środa, 19 września 2012

So Cold

Gorąca herbata stoi na biurku,ciepły koc leży na kolanach -czego do szczęścia mi więcej potrzeba? Mam nieoparte wrażenie, że w moim życiu jest coraz lepiej. Gdzieś między pierwszą, a ostatnią lekcją może zgubiłam rozum, ale cieszy mnie nawet chodzenie do szkoły. Jedyne czego mi w tym momencie brakuje to pisanie. Kiedyś słowa same  przychodziły mi na myśl, a palce pośpiesznie uderzały w klawiaturę, by ich nie zapomnieć. Teraz jest nieco gorzej, a pisząc 'nieco' mam na myśli o wiele gorzej. Tak jak powiedziała moja nowa nauczycielka od geografii  - Szkoła zabija kreatywność. Chociaż sama myli  wschód z zachodem, w tym wypadku prawdopodobnie miała racje.  Postanowiłam więc nieco urozmaicić swoje szkolne życie  i zapisałam się razem z K. na chór. Czy to był dobry pomysł ? Pewnie nie, ale jest zabawnie  ..
bluza-allegro/torba-Crop/creepersy-DeeZee
Pics by K.
Mam jeszcze do was małą prośbę. Biorę udział w pewnym konkursie organizowanym przez Empik i byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście kliknęli w link poniżej oraz LUBIĘ TO pod zdjęciem. Dla was to kilka sekund, a mnie przybliża o krok do wygranej :) Dziękuję ! https://apps.facebook.com/twarze-empik/zdjecie/164/
xoxo,
L I L L E

61 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz i te buty<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj katuję gorącą czekoladę <3
    Ślicznie wyglądasz, a buty bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska , bluza uwielbiam takie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Może zacznę od tego, że ja też chodzę na zespół wokalny w mojej szkole i to trochę bardziej rozwija kreatywne myślenie, więc mam nadzieję, że Tobie też pomoże. Po drugie- masz boskie te creepersy <3. Bluza też jest świetna. No i oczywiście zagłosowałam Na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto probowac nowosci! ; ) moze akurat na zajeciach chóru bedzie fajnie : ) Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie z HM :)) ale juz dawno temu kupione ;p
    świetna bluza <3 sama bym sie tak ubrala :))

    zapraszam na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bluza, ja też jestem w chórku! :)
    Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. like it, całosc wyglada fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza bardzo fajna, uwielbiam czarny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz lekcje z Kwiatkowa? chor to dobyr pomysł bo często Cie na lekcjach nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool look!

    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze się powtórzyć- CUDOWNA bluza ;)
    Stylizacja niby prosta, ale na Tobie wygląda bardzo efektownie (:

    OdpowiedzUsuń
  13. mam taką samą bluzę, tylko, że granatową . : ))
    świetna stylizacja . : >

    OdpowiedzUsuń
  14. heh chór no to opowiedz swoje pierwsze wrażenia !:D

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w tej bluzie !

    OdpowiedzUsuń
  16. poluję właśnie na tą bluzę, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rękawy w bluzie w rozmiarze "s" były na Ciebie dużo za krótkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy dużo ale te są w sam raz :)

      Usuń
  18. Pani pewnie wam opowiadała historię, jak zestresowana na hospitalizacji pomyliła się, przy czym po wyjściu dyrki, cały czas pukała się w głowę i miała do siebie pretensje, więc licz się ze slowami, Bo pożałujesz jak w przyszłym roku z pani Kwiatek, która przedstawia siebie taka jaka jest nie oszukuje itp, zamieni cię w dyrkę, po za tym zaluj ze nie masz okazji poznac pani Kaminskiej a druga sprawa chodzisz na chor dla 6 z woku taka jest prawda ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem z własnej autpsji co to znaczy 1 LO ;) wiec udzielam dobrych rad jak by co, nie naskakuje na Ciebie nic z tych rzeczy. Anka

      Usuń
    2. A z jakiego innego niby powodu mam chodzić na chór ? Przecież nawet śpiewać nie umiem :) To raz, a dwa połowy nie zrozumiałam z twojego wpisu :)

      Usuń
  19. jak robisz te paski z yt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dokładnie, bo sie nie orientuje.

      Usuń
    2. jak wstawiasz w poście okienko z muzyką w yt to u góry masz coś takiego jak kod html , naciskasz i tam szerokość i długość zmieniasz na taką jaką chcesz, wracasz do posta, przycisk obok HTML i naciskasz podgląd posta żeby zobaczyć czy jest taki jak chciałeś/chciałaś i tyle :)

      Usuń
    3. dziękuje :* :*

      Usuń
  20. jak zrobilas naglowek w jakim programie

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny zestaw, szalenie podoba mi się połączenie tej oversize'owej bluzy i creepersów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój ulubiony kolor w świetnej stylizacji! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  23. To mówisz że masz z kffiotkiem geografię?:DD

    OdpowiedzUsuń
  24. niesamowita bluza, o fuck zakochalam sie w niej :DDDD po prostu mega!! pozdrawiam Cię i dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny zestaw :0 Taki z cyklu na milion okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. każdy Twoj zestaw jest tak idealnie dobrany! Masz swietny gust :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna buza! Gdzie ją dorwałaś? ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. bluze to Ty masz kochana genialna:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć mam pytanie, czy ta bluza jest ciepła i nie spiera się ten napis ? :)
    rewelacyjny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest cieplutka :) Jeszcze nie zdążyłam jej wyprać ale koleżanka ma i się nie ściera :)

      Usuń
  30. hej. Jaki rozmiar bluzy zamówiłaś. ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak sobie przeglądam Twojego bloga i jesteś dla mnie idealną kombinacją wszystkiego, co w Alicepoint i Maff najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)