środa, 17 października 2012

17/10/2012: Bad week


Nie wiem czy to jesienna chandra czy nadmiar obowiązków, ale czuję się coraz bardziej przytłoczona. W dodatku  pogoda nie pobudza wyobraźni do tworzenia coraz to nowszych stylizacji-wręcz przeciwnie zwraca nas w kierunku ciepłych dresów, łóżka i gorącej herbaty. Co na to poradzić ? Macie jakieś propozycje?

Z wyżej wymienionych powodów wstawiam zdjęcia outfitu, który miał po prostu za zadanie pokazanie moich kolejnych zdobyczy z sh. Z góry was przepraszam za jakość, ale  zdjęcia te robione były już pod wieczór i rozjaśniane są w programie. No ale co poradzić, gdy się wraca późno ze szkoły i czas na zdjęcia jest dopiero wieczorem..





kurtka-SH 
Kardigan(zara)-Sh
spodenki-nn
buty-Step
czapka-nn

I mój kochany fotograf :)



Biorę udział w konkursie na stylizację, organizowanym przez jeden ze sklepów internetowych i mam do was OGROMNĄ PROŚBĘ. Byłabym strasznie wdzięczna gdybyście kliknęli ZAGŁOSUJ pod moim zdjęciem TUTAJ ! to wiele dla mnie znaczy, a wam zajmie to raptem chwilkę. Za wszystkie głosy bardzo dziękuję  :) 

xoxo,
L I L L E


71 komentarzy:

  1. Oj a będzie jeszcze gorzej, bo prawdziwa jesień jeszcze nie nastała... będzie jeszcze zimniej, jeszcze ciemniej...

    ostatnie zdjęcie najlepsze!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie jak zawsze ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit :)
    ja też czuję się bardzo przegnębiona i przytłoczona, ale musimy rać radę :D
    będzie dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  4. A widzę nie tylko mi spodobały się te buty ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że lubisz połączenie czarne rajstopy + spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Cię we wszelkich czapkach na głowie. :D Buty! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz naprawdę dobrze :)

    PS
    Fajne nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie,dobry outfit

    mam te same buty,kupiłam dziś
    i podobny sweter

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądają Twoje zdjęcia widzę, że zawsze masz fajne miejsce na sesje, jakie proponujesz ;> :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobną czapkę :D
    kim tak wgl jest dla CB ten chłopak ? :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. ile zarabiasz z prowadzenia bloga?

    OdpowiedzUsuń
  12. No i znowu ładne rzeczy z lumpa :) Szczęściara. Śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteście razem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnie zdjęcie - cudoowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. mam pytanko ile masz par vansów i gdzie je kupowałąź ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedną parę- sh, drugie są brata w sklepie Vansa w łodzi

      Usuń
  16. od kiedy chodzisz z Bartkiem ?
    i czy on mieszka koło gim nr 2?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyyyyy nie chodzę z Bartkiem, mieszka niedaleko

      Usuń
  17. Ostatnie zdjęcie jest super XD A z zestawu podobają mi się spodenki :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Na prawdę ciekawy i oryginalny outfit ;)
    Jakim aparatem robisz sobie zdjęcia lub są Ci robione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panasonic DMC-FZ28 lub Canon EOS E400 czy coś takiego :)

      Usuń
  19. Hej Kinga mogłabyś mi powiedzieć gdzie w Tm są fajne secondhandy i w które dni są dostawy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, dużo ich :) na formspringu jest pełno wymienionych :)

      Usuń
  20. Czy Ty i Bartek?....Czy Wy przypadkiem nie jesteście parą?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne :) wpadłam tu przypadkiem, ale chyba zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zwykle taką pogodę wykorzystuje na nadrobienie zaległości w czytaniu komentarzy i odpisywaniu na nie, przeglądaniu inspiracji, jesień i zima w moim przypadku są porami roku pełnymi owocnej pracy. Powoli więc zaczynam się rozkręcać przy kubku gorącej herbatki karmelowej;) Polecam - pomysły na nowe posty same się pojawię;) Pozdrawiam;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne, bardzo mi sie podoba takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kurtka cudna !:D
    miałam sobie te buty w stepie kupić;d

    OdpowiedzUsuń
  25. no no masz fajnego fotografa :D
    świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasem znajduje się na twoim blogu i zawsze twoje stylizacje etc. mnie pozytywnie zaskakują.

    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ostatnie zdjęcie jest cudne :)
    masz kochana rewelacyjne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  28. 5 zdjęcie zniszczyło to, że pokazałaś nogi.. Wybacz, no ale nie są za piękne.

    Mimo to fajny blog. ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. ładne ; )
    podoba mi się :D
    + Obserwuję zapraszam do mnie : ) jeśli Ci się spodoba zaobserwuj : )

    OdpowiedzUsuń
  30. beautiful as always, love your style ;)

    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnie zdjęcie jest świetne, tak samo jak sweterek z zary.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna kurtka :))
    już się wzięłam, spokojnie :))

    OdpowiedzUsuń
  33. gdzie znalazłaś kurtkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  34. mysle, ze te pytania odnośnie "was" stąd, ze po prostu duzo zdjec z nim dodajesz, duzo o nim piszesz :) kiedys widzialam tez zdjecie na fb gdzie trzymacie sie za reke i w opisie serduszko, chyba z balu nawet. w sumie nie ma sie co dziwic, pasujecie też do siebie :) a ile sie juz przyjaznicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dłuuugo i to się raczej nie zmieni w żadną stronę :)

      Usuń
    2. szczerze to nie rozumiem tego, ale podziwiam!
      wg mnie trudno się nie zakochać w kimś, kogo się zna na wylot. Tym bardziej jeszcze, że Bartek jest przystojny, wg ciebie chyba też.

      Usuń
    3. Według mnie właśnie trudniej jest się zakochać w kimś kogo zna się na wylot, ale to moje zdanie :)

      Usuń
  35. czapka świetna! Ogólnie uwielbiam twoj styl!
    Mhmm, ładny chłopaak:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Sliczne buty :) http://convicted-on-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ostatnie zdjcie najlepsze ♡ no i masz sliczne butki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniała kurtka:*:*

    pozdrawiam:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam twoje outfity. jesteś świetna <3 no i wasza para <3 jesteście wspaniali!! :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurtka w kratkę jest przegenialna :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)