niedziela, 21 października 2012

21/10/2012: Panterka

Lubię takie dni. Słodkie lenistwo i błogi spokój to jedyne czego mi trzeba do szczęścia ostatnio :) Byłam z Klaudią i Bartkiem na zdjęciach. Głównym założeniem były zdjęcia, na których jestem razem z Klaudią, bo od dłuższego czasu nasze jedyne wspólne zdjęcia to te z imprez haha. Dzisiaj zdecydowanie to nadrobiłyśmy, ale nim je wam pokażę to jeszcze w kolejce stoją zdjęcia dzisiejszego stroju :  







koszula-Mohito/spodnie-Stradivarius/lity-ptak/biżuteria-House



xoxo, 
L I L L E

82 komentarze:

  1. Pięknie, pięknie, pięknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. troche przesadziłas z bizuterią moglas sie zdecydowac na jedna branzoletke a nie od razu na dwie.. jedna z gorszych stylizacji nie podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekreślasz stylizację tylko dlatego, że Kinga założyła 2 bransoletki anie jedną? :D Haha

      Usuń
    2. przecież jest świetnie, nie znasz się !

      Usuń
    3. Zanim kogoś obrazisz, pomyśl trochę. ;) Nikt tutaj na Ciebie nie jedzie, więc przepraszam bardzo, ale nie życzę sobie wyzwisk na mój temat.

      Usuń
    4. wieśniary- słowo idealnie opisujące Ciebie, bo nie wyobrażam sobie żeby jakaś normalna i kulturalna osoba mogła coś takiego napisać :) Pogratulować.

      Usuń
  3. wydaje mi się ze wiem gdzie robiłaś zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie- sama bym takie chciała:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze ! Jak ty to robisz ,że na każdym zdjęciu wyglądasz fenomenalnie :)
    Boski zestaw :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. w jaki sposób układasz grzywkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna bluzka, ale buty i tak najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana koszula jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Great look, lvoe the blouse and the shoes !!

    Kiss
    ✿✿ http://melle-lunettes.blogspot.fr/ ✿✿

    OdpowiedzUsuń
  10. zakładasz buty na obcasie często do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna bluzeczka :) no i oczywiście, fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie chyba najlepsze :) A zestaw bardzo, ale to bardzo udany.
    A Twoja grzywka jest tak specjalnie 'wycieniowana'? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokaż kiedyś jak układasz grzywkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Myjesz codziennie włosy? Jak tak to rano czy wieczorem? Masz takis puszyste i lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie codziennie, zdarza mi się co 2 dni. Wieczorem :)

      Usuń
  15. ta koszula jest super, panterka to mój ukochany motyw chyba od zawsze i cieszę się, że co jakiś czas powraca :) cała stylizacja mi się bardzo podoba, wyglądasz super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a pretty blouse!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz - bardzo podoba mi się to połączenie. Buciki <3

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna bluzka i lity! <3
    Uwielbiam tą piosenkę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniała koszula- marze o takiej
    ♥ ♥ ♥ ♥
    całusy:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna koszula!!!
    Pozdrawiam,
    Sugar Rhyme.
    Znajdź mnie na : sugarhyme.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudo bransoletka *.* i buty. Ja też kocham poleniuchować ^^ kto by tego nie lubił.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepadam za panterką, ale spodnie masz fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. za ile kupiłaś spodnie ?

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny outfit, chyba się powtarzam hahaa. świetne bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju, masz świetnego bloga. Do tego cudowny styl, inspirujesz, naprawdę. Zakochałam się w tych butach *o*
    Obserwuję, odwdzięczysz się, jeśli Ci się u mnie spodoba? :D
    Rany, ile ty masz współprac :o

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne lity. :)
    Też teraz słucham Green Day.

    OdpowiedzUsuń
  28. Lity są świetne, bluzka jest świetna, wszystko jest genialne. ;__;



    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  29. nie uważasz, że takie buty to lekkie przegięcia jak na szkolny, codzienny outfit ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny outfit! :) Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam leniuchować, tylko że nie mam czasu, haha
    świetny outfit !

    OdpowiedzUsuń
  32. Zestaw utrzymany w bardzo dobrym stylu

    OdpowiedzUsuń
  33. http://allegro.pl/kurtka-moro-rozmiar-uniwersalny-militarna-i2723601558.html znasz może kogoś kto by chciał kupić?:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka bluzka *__* Na ostatnim zdjęciu jaki ZACIESZ :*

    OdpowiedzUsuń
  35. taki jesienny, świetny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  36. love your header and great look
    xx the cookies
    share the feeling
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    visit <3

    have a great start into the week!

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialna pantera ! Świetnie w niej wyglądasz .

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio bardzo lubię te jesienne klimaty na zdjęciach :) ładnie !!

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładnie wyglądasz! świetne buty i ogólnie cały set :) podoba mi się :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)