poniedziałek, 10 września 2012

Sportowo

Po udanym dniu, ciężkim popołudniu i miłym wieczorze stwierdzam, że potrzebuję więcej takich dni. W końcu dobrze się czuję i nie tracę chęci do życia, gdy wracam ze szkoły więc jest już nieźle. Teraz wystarczy przeżyć do weekendu haha. Pozytywne nastawienie przede wszystkim ! Ale ja tu gadu, gadu, a raczej pisu, pisu, a zdjęcia same się nie wstawią. Nie wiem czy zauważyliście ale blog zdecydowanie przeszedł na stronę tą bardziej modową. Mniej pisania o niczym, więcej natomiast o moim spojrzeniu na modę. Tak więc, mam nadzieję, że to zmiana na plus :) A teraz nie zanudzam i zostawiam was  ze mną w sportowym wydaniu jakiego na blogu jeszcze nie widzieliście.
bluza,buty-SH/ bokserka-tutto

xoxo,
L I L L E

54 komentarze:

  1. jaka ty jesteś śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja się bardzo cieszę. :D
    Świetny look, faktycznie to coś nowego u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinga, ty w każdym wydaniu wyglądasz świetnie ;*
    A filmiki z sesji i z Bułgarii mistrzowskie ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja meega *.* buty <3

    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak by można było chodzić do towarzystwa to było by lepiej a nie uczyć się no ale :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz, tak sportowo ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia masz zawsze cudne, dlatego na pewno na plus!:))
    bluza mi baaaaaardzo przypadła do gustu!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz, czasem dobrze jest poczytać o wszystkim i o niczym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu wróciłaś to fryzury, którą u Ciebie kocham! <3 śliczne zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no ale wytrzymałam całe wakacje :D I tak teraz różnie się czeszę ;p Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię sportowe zestawy, dlatego ten bardzo mi się podoba :) Buty są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super focisze :D !
    dla mnie może być to blog modowy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny strój i sesja oczywiście ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzą mi się taki buty. Rewelacyjnie zrobione zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Buty masz świetne! Podoba mi się ten zestaw. A zmianę bloga zauważyłam i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie, super air maxy ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się takie wydanie, świetna bluza! <33

    OdpowiedzUsuń
  18. super, strasznie podoba mi się ten look. jest na sportowo, ale nie tak na wieśniacko sportowo <3 no poprostu EKSTRA <3 i te kolory <3 uwielbiam!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne air maxy !
    uwielbiam takie zestawy kolorystyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlaczego właściwir prowadzisz tego bloga ? żeby pokazac jaka jestes bogata i jakich to nie masz ciuchów? ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ten komentarz ocieka zazdrością.

      Usuń
    2. Mózg rozjebany-.-

      Usuń
    3. Hahahahaha :) Tak rzeczywiście jestem bogata. Znasz mnie, że tak uważasz? Piszę tego bloga, bo kocham pisać, interesuję się modą i widzę, że wiele osób również interesuje moje spojrzenie na nią, a mnie to cieszy więc nie wiem w czym problem :)

      Usuń
    4. Czy uważasz, że Kinga ma buty za 400 zł? Tu Cię zaskoczę, mylisz się. To są buty z sh, więc następnym razem pomyśl zanim coś napiszesz:)

      Usuń
  21. zdjęcia jak zwykle świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dobry łup miałaś c:
    weź zbrzydnij, bo mam kompleksy przez ciebie :<

    OdpowiedzUsuń
  23. ale sportowe wydanie ,haha .. -.-
    zaraz wyskoczy mi tu pan obrońca albo Bóg wie kto jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi się wydaje, że elegancko to ja ubrana nie jestem :)

      Usuń
    2. tak, tak Kinga -.-

      Usuń
    3. haha maxy ma i jest już sportowo taaak właaaśnie!

      Usuń
  24. Na zdjęciach wyglądasz świetnie,proste rzeczy a podkreśliły twoja urodę. Kolor bluzki piękny

    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, ja również się odwdzięczę.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, amazing Pictures.

    Love the Shoes

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna jest ta bluzka, strasznie mi się podoba, ślicznie wyglądasz ;)

    www.my-obsession-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)