam ! http://juliee-julieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mama ma dobry gust !
    świetny sweterek.
    prostujesz włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Okulary na śnieg heheh:) Buty odjazdowe:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mi się śmiesznie ogląda śnieg, podczas gdy u mnie za oknem dosyć ciepło ;) Pozdrowienia znad morza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna jest ta bluzka i lity ♥ Pamiętam, że u mnie w szkole to dopiero jakoś w grudniu chyba grzali, to była istna katorga ;o

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi sie ta kurtka, no *.*
    na pewno bd lepiej, trzymam kciuki <3
    śliczny ten sweterek, szczególnie tył *.*
    masz racje *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny sweterek <33
    Super notka pozdrowionka =)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek boski <3

    Byty też !

    OdpowiedzUsuń
  20. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jesteś ..I bardzo ładny zestaw zwłaszcza buciki i sweterek.. Ile dałaś za te buciki ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w szkole jest okropnie zimno i czasami siedzimy na lekcjach w rękawiczkach i kurtkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie wyglądasz:) lubię takie luźne zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. schowaj sie bo zmarzniesz! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. na 5 zdjęciu wyszłaś STRASZNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pierdol, przecież piąte zdjęcie jest zajebiste ! :)))))))

      Usuń
    2. też mi się średnio podoba :P

      Usuń
  26. u ciebie w szkole coraz cieplej - też tak chce ! my w zimie w kurtkach sie uczymy bo tak zimno ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. śnieg, zimno a ty okulary słoneczne? xd

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny look :)
    U mnie śnieg zszedł . Mam wielką ochotę wyjść w Litach ale czuję ,że się w nich zabije ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja :) Zresztą jak zawsze ;p Najlepsze są zdjęcia w okularach

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny zestaw, sweterek świetny, twoja mama musi mieć niezły gust ,ale dobrze znać twój ;) U mnie w szkole odwrotnie , prawie nie grzeją , masakra.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj tak , tak coraz zimniej . brr :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz :)
    Butyyy <3
    Ja też niestety nie chcę zimyy.;/
    Piąte zdjęcie świetne !!
    Pozdrawiam i zaprasza do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Kinia zwariowałaś:* w takie zimno w tak cienkiej kurtce! a kiedy kupowałaś sweterek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta kurtka nie jest cienka :) Kupiłam ją z myślą o zimie, ma doczepianą podszewkę. W niedziele kupowałam sweterek :)

      Usuń
  34. Zapraszam do mnie na konkurs - http://nolitees.blogspot.com/2012/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  35. ojej, piękny sweter! oddaj mi : )

    OdpowiedzUsuń
  36. kolorystyka jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty genialne!!
    Ogólnie świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. jak zrobilas ten napis w naglowku? :) świetny outfit, ta parka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny zestaw! ;3
    na mnie ostatnio też sie trochę ludzi uwzięło, ale pomaga standardowy tekst z 'Króla Lwa' - hakuna matata! Zwłaszcza gdy jest prześmiesznie wypowiadany z ust mojej siostry. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Buuty! <3

    Sweterek tez super ze względu na tył :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawa stylizacja, sweter bardzo fajny, a okulary nadają charakteru ;)



    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. BLUZKA z koronką- idealna
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  43. http://kwejk.pl/obrazek/1494682/just-do-it.html do you remember ? <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny zestaw - śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)