niedziela, 28 października 2012

28/10/2012: Koszmary

Chyba  naoglądałam się za dużo seriali o wampirach, bo koszmary śnią mi się już drugi dzień z rzędu.  Chciałabym być takim wampirem - one potrafią  wyłączyć swoje uczucia, a jedyne czego ja w tym momencie pragnę to właśnie wyłączenie uczuć. Zostaw, odejdź, cokolwiek, tylko nie rań. 
***
Wczoraj po godzinie dwunastej  obudziłyśmy się z N, która stwierdziła, że pójdzie się wykąpać. "Spoko, ja pośpię sobie dłużej"-pomyślałam, ale nie było mi dane, bo już minutę później Nina skakała po mnie i krzyczała coś o śniegu.  Odruchowo spojrzałam w okno i rzeczywiście zobaczyłam krajobraz pokryty puchem. Śnieg lubię dopóki nie muszę wychodzić z domu, ale nie było to dla mnie tak wielkim zaskoczeniem jak śnieg w maju dwa lata temu :) Od paru godzin jestem już w Tomaszowie i staram się wyjść z łóżka, ale jakoś ciężko mi to idzie. Dzisiaj zdjęcia, mam nadzieje, że nie zamarznę. Potrzebuję operatora blendy, jacyś chętni haha  ?





Zdjęcia zrobione gdy jeszcze wystarczała mi jedna para skarpetek,by nie zmarznąć. 
koszula,spodnie-Cubus/ sweterek,buty-ptak

Pics by B.

xoxo,
L I L L E


83 komentarze:

  1. Ja wgl nie lubię śniegu, grrr! może za dużo rozmyślasz przed snem, że masz takie koszmary?
    <3
    piękne zdjęcia jak zawsze *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja, sweterek jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne.!
    Ładny sweterek.:)
    +obserwuję.
    Zapraszam http://milena-vicca.blogspot.com/ .:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To serce na swetrze jest cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny strój, podoba mi się ten sweter :) ile już się przyjaźnisz z Bartkiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już tak dawno nie miałam koszmarów T,..,T Uczuć nie da się wyłączyć. A wampiry pomimo braku uczuć, coś często występują w romansidłach ... ;/ Przeklęta, homogenizowana, popkultura masowa!
    Kudłate serduszko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą stylizację;D
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piekny sweterek- cudowny:*
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam;*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Ozzy to mój nowy chłopak i nawet nie wiesz jak *___*

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że Ty i Bartek jesteście najlepszymi przyjaciółmi. Ile juz lat? Zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteśmy :) Znamy się od II kl. podstawówki, a przyjaźnimy chyba od pierwszej gimnazjum :)

      Usuń
    2. Dobrze jest mieć Przyjaciela płci męskiej :)

      Usuń
    3. Inaczej pewnie jest rozmowa z przyjacielem i przyjaciółką. Jestem taaak zazdrosna o tak świetny kontakt z chłopcami ;-)

      Usuń
  11. http://osada.pl/95333/370603/komentarze ---> fajne fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne włosy masz ♥
    outfit świetny, sweterek bardzo uroczy i oryginalny!
    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śnieg teraz mnie zaskoczył, ale to i tak mniej zaskakujące niż z maju :)
    jaki cuudny sweterek, jejkuu ! <3333

    OdpowiedzUsuń
  14. mega mmi się podoba twój strój i zdjęcia :)
    U mnie też masa śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nienawidzę śniegu...
    prześliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki uroczy sweterek!
    z seriali polecam The walking dead<3 mega:D

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też śnieg;)
    fajny strój i zdjęcia♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uśmiechnięta! wspaniale! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Stanowczo za ładna jesteś *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. przeuroczy ten sweterek <3
    a ostatnie zdjęcie... nie mogłam od niego oczu oderwać, proste a jednoczesnie jest w nim cos co rozczula.
    ps. mnie tez snieg zaskoczył *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny sweterek ;3
    a ten śnieg w maju, teraz w październiku - chyba już mnie nie zaskoczy nic :D

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne to fioletowe serduszko *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny sweterek :3
    Blog ogółem cudowny <33
    Zapraszam też do siebie.
    Obserwuję. =)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dodaj jeszcze dzisiaj jakiś post:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Za to ja naoglądałam się filmów paranormalnych :( Ładny sweterek i buty :**

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestaw świetny - niby na luzie, ale i elegancko :) Ja też lubię śnieg, ale jak przychodzi okres, kiedy on się topi (u mnie właśnie taki trwa) stwierdzam, ze nienawidzę zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ten sweter w połączeniu z koszulą- cudo! po prostu cudo!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw, sweter jest cudny ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. jestem rok młodsza/ 15
      N

      Usuń
  31. Śnieg jest straszny, całkowicie nie dla mnie haha :(

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny leniwy zestawik , serducho mnie urzekło , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Matko jaki śliczny zestaw .. *.*

    Ostatnie zdjęcie jest na prawdę słodkie ... ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. U nas na szczęście nie padał śnieg. Masz ładny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie rozumiem fenomenu bluzek z tymi serduszkami...

    OdpowiedzUsuń
  37. ostatnie zdjęcie jest boskie :d
    u mnie nie ma śniegu :<

    OdpowiedzUsuń
  38. też chciałabym być wampirem.
    Ja natomiast kocham śnieg ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie wyglądasz:) ja dlatego nie oglądam horrorów bo potem mam koszmary:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia ;D
    A bycie wampirem ... To nic złego xD

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja!

    ha chyba każdy z nas ma, miał lub mieć w życiu będzie taki moment w którym wolał by nie czuć nic, niestety ze wszystkim musimy żyć dalej i nic tego nie zmieni...

    a u mnie dalej śnieg za oknem, ja wolałam ten majowy przynajmniej nie było tak zimno :/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny zestaw i ostatnie zdjęcie urocze! ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudownie wyglądasz :)
    Bardzo fajnie wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lovely! :) Love the colour of the photos.

    Energiq

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale outfit;
    Zazdroszcze ci figury :P

    OdpowiedzUsuń
  46. I like this post so much: these pictures are wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win 100€ discount coupon on Mia Gioia

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny sweterek!

    Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i dziękuję za miły komentarz ;) Zapraszam ponownie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Powtórzę po innych, no ale ten sweterek jest świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Zima nas równo zaskoczyła :)

    Sweterek świetny .

    OdpowiedzUsuń
  50. Gdzie w Tomaszowie jest sklep DeeZee? Kilkakrotnie się u Ciebie powtórzył, a nie znalazłam żadnych informacji ;))

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo :D
    www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. boski sweterek !
    Można go może kupić w internecie ?:*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)