sobota, 20 października 2012

20/11/2012: Something else

*Napisane wczoraj*
Czasem jest tak, że nie mamy pojęcia o uczuciach, jakie kumulują się w nas samych. Czasem jest tak, że myślimy o tym, jacy jesteśmy szczęśliwi, a czasem jest tak, że to wszystko pękna nagle jak bańka mydlana. Uczucia wybuchają, a to wyimaginowane szczęście rozpływa się w powietrzu. Wtedy nadchodzi moment ,kiedy zdajemy sobie sprawę, że czegoś nam brakuje w tym cholernym życiu. Idziemy prosto,skręcamy w prawo, potem znowu w prawo, a potem dla odmiany w lewo-szukamy tego ,czego nam brakuje nie wiedząc tak na prawdę co to jest.  Jeden wielki chaos jeden wielki popieprzony labirynt, który staramy się przejść. Czasem jednak zdarza się tak, że na swojej drodze spotykamy kogoś, kto również poszukuje sensu swojej egzystencji i wtedy ta wędrówka nie jest już taka ciężka, a my nie jesteśmy już tacy samotni. Na koniec okazuje się, że jedyne czego potrzebowaliśmy to ta właśnie osoba. Pokrętne korytarze,ścieżki i mury znikają... jesteśmy gotowi, by razem stawić czoła tej ogromnej przestrzeni...

Bartek/Piotrków Tryb 16.47/my room/my best friends


breakfast


Dzisiejsze zakupy : Spodnie-Stradivarius/ biżuteria- House

N

Bartek- photography by K.Wilczyńska

Party










Moja mama robi porządek. 


Jak wam mija weekend? 

xoxo,
L I L L E

94 komentarze:

  1. zgadzam się z tym

    ale jesteś podobna do swojej mamy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. łoł ale dużo zdjęć : )
    ładne . : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi weekend mija szybko. Śliczne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co dziś robiłaś?;:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobisz ten post w końcu o szafie swojej albo kosmetykach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobię, ale najpierw szafę muszę posprzątać !:D

      Usuń
    2. czyli ja muszę posprzątać:D

      Usuń
  6. świetne zdjęcia jak zwykle :3
    jak się spotka osobę z podobnym problemem, porozmawia się o tym to od razu robi się lepiej człowiekowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie. Uwielbiam gdy dodajesz tak dużo zdjęć, prawdziwe słowa, niesamowite <3

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. o matulu :D myślałam, że to Ty a nie Twoja mama :D identyko :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu nigdy nic nie wspominasz o swoim tacie ?

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się ze wszystkim co napisałaś! :)
    te zdj w topie zrobiłaś tylko po to, aby kazdy zobaczył, że jesteś szczupła? albo to w kostiumie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też na to zwróciłem uwagę i nie powiem bo mi też się to nie spodobało...

      Usuń
    2. tak a zdjęcia moich ubrań wstawiam żeby pokazać jaka to ja jestem bogata, gratulacje zagadka rozwiązana :)

      Usuń
    3. ŻAL BETON w ogóle! Jakoś dziwne jest to,że z ostatniej sesji masz zdj i musiałaś położyć zdj w bikini i pokazać jaka to nie jesteś chuda, nie masz figury co się nam chłopakom nie podoba.
      Wiemy,że ubrania kupujesz w ciuchach i nie pokazujesz tym,że jesteś bogata! :)
      pozdro!
      T.

      Usuń
    4. Zdjęcia , które są wywołane to nie tylko te z ostatniej sesji, nawet nie patrzyłam jakie są tam rozrzucone i zrobiłam po prostu zdjęcie. Nie ma to jak czepiać się o najmniejsze szczegóły :) Tak już wszyscy mi uświadomili, że nie mam figury i nie mam potrzeby słuchania tego więcej:) Ja osobiście nie mam problemu z tym jaką mam figurę i jeśli będę chciała to będę wstawiała tu takie zdjęcia :)

      Usuń
    5. hehehe to ciekawe jaka figura się podoba chłopakom, jeszcze chudszy patyk? moim zdaniem masz Kinga b.dobrą figurę płaski brzuch i trochę tyłka, czyli coś odpowiedniego, a tak swoją drogą to jak Ci się udało osiągnąć taki płaski brzuch?:)
      xxx

      Usuń
    6. dziękuję za stanie po mojej stronie :) Lata ćwiczeń w Cantinero i osobistego treningu-brzuszków np. :)

      Usuń
    7. no ale tak serio to po co dodajesz takie zdj gdzie widać ci brzuch... pochwalić się chcesz? ; /

      Usuń
    8. jeżeli już nazywacie to 'chwaleniem się' to ma dziewczyna czym to niech się chwali :):)
      Super post, jesteś naprawdę cudowną inspiracją. pozdrawiam:)
      Daria.

      Usuń
    9. dodaje co chce proste, nie chcesz - nie oglądaj :)

      Usuń
    10. zazdrość- choroba maniakalno-depresyjna XXIw.

      Usuń
    11. skoro ciężko pracowała ćwicząc w cantinero i robiąc brzuszki to chyba może się tym pochwalić. samozaparcie do ćwiczeń i tego typu rzeczy. takie zdjęcia nie zasługują na hejty lecz dają motywację do ćwiczeń i pracy nad sobą.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. umiem pierwsze 4 sekundy Metallica nothing else matters :P Chciałabym się kiedyś nauczyć

      Usuń
    2. hehe :D no tak każdy chyba od tego zaczyna ;P

      Usuń
  12. gdzie kupiłaś tą niebieską sukieneczkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sobota była miała, niedziela się okaże.
    Dużo racji w tym co piszesz. Jednak nie wszyscy mieli/mają szczęście spotkać osobę, z która mogą dzielić swoje problemy.

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie Ada chodzi do szkoły? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. co to za dzidziuś? ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę, że też uwielbiasz pamiętniki wampirów? <3
    jeny, przy tych obu odcinkach z nowego sezonu 4, w obu płakałam... uwielbiam ten serial

    OdpowiedzUsuń
  17. mi weekend mija do dupy. miałam iść na imprezę, a jednak zostałam w domu i teraz tego żałuję. a to co napisałaś bardzo dobrze mnie opisuje. czegoś mi brakuję w życiu i to nie jest chłopak tylko właśnie taka osoba o jakiej napisałaś. 'Jeden wielki haos jeden wielki popieprzony labirynt' te słowa idealnie opisują to co dzieję się w moim życiu. sorry, że się tak rozpisałam, ale potrzebowała tego, wygadać się komuś obcemu.
    ps. Twoja mama wygląda jak Twoja siostra :*

    OdpowiedzUsuń
  18. oo tak masz rację, czasem się zastanawiam czy moje szczęście nie pęknie, a może tym razem w końcu uda mi się być szczęśliwą :)
    uwielbiam Twoje i Bartka zdjęcia :)
    jesteś mega podobna do mamy :)
    p.s. piękna figura <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko spoko, tylko popraw skarbie błędy w tekście ;):* Zdjecie Bartka jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog. Aleś ty chuda..
    Obserwujemy? :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, a ty jesteś taka śliczna, że to powinno być nielegalne! ^^
    Lubię Twoją fryzurkę! ;)
    BOŻE JAKA FIGURA <3.

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcie mamy wymiata :D zapraszam na nową stylizacje u mnie,
    BYŁAŚ KIEDYŚ W wolborzu?

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdj:) fajne naklejki na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakaś Ty chuda! :D Świetne zdjęcia. ;)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chaos, humanistyczna, chaos- tak się pisze to skomplikowane słowo.

    OdpowiedzUsuń
  26. figurę masz świetną i pewnie nie jedna dziewczyna Ci jej zazdrości, w tym ja ;) hahaha :D słooodki braciszek! Bartek tańczy coś, albo ćwiczy? Stwierdzam to po zdjęciu , na którym jest ' wygięty ':D

    OdpowiedzUsuń
  27. O jaaaaaaaaaaa, ale masz świetną figurę! Cudne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oo jaka jestes podobna do mamy :D !

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie czytało się notkę :) Zdjęcia są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś bardzo podobna do swojej mamy :) zazdroszczę ci figury ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. mała niedzielna refleksja.
    Twój blog - Twoja przestrzeń. Nie tłumacz się dlaczego dodałaś takie a nie inne zdjęcia.
    To tak jakbyś się tłumaczyła dlaczego farbujesz włosy na blond, a nie rudy.
    Blogowanie to ekshibicjonizm, nawet jak w życiu prywatnym jesteśmy nieśmiali, to blog pozwala nam odkryć to na co normalnie nie mielibyśmy odwagi.
    Figurę masz świetną, więc nie dziwię się, że nam się chwalisz. Założę się, że dreszcz ekscytacji "jak skomentuję?" był. I dobrze!!!
    Blog jest dla Ciebie, a nie dla koleżanek ze szkoły, które nie mają odwagi się podpisać.

    ps. jak dla mnie to dodawaj więcej takich zdjęć.
    pss. chyba rozumiem Twoją przyjaźń z Bartkiem ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  32. zdjęcie Bartka - mega :o

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia;) szczególnie podoba mi się to pierwsze,masz świetną figurę;)lubię posty z takimi rozmyślaniami;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jak wyćwiczyłaś taki brzuszek? *.*
    mam wielką anemie :c
    a co u cb sie dzieje? <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Musisz robić takie posty częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  36. fotki są super. niektóre bym nawet powiedziała, że są zajebiste.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zwykle genialne zdjęcia :) więc nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszczę Ci, jesteś mega chuda *.* Ach <3 zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jejuu nie moge sie na Ciebie napatrzeć ! Jesteś prześliczna, i swietne zdjecia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie będę za bardzo ogrinalna, ale to pierwsze zdjęcie jest NIEZIEMSKIE :O

    OdpowiedzUsuń
  41. ale fajny spam różnych zdjęć !:D
    świetny pomysł na post :) nie powiem

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna jesteś . Wogóle świetny blog - obserwuję , tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam takie zdjęcia : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka STRADIVARIUS ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  44. zjadłabym takie naleśniki *-*

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaaki śliczny porządeczek w pokoju. 1 zdjęcie magic. O kim ten tekst? + ileee ty masz komentarzy! :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha teraz będzie siedziała i na wszystkie odpisywała xd

      Usuń
  46. Ciekawe zdjęcia :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com
    KONKURS u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię takie posty, duuużo zdjęć :3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)