piątek, 26 października 2012

26/10/2012: Klubmariza.pl

Zawrotne tempo w dniu dzisiejszym mnie przerasta. Biegiem rano na autobus, szkoła, biegiem do domu, sprzątanie, pakowanie no i niestety mimo wszystko nie zdążyłam na wcześniejszy autobus do Wielunia, jedyne co mi pozostaje to czekać dwie godziny na następny. Cieszę się, że jadę, lubię tam jeździć, lubię spędzać czas z tymi ludźmi :) Może to głupie ale uważam, że tam jest zupełnie inaczej niż u mnie w mieście, lepiej..

Prosiliście mnie już nie raz żebym pokazała kosmetyki jakie używam, a akurat wczoraj przyszła mi paczka od firmy www.klubmariza.pl . W paczce  znajdował się: Fluid matujący, puder matujący, ryżowy puder transparenty  i sól morska do kąpieli. Już dzisiaj zdążyłam przetestować fluid i puder ryżowy i uważam, że są genialne !Nie dość, że idealnie kosmetyki dopasowały się do mojej cery to są jeszcze tanie i pięknie pachną, dlatego wszystkim polecam tą firmę !:) 
Potraktujcie ten post jak początek postów o kosmetykach, które od czasu do czasu się tu pojawią :)



xoxo,
L I L L E

39 komentarzy:

  1. Ciekawe rzeczy :D
    To nie dziwne ,że tam lepiej się czujesz , to coś nowego ,więc i ciekawszego ^^
    Udanego wyjazdu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta sól do kąpieli. Tylko nie miałabym jak jej użyć, bo niestety nie mam wanny.

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe:*
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    POZDRAWIAM;*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie wypróbować ;) Udanej wyprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam jeszcze o tej firmie :)
    Udanego wyjazdu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te kosmetyki!
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie próbowałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale może kiedyś mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o to muszę wypróbować, jak polecasz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki, popatzę w necie, co oferują:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kosmetyki, ciekawe jak będą się sprawować dalej :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe kosmetyki, może kiedyś spróbuje jak będe miała okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jakie świetne kosmetyki <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jej to serio długo *___*
    oj tam, dobra malinka nie jest zła :))

    OdpowiedzUsuń
  14. glupio brzmi ale kocham podkład :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie uzywalam kosmetyków tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie słyszałam o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię posty o kosmetykach więc będę zapewne wierną czytelniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. każdy ma jakieś swoje ulubione miejsce

    OdpowiedzUsuń
  19. podobają Ci się buty Emu? ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. W Wieluniu też śnieg? Xd

    OdpowiedzUsuń
  21. jak dodajesz ten pasek z piosenką , że jest taki mały ?
    Zapraszam do siebie , miło będzie jak skomentujesz . Obserwujemy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie zamawiałaś kosmetyki ? :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)