środa, 5 września 2012

Zapowiedź

Wstaje, idę do szkoły, wracam, zasypiam. Znowu to samo.. beztroskie czasy się już skończyły, a kolejne zapowiadane sprawdziany przyprawiają mnie o potężny ból głowy. Nawet herbata z cytryną i sokiem malinowym przestała działać. "Byle do weekendu"- myślę sobie, ale wtedy przypomina mi się, że czeka mnie ogrom nauki na Poniedziałek. Jedyne co mi pozostaje  to czekać na Święta Bożego Narodzenia. To było wprowadzenie do przeprosin za zaniedbywanie was, ale po troszku nadrabiam zaległości. Już prawie odpisałam na wszystkie komentarze :) Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. A to zapowiedź najbliższego posta z sesją zdjęciową, którą zrobiliśmy z Bartkiem i Karoliną :
xoxo,
L I L L E

39 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoich znajomych i zdjęcia z Nimi! <3 jesteście tacy prawdziwi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aale genialne zdjęcie *.* nie martw się u nas ze szkołą jest tak samo :<

    OdpowiedzUsuń
  3. szaleństwo!
    czekam na więcej ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te twoje animacje ...
    Zapowiada się obiecująco :)



    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA ... WRAZ Z NAZWĄ ZMIENIŁ SIĘ JEGO STYL ..

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, świetna animacja! :D genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zdjęcia na których sie uśmiechasz, a w zasadzie to śmiejesz ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  7. I lo i realia liceów niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ! Ale trzeba walczyć o swoją przyszłość :)

      Usuń
  8. Ja tez tylko mowie byle do weekendu, haha
    Fajny blog: )

    Zapraszam do mnie http://pinkaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez czekam byle do piatku mam dosc nauki ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. aja to uwielbiam Twój uśmiech!
    Ja to bym sobie wróciła do liceum. To były najlepsze czasy w moim życiu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku jak ja was kocham <3
    N

    OdpowiedzUsuń
  12. Taaa. Też tak kiedyś jechałam, trochę inaczej się to skończyło. Bartek ma fajny obojczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuję tej męczarni w szkole !
    Dobra zabawa widzę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajny gif <3 już sprawdziany? ledwo co się zaczął rok szkolny! jejku... jak ja się cieszę, że szkołę mam już za sobą!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  15. Jasne, że rozumiemy! :)
    Świetny gif :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham twoje zdjęcia :D Byle do weekendu, ale i tak nie będzie czasu na odpoczynek, tyle nauki !! I już testy :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie! Obserwuj i napisz kom. Będę wdzięczna!
    3Natalia3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kurdę nie mogę jak ktoś się tak marnuje -,- Tragiczne są te szkoły ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jesteś <3
    Też bym chciała mieć takich znajomych :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. takie zdjecia robila juz Karolina Wisniewska, czy to stad ten pomysl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam Karoliny Wiśniewskiej, nie widziałam jej zdjęć.

      Usuń
    2. Nie, nie stąd :) Pomysł z wózkiem mieliśmy już dużo wcześniej niż tamte zdjęcia, z internetu http://weheartit.com/search?utf8=%E2%9C%93&ac=0&query=trolley&commit= Nie był to pomysł Karoliny, ale nasz też nie :) Więc chyba nic złego się nie stało!

      Usuń
    3. Słyszałam, że jest tu małe zamieszanie na temat moich zdjęć! Tej blogerki nie znam w ogóle. Faktycznie wózek jest i Lidl, ale ludzie teraz w żaden sposób oryginalne nie jest wypożyczenie "koszyka" i porobienie paru ujęć. Ta dziewczyna nie mogła wiedzieć o tym, że robiłam takie zdjęcia, bo są opublikowane tylko w jednym miejscu, proszę nie pisać o mnie już więcej w żadnych komentarzach i nie porównywać moich prac, bo zajmuje się tym poważnie a nie amatorsko, dziękuję.

      Usuń
  21. Superr wygladaja te zdjęcia. I ładnie Ci w tej grzywce.

    A co do tamtego, to serio odebrałaś jako hejt? GOD NO.

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że nie tylko mnie szkoła wpędza w ponury nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  23. z kim zakolegowałaś się z klasy ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iga Przybysz, Ola Dzianach, Błażej, Justyna no i dziewczyny, z którymi znałam się już wcześniej :)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)