piątek, 19 października 2012

18/10/2012: czasnabuty.pl

W końcu doczekałam się końca tego tragicznego tygodnia. Mam nadzieję, że następny będzie lepszy. Wczoraj lekiem na całe zło były zajęcia teatralne, które jak się okazało przypadły mi do gustu bardziej niż sobie to wyobrażałam. 

Jeśli chodzi o strój z dzisiejszego posta to dwa dni temu przyszły mi cudowne botki ze sklepu internetowego czasnabuty.pl. Piękny kolor, dobre wykończenie i przede wszystkim ta wygoda ! W butach tych zakochałam się od razu jak je tylko zobaczyłam, dlatego też jestem tym bardziej szczęśliwa, że są dokładnie takie jak sobie wyobrażałam. Do tego dobrałam klasyczne czarne rurki i uwaga sweterek ale założony tył na przód- pomysł ten zaczerpnęłam z jednego z zagranicznych blogów i niesamowicie mi się spodobał.  Możemy więc wykorzystać jedną rzecz na dwa sposoby. Co o tym myślicie ?











sweterek-chińczyk/spodnie-KappAhl/botki- czasnabuty.pl




Biorę udział w konkursie na stylizację, organizowanym przez jeden ze sklepów internetowych i mam do was OGROMNĄ PROŚBĘ. Byłabym strasznie wdzięczna gdybyście kliknęli ZAGŁOSUJ pod moim zdjęciem TUTAJ ! to wiele dla mnie znaczy, a wam zajmie to raptem chwilkę. Za wszystkie głosy bardzo dziękuję :)

 xoxo,
 L I L L E

76 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie bluzki z odkrytymi plecami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz moje buty! ;d Znaczy mam takie same, ale z małego sklepiku u mnie w mieście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tańczyłaś wieczorem pod starostwem wczoraj? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki :)
    kurde, dwie panny jakieś wczoraj na parkingu pod starostwem wywijały, jedna blondynka, a druga brunetka, więc od razu pomyślałam o Tobie i Twojej przyjaciółce Klaudii chyba :P no nic, słaby mój wzrok na stare lata :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post, dear.

    Love this look!!!

    Feel free to follow me via gfc and I will be happy to follow u back :)

    Happy Weekend,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tym sweterkiem ,a koturny są boskie po prostu ! <3 ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny sweterek, bardzo podoba mi się jego kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek fajny, buty też ale trochę mi te spodnie tu nie pasują .
    Może z jakimiś innymi by się lepiej wszystko łączyło .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie inne? looool czarne zawsze pasują. Myślę, że w innych wyglądało by to tandetnie. A tak pozatym to super. Sweterek śliczny!

      Usuń
  9. Jeeeezu, jakbym miała taką figurę jak ty ;o No, ale ni każdemu dane :< No i chyba nie muszę pisać, że outfit jak zwykle super, choć taki dość nie rzucający się w oczy ; ) Z wielką przyjemnością obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz ;o ;*
    Botki świetne, moja pani od historii ma podobne tylko czerwone ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie Ci w tym sweterku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jej, świetne buciki i jaki kolorek fajny;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne buty ;3
    fajnie wygląda ten sweterek inaczej założony

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz super figure. I buty- mega :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł z tym sweterkiem ;) Furorę zrobiłaś w szkole ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba wybróbuję ten pomysł na sweter bo mam właśnie taki z dużym dekoltem i dlatego go nie noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz :)
    3 para butów na jesień? lity, czarne z Zary i jeszcze te? chciałabym, żeby mnie też było tak stać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie!

      Usuń
    2. z zary to są buty jej mamay i co cię to obchodz ile kto mam kasy , jak ją stać to kupuje ;)

      Usuń
    3. Z Zary to buty mojej mamy, za lity zapłaciłam sama :)

      Usuń
  18. buty są śliczne, a pomysł ze sweterkiem b ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł z tym sweterkiem, pewnie go wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. moja koleżanka ma taki sweterek, pomysłowo go założyłaś :D też fajnie wygląda

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty rzeczywiście śliczne i ten kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł ze sweterkiem po prostu genialny ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ha ha ha od dzisiaj też będę nosiła tak sweterek :>

    OdpowiedzUsuń
  24. kto wygrał u was na przewodniczącego ? :>>>

    OdpowiedzUsuń
  25. ile zarabiasz na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile masz wzrostu?;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka ty jesteś chuda :o pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś taka zgrabna , wszystko na tobie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak, Paryż jest piękny, nie mogłabym się nie zgodzić z Tobą.

    PS
    Pewnie powtórzę moje przedmówczynie, ale jesteś baardzo zgrabna i świetnie wyglądasz w tak dopasowanych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty rzeczywiście genialnie, wcale się nie dziwię, ze się w nich zakochałaś ;) A pomysł ze sweterkiem założonym tył na przód, wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog :)
    Na prawdę uwielbiam go : D a ty jestes śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. genialny tył w tej bluzce :)
    takie same botki są w ccc ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. buciki za wspolprace ? ;] swietne sa

    zaprsaszam do siebie,organizuje konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny sweterek ;3
    Zapraszam do mnie, nowa notka;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaką masz pupcie zgrabną. :D Mmmm! A buty fajowe!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja ;)
    Zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna stylizacja, podoba mi się spójność kolorów butów i elementów bluzki. chetnie odwiedzę ten sklep, widac że buty są solidnie wykonane. piękny fason!

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawy pomysł z tym kardiganem (:

    OdpowiedzUsuń
  39. Gooosh, you're so beautiful! Love your blog <3 I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://laborsadimarypoppins.blogspot.it/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  40. mam taki sam sweterek ale z czerwonymi kwiatuchami ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny pomysł z tym sweterkiem, no i śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)