wtorek, 25 września 2012

Tak dla odmiany ...


             Codziennie rano budzę się ze świadomością rutyny, która jest częścią mnie od jakiegoś czasu. Wstaję, idę do szkoły. Mam na sobie maskę, która jest takim ogromnym ciężarem. Nazywa się ona dorosłość. Wszyscy wymagają ode mnie tego żebym myślała jak dorosła osoba. Codziennie udaję kogoś innego. Śmieję się, bawię i popadam w monotonię czasu, by zapomnieć o ogromnym cierpieniu, które jest moim odwiecznym towarzyszem . Potem wracam do domu – zdejmuję maskę i widzę siebie. Małą dziewczynkę, której codziennie łzy lecą po policzku z mało istotnego powodu. Nikt nie jest wtedy w stanie jej pomóc, nic się wtedy nie liczy. Mogłaby  usiąść i całymi dniami bawić się lalkami, ale wtedy następuje kolejny dzień i muszę założyć kolejną maskę. Co będzie tym razem – nie wiem, ale wiem jedno będzie mnie ona tak przytłaczać aż w końcu zniszczy tą osobę, którą jestem . Staram się walczyć z tym wszystkim . Zdjąć maskę na przekór wszystkim, ale boję się, że nie znajdę zrozumienia, bo tylko o to mi chodzi o zrozumienie…  Z biegiem czasu zaakceptowałam rzeczywistość i to że życie nie jest jak w filmach. Przestałam pozwalać ludziom mną dyrygować . Chciałabym po prostu uciec, pozostawiając za sobą każdy problem. Zapomnieć o każdej źle podjętej decyzji. Nie żałować i żyć, czerpiąc jak najwięcej z szansy, którą otrzymaliśmy. Szansy, która już nigdy może się nie powtórzyć …




czapka-H&M/bluzka-Bershka/spodnie-KappAhl

P.S Jak widać mam nowy nagłówek, który stworzyła Karolina Wilczyńska za co bardzo jej dziękuję, bo jest cudowny !

xoxo,
L I L L E




62 komentarze:

  1. znam ten ból, kiedy musisz udawać dorosłą

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto! Jakaś ty piękna :*
    Prześliczny nagłówek ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. rozwal system, przyjdź do domu, załóż dresy zjedź czekoladę , potańcz z mopem, a gdy świeci Słońce, wyjdz do dzieciaków do piaskownicy. Mi pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzecie zdjęcie ulubioneee <3
    N

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety w szkole wymagają takich rzeczy, których wymagać nie powinni - zważając na wiek uczniów. ;/

    Zdjęcia przyjemne. *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest przytłaczające, lecz prawdziwe. Damy rade. Nie po to żyjemy, aby być smutnym. Tak na marginesie, masz świetny nowy nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest przytłaczające, lecz prawdziwe. Damy rade. Nie po to żyjemy, aby być smutnym. Tak na marginesie, masz świetny nowy nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. nagłówek o wiele lepszy (:
    świetna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  9. sorry, ale jestes malo urodziwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie konkurs na najlepszy nagłowek: mozna wygrac fajne rzeczy,zapraszam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, jak czytałam ten wpis to się zastanawiałam, czy nie masz czasem czterdziestu lat, piętnaściorga dzieci i męża alkoholika, skąd tyle pesymizmu i rezerwy?
    Jestem od Ciebie aż rok starsza i mimo, że w czepku się wcale nie urodziłam, nie zakładam żadnej maski i żyję, jak mogę najlepiej, a uśmiech mi z ryjka mojego nie schodzi, bo w końcu uśmiech to najlepsza tapeta ;p
    Rozumiem, że na podstawie Twoich notek nie poznam Cię i wszystkich Twoich tajemnic, ale jeżeli życie dołuje to nie maskę, a z szafy wyjmij optymizm i ewentualnie mamtowdupizm, bo trzeba żyć dalej, codziennie więcej, dłużej, wyżej.
    Musimy już powoli brać coraz więcej odpowiedzialności na swoje barki, ale kto nie ryzykuje nie pije szampana!

    Nie miałam na celu pouczać, czy moralizować, ot taka odskocznia od pięknych zadań z rozszerzonej fizyki :P

    A nagłówek genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, no to się popisałam ;p
      Ale z tego co czytam, nie tylko ja się nadziałam :P

      Opowiadanie fajne, takie trochę dołujące, ale przy tym bardzo sentymentalne i trochę werteryczne (choć sama epoka romantyzmu w literaturze opiera się na laniu wody na bezsensowne tamaty). Także no, fajne.
      pozdrawiam :)

      Usuń
  12. to pozbądź się tej rutyny, dla chcącego nic trudnego kochana <3
    dlaczego mój na koniec? ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Powinnas pozbyc sie tej maski i pokazac ludziom jaka jestes naprawde , jesli cie nie zakceptuja to ich problem .3maj sie ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham ten post <3
    tak jak i nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  15. nagłówek świetny :)
    nie można udawać kogoś innego trzeba być sobą bo życie nie ma sensu kiedy chce się dostosować do innych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Święte słowa :D. A tak na serio, to genialny nagłówek.( Nie ma to jak Galaxy ;]).
    Zdjęcia bardzo pozytywne. "LUBIĘ TO" xD!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny tekst.
    no i fantastyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super sesyjka... bu ja tez chce nowy naglowek :D

    United Kingdom Of Fashion ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny nowy nagłówek ! ;) plus znowu rządzisz zdj ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie należy dawać się manipulowac ludziom. To wazne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki świetny nagłówek! :)
    dawno kupiłaś tą czapkę w H&M? :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Korzystajmy z życia, z każdego dnia! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. super spodnie !
    Zapraszam w wolnej chwili, Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. full cap :) każdy ma wiele twarzy, po prostu nie da się zachowywać identycznie przy każdym po kolei :) byle by nie przesadzać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle ślicznie :) Sklep jest na Piotrkowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam bardzo podobnie. Świetne zdjęcia jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  27. podaj link do bloga Klaudii

    OdpowiedzUsuń
  28. nie fajnie :( ale za to powiem ci ze masz przekozak bluzkę tą i tą z poprzedniego ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. This is way to cool. I really loved all the images and your unique style!!!
    Thanks so so much for your lovely comment on my blog.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam jak tak piszesz ... tez tak mam. :( Jest mi ciężko, a żadnej pomocy nie otrzymuje ... :(

    śliczna jesteś, wiesz ? 8.8

    OdpowiedzUsuń
  31. genialna notka.
    i świetny ten nowy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To co napisałaś jest bardzo prawdziwe i sama się w tym odnajduję.
    P.s. Świetny nowy nagłowek ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. no dokładnie, czasami naprawdę trudno jest być sobą...a zdjęcia bardzo ładne :) świetna czapka ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. love this cap and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. dodasz nową notkę dziś? :D

    OdpowiedzUsuń
  36. nigdy nie pisałaś tak intymnie.
    podoba mi się :)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię takie wpisy, trochę tak jak o mnie.

    & nadal zachwychwycam się Twoim nagłówkiem i nadal chcę Cię na zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. i dont want to live on this planet anymore... po przeczytaniu wpisu stwierdzam iz chodze w masce i inni tez moje zycie nie ma sensu, krzycze: MAMO ! TATO ! dajcie mi sznur a oni : nie mamy sznura a ja : to noz cokolwiek dajce musze isc sie utopic bo jestesmy maskami...to tylko opowiadanie
    PS: swietny wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  39. tympoto ruska, gdzie tu w tobie dorosłość? jest koniec lata a ty po szkole paradujesz w czapce? mozesz mieć nawet jeansy z leguminy albo kauczuku, ale oszczędź innym tego widoku w szkole, ludziom to psuje psychike, ludziom którzy chcieliby skupic sie na nauce, bo chyba po to sie chodzi do szkoły. damn. do dorosłośći trzeba dorosnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to twoja wypowiedź jest oczywiście na tak wysokim poziomie inteligencji, że aż mi Cię szkoda :) Po pierwsze co ma moda do nauki? :) A po drugie, może i jest koniec lata ale jak ja widzę 5 stopni na termometrze to nie zakładam kostiumu kąpielowego tylko czapkę :*

      Usuń
    2. w budynku szkoly jest gdzies termometr? i wskazuje 5 stopni? gdzie? nie co ma moda do nauki ale co wypada zalozyc do szkoly ktora jest instytucja publiczna a czego nie nalezy zakladac a to sie nazywa wyczucie klimatu (dla Ciebie info: nie chodzi o klimat pogodowy :*)

      Usuń
    3. Ta instytucja publiczna nie ma nic przeciwko noszeniu czapek jeśli komuś się to podoba:) Nie wiem w czym widzisz problem, jeśli nie chcesz to nie noś czapki w szkole, ale ja będę :*

      Usuń
  40. w szkole jest dość ciepło :). a o inteligencji nie wspominaj, bo o tym na razie nie masz zielonego pojęcia. przekaż szanownym koleżankom.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)