wtorek, 16 października 2012

16/10/2012 : Sprawy organizacyjne i wyniki konkursu !

Trzysta tysięcy osiemset sześć  wyświetleń bloga, prawie  dwa tysiące wyświetleń dziennie, czterystu czterdziestu czterech obserwatorów, trzystu lubiących moją stronę na facebook'u, mnóstwo miłych komentarzy, trzysta osiemnaście napisanych postów i ogrom stałych czytelników - za to wszystko wam strasznie DZIĘKUJĘ. To zdecydowanie daje mi motywacje i że tak napiszę kopa w dupę do pisania tutaj. Wiele dla mnie znaczy ten blog i wy ! Długo zbierałam się, aby napisać ten post, ale w końcu  mi się udało :) Mam nadzieję, że Was będzie tu przybywać, a ja będę miała jeszcze większe chęci do pisania tutaj.


Tak jak wiecie parę dni temu zorganizowałam na blogu Giveaway z firmą  Indressme, w którym do wygrania było aż $40. Rozdanie to trwało do wczoraj do godziny 00:00.
Dzisiaj generator wylosował jedną osobę, która wygrała tą nagrodę. Sami zobaczcie:


A zwycięzca to : 

Monika D.

brilliant_world@poczta.onet.pl

GRATULACJE !

(ja albo firma skontaktujemy się z tobą na maila już niebawem !)


A teraz z innej beczki: Biorę udział w konkursie na stylizację, organizowanym przez jeden ze sklepów internetowych i mam do was OGROMNĄ PROŚBĘ. Byłabym strasznie wdzięczna gdybyście kliknęli ZAGŁOSUJ pod moim zdjęciem TUTAJ ! to wiele dla mnie znaczy, a wam zajmie to raptem chwilkę. Za wszystkie głosy bardzo dziękuję  :) 

xoxo,
L I L L E


37 komentarzy:

  1. zagłosowałam :)
    kurczę, znowu nic nie wygrałam :D ale gratuluję zwyciężyni

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego losowanie było spośród 54 zgłoszeń, skoro były tylko 53 ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były 54, jedno jednak nie wypełniło warunków do końca co zobaczyłam dopiero po losowaniu :)

      Usuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni ;)
    Śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja zaglądam tu codzinnie z wielką przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Gratuluję! Ale nie dziwię się tym wszystkim obserwatorom, bo przeglądając tylko pierwszą stronę... sama obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję sukcesów bloggerskich, bo można to tak nazwać :)
    A zdjęcie standardowo fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow gratuluje osiagniec ;DDD i oby tak dalej !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszamy na nowego bloga www.forebsy23.blogspot.com realizującego tematykę typowo młodzieżową i lifestyle'ową. Każda dziewczyna znajdzie coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję sukcesu. :)
    Masz genialne buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie tylko na zdjęciu. Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyni, farciara:))

    OdpowiedzUsuń
  12. och dziękuję ;*
    śliczne zdjęcie;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Have a great Wednesday!
    Kisses!!!


    http://www.facebook.com/couturetrend1

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje !!
    to zdjęcie jest zabójczo piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. great picture and I love the header!
    http://please-freeze-time.blogspot.de/
    xx Jules

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurde,pierwszy raz wygrałam w jakimś rozdaniu ;) Całkowicie mnie to zaskoczyło. Dzięki za gratulacje wszystkim ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. super fotka :) wyglądasz na niej świetnie, no i oczywiście gratulujemy zwycięzcy :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)